Dabar populiaru
Sužinokite daugiau
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Greičiausias automobilis Niurburgringe „McLaren P1“ 100 km įveiks tik su 8,3 l degalų

„McLaren P1“
Gamintojo nuotr. / „McLaren P1“
Šaltinis: 15min
0
A A

Iš „McLaren“ būstinės superautomobilių mėgėjai sulaukė daugybės naujienų. Gamintojas atvirai paviešino legendinio F1 įpėdinio dinaminę charakteristiką. Jau seniai buvo žinoma, kad galinius varančiuosius P1 ratus suka hibridiniai agregatai (3,8 litro benzininis „twin-turbo“ V8 variklis ir KERS sisetma), generuojantys 903 AG ir 900 Nm, tačiau dabar „McLaren“ prašneko ir apie kitus parametrus.

Teigiama, jog iki 100 km/val. šis automobilis pagreitės tik per 2,8 sekundės – P1 patenka į tą patį kovos lauką, kuriame figūruoja „Koenigsegg Agera R“, „Bugatti Veyron“, „Nissan GT-R“, „Lamborghini Aventador“, „Porsche 918 Spyder“ bei kai kurie kiti superautomobiliai. Kažin, ar su viena varančiąja ašimi galimas geresnis pagreitis iki 100 km/val. Viskas tokiu atveju priklauso nuo padangų, o jos privalo būti tinkamos naudoti keliuose.

Britai tvirtina, kad „McLaren P1“ 200 km/val. pasieks per 6,8 sekundės, o iki 300 km/val. įsibėgės nuo starto praėjus kiek daugiau nei ketvirčiui minutės – 16,5 sekundės. Ketvirtį mylios šis superautomobilis įveiks per 9,8 sekundės esant 245 km/val. greičiui.

Maksimalų P1 greitį „McLaren“ apribojo elektroniniu būdu, todėl išvystyti didesnio nei 350 km/val. greičio nepavyks. Įdomu, kokios šio superautomobilio galimybės be jokių ribotuvų.

„McLaren“ šiuose automobiliuose montuoja ir galingą stabdžių sistemą. Anglies-keramikos diskus smarkiai suspaudžia galingi suportai, o visa ši sistema buvo kurta bendradarbiaujant ir „Pirelli“ kolektyvui. „Autocar“ teigia, kad kiekvieno naujo automobilio stabdymo kelias nuo 96 km/val. (60 mylių per valandą) siektų ne daugiau nei 73 metrus. Tačiau 100 km/val. greičiu važiuojantis P1 iki visiško sustojimo nukeliauja tik 30,2 metro. Nuo 200 km/val. šiam automobiliui sustoti prireiks 116 metrų, o 300 km/val. greičiu lekianti mašina sustos beveik per ketvirtį kilometro – 246 metrus.

Tokios dinaminės savybės, atrodo, yra nesuderinamos su mažomis degalų sąnaudomis. Tačiau „McLaren“ tvirtina, kad vidutinės (taip, vidutinės, o ne važiuojant užmiestyje) P1 degalų sąnaudos siekia vos 8,3 litro šimtui kilometrų. Maždaug tiek pat, kiek naujas automobilis su benzininiu 1,6 litro varikliu.

Visa tai skamba išties neįtikėtinai, tačiau šias naujienas vainikuoja ir iš Niurburgringo pasklidę gandai. Pamenate, kai „Porsche“ su naujuoju „918 Spyder“ šią trasą įveikė per 6 minutes ir 57 sekundes? Sakoma, kad P1 „Žaliojo Pragaro“ žiedą įveikė per 6 min. 47 sek. Teigiama, kad laiko fiksavimui britai išsinuomojo visą žiedą, kur esant geroms sąlygoms P1 parodė įspūdingą laiką.

Visgi, informacija paskutinėje pastraipoje kol kas yra tik gandų lygio, tačiau žinant „McLaren“ poziciją, tuo galima tikėti. Jeigu šie gandai bus oficialiai patvirtinti, P1 taps greičiausiu visų laikų serijiniu automobiliu šioje, 20 km ilgio trasoje ir į antrąją vietą nustums „Radical SR8 LM“ – lenktyninį bolidą su posūkių lemputėmis bei garsiniu signalu. Pastarojo modelio rato įveikimo laikas siekia 6 min. 48 sek.

VIDEO: „McLaren P1“ Niurburgringo trasoje
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Parašykite atsiliepimą apie Gazas