Dabar populiaru
Publikuota: 2019 kovo 20d. 13:30

Greičiausias „Ferrari“ su V8: „F8 Tributo“ numetė 40 kg svorio ir prisijaukino 50 arklių

Ferrari F8 Tributo 15min iš Ženevos
„Scanpix“/„SIPA“ nuotr. / „Ferrari F8 Tributo“ Ženevoje

Į „Ferrari“ stendą Ženevoje, stropiai prižiūrimą apsaugos, norėjo patekti daugelis. Ir ne tik todėl, kad jame stovėjo F1 demontracinis automobilis. Akį traukė ryškiai raudonas „F8 Tributo“ ir jo mėlynas brolis dvynys.

Gamintojų teigimu, šis – greitesnis ir galingesnis „F8 Tributo“ – pakeis 488 GTB.

Naujasis „Ferrari“ kupė turi 720 AG jėgainę, kuri išvysto 770 Nm sukimo momentą. Tad 100 km/val. automobilis pasiekia per 2,9 sek. (0,1 sek. greičiau, nei 488 GTB). Lyginant su pirmtaku, iki 200 km/val. jis įsibėgėja per 0,5 sek. greičiau. Maksimalus greitis padidėjo 10 km/val. (iki 340 km/val.), Maksimalus sukimo momentas – taip pat 10 Nm.

AFP/ Scanpix nuotr/„Ferrari 488 Pista Spider“
AFP/ Scanpix nuotr/„Ferrari 488 Pista Spider“

Nieko nuostabaus, juk „F8 Tributo“, lyginant su 488 GTB, palengvėjo 40 kg ir turi 50 AG daugiau. Šis 3,9 l variklis su dviem turbinom atkeliavo iš ribotu tiražu išleisto „488 Pista Spyder“.

Interjero pokyčiai – naujas skaitmeninis 7 colių ekranas, vairas ir apvalios oro pūtimo angos.

Ko gero, didžiausius pokyčius galima pastebėti „Ferrari“ išorėje: įspūdinga oro anga variklio dangtyje, siauresni žibintai, naujo dizaino oro aptakai. Šių ir kitų patobulinimų rezultatas – 15 proc. padidėjusi prispaudimo jėga.

Šio modelio kaina – apie 230 tūkst. Eur. Jo ilgis – 4611 mm, plotis — 1979 mm, aukštis — 1206 mm. Automobilis sveria 1330 kg. Naujieji kėbulo elementai aerodinaminį efektyvumą padidino 10 proc.

Beje, „Ferrari“ jau ruošia naują hibridinį modelį. Natūralu tikėtis, kad bendra V8 variklio ir elektros jėgainės galia gerokai viršys „F8 Tributo“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą

Vardai

Praktiškai su „Norfa“

Video

01:06
25:14
29:28

Esports namai

URBAN˙/

Parašykite atsiliepimą apie Gazas