Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

G.Skaistė: automobilių taršos mokesčio peržiūra yra reikalinga

Lietuvoje nuo praėjusių metų liepos galiojantį automobilių taršos mokestį, kuris yra mokamas transporto priemonės registravimo metu, reikia peržiūrėti, jį glaudžiau susiejant su realia tarša, teigia finansų ministrė Gintarė Skaistė.
Eismo sąlygos
Eismo sąlygos / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

„Man to mokesčio įvedimas atrodo toks ganėtinai keistas, nes su tarša jis beveik niekuo nebuvo susijęs (...) Todėl žiūrint į pavyzdžius, kurie yra kitose valstybėse, tas pririšimas prie ridos arba taršos lygio yra šiek tiek tampresnis su tuo, kiek tu žmogus iš tiesų priterši, o ne kiek kartų automobilį registruoji“, – LRT radijui sakė G.Skaistė.

„Manau, kad to mokesčio peržiūra yra tikrai reikalinga, o koks konkretus dizainas bus reikia daugiau diskusijų ir pažiūrėsime, ką pasiūlys Aplinkos ministerija. (...) Konkretaus dizaino aš asmeniškai dar nemačiau“, – pridūrė ministrė.

Aplinkos apsaugos ministras Simonas Gentvilas praėjusią savaitę pareiškė, kad svarstoma keisti automobilių taršos mokesčio modelį ir jį rinkti kasmet. Šiuo metu mokestis yra vienkartinis ir sumokamas automobilio registravimo metu.

Registracijos mokestis mokamas, kai išmetamo CO2 kiekis viršija 130 gramų kilometrui. Priklausomai nuo CO2 emisijos ir degalų rūšies, mokestis gali siekti nuo 13 iki 510 eurų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius