Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„General Motors“: norime, kad „Cadillac“ pralenktų „Lexus“

„General Motors“ atsiėmė pardavimų lyderio poziciją iš „Toyota Motor Corp.“ ir išsikėlė dar didesnį tikslą. Koncernas planuoja padvigubinti naujų „Cadillac“ modelių pardavimus bei pralenkti Japonijos prabangių automobilių gamintoją „Lexus“.
„Cadillac XTS“
„Cadillac XTS“ / AFP/„Scanpix“ nuotr.

Koncerno vadovas Danas Akersonas patvirtino, kad „Cadillac“ sieks tapti rimtu konkurentu BMW, „Audi“ bei „Mercedes-Benz“ prabangiems modeliams. Dešimties metų bėgyje GM nori užimti solidžią ketvirtąją vietą, kuri dabar priklauso „Lexus“.

D.Akersono teigimu, „Cadillac“ turi pasirinkti ypač stiprius naujus modelius bei įtikti jaunesniam pirkėjui. Praėjusiais metais naujų „Cadillac“ pirkėjų amžiaus vidurkis buvo 63 metai.

Kompanijos vadovai svarsto apie didesnį nei XTS sedaną, sportinį automobilį, kuris būtų mažesnis už SRX ir naują „Escalade“, architektūra panašų į populiarųjį „Buick Enclave“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
Užsisakykite 15min naujienlaiškius