Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Hyundai Motor“ naujienos: IONIQ atgimimas ir revoliuciniai modeliai

„Hyundai Motor Company“ paskelbė apie savo naująjį prekės ženklą IONIQ, skirtą akumuliatorinėms elektrinėms transporto priemonėms. IONIQ prekės ženklas išreiškia „Hyundai“ siekį siūlyti į klientą orientuotą elektromobilių patirtį, susijusią su susietojo gyvenimo būdo sprendimais ir paremtą „Hyundai“ plėtojama „Žmonijos pažangos“ vizija, rašoma pranešime.
„Hyundai“ elektromobiliai ir hibridai: Kona ir Ioniq
„Hyundai“ elektromobiliai ir hibridai: Kona ir Ioniq / Justo Lengvino nuotr.

IONIQ prekės ženklas apims „Hyundai Motor“ elektromobilių gamybos patirtį, kuri leis per ateinančius ketverius metus pristatyti tris naujus modelius ir dar daugiau revoliucinių modelių ateityje.

Siekdama vykdyti IONIQ prekės ženklo misiją, „Hyundai“ susies savo dabartines elektromobilių galimybes, įskaitant ypač greitą įkrovimą, erdvų interjerą ir akumuliatoriaus tiekiamą energiją, su ateities naujovėmis dizaino, technologijų ir paslaugų srityje, o tai leis užtikrinti vientisai sklandžią patirtį tiek automobilio viduje, tiek išorėje – kiekvienos kelionės metu.

„IONIQ prekės ženklas pakeis elektromobilių klientų patirties paradigmą“, – sakė „Hyundai Motor Company“ vykdomasis viceprezidentas ir rinkodaros vadovas Wonhong Cho. „Atkreipdami dėmesį į susietojo (angl. „connected“) gyvenimo poreikį, pasiūlysime elektrifikuotų potyrių, neatsiejamų nuo ekologiško gyvenimo būdo.“

IONIQ atgimimas

„Hyundai“ pirmą kartą pristatė sąvoką „IONIQ“, kuri sudaryta iš dviejų anglų kalbos žodžių, reiškiančių „jonas“ ir „unikalus“, kai paskelbė IONIQ projektą – ilgalaikį tyrimų ir plėtros planą, orientuotą į ekologišką mobilumą.

Remdamasi šio projekto koncepcija, 2016 m. „Hyundai“ pristatė transporto priemonę pavadinimu IONIQ – pirmąjį ir vienintelį pasaulyje modelį, suteikiantį galimybę vieno tipo kėbulą pasirinktinai komplektuoti su viena iš trijų elektrifikuotų transmisijų: hibridine elektrine, įkraunama hibridine ir akumuliatorine elektrine. Dabar IONIQ atspindi didėjantį „Hyundai“ dėmesį tvarumui ir inovacijoms.

IONIQ prekės ženklas buvo sukurtas apjungiant gyvenimą keičiantį mobilumą su aplinkosauga ir siekiant elektrifikacijos pažangos.

Dabartiniai IONIQ automobiliai – hibridai, įkraunami hibridai, elektromobiliai – nebus įtraukti į naująjį IONIQ prekės ženklą.

IONIQ 5 / IONIQ 6 / IONIQ 7

Su naujuoju prekės ženklu „Hyundai“ išleis skaičiais pažymėtų elektromobilių seriją, lyginiai skaičiai bus skirti sedanams, o nelyginiai – SUV modeliams.

Pirmasis IONIQ prekės ženklo modelis bus vidutinio dydžio CUV, pavadintas IONIQ 5, kuris pasirodys 2021 m. pradžioje. IONIQ 5 pagrindu pasirinktas koncepcinis elektromobilis „45“, kurį „Hyundai“ 2019 m. pristatė tarptautinėje automobilių parodoje (IAA) Frankfurte, – tuo išreiškiant pagarbą pirmajam bendrovės koncepciniam automobiliui. IONIQ 5 dizaineriai sėmėsi įkvėpimo iš praeities ir sujungė jį su pažangiausios technologijos parametriniais pikseliais – unikaliu dizaino elementu, kurį „Hyundai“ dizaineriai ir toliau integruos į būsimus IONIQ modelius.

2022 m. „Hyundai“ pristatys IONIQ 6 sedaną, kuris pagrįstas naujausiu bendrovės elektriniu konceptu „Prophecy“, pristatytu kovo mėnesį; 2024 m. pradžioje pasirodys IONIQ 7 – didelis SUV. „Prophecy“ ikoniniam išorės dizainui būdingas tobulų proporcijų aerodinaminis siluetas.

Panašiai ir IONIQ transporto priemonių dizainas išlaikys bendrą nesenstančios vertės temą. Automobilius įkvėps ankstesni modeliai, tačiau jie bus tiltas į ateitį.

E-GMP platforma

IONIQ prekės ženklo automobiliai bus gaminami ant elektrinės globalios modulinės platformos, vadinamos E-GMP, kuri įgalins greitą įkrovimą ir didelį nuvažiuojamą atstumą.

Elektromobiliams skirta platforma leis „Hyundai“ iš naujo įsivaizduoti automobilio saloną kaip „išmaniąją gyvenamąją erdvę“ su ypač tiksliai reguliuojamomis sėdynėmis, belaidžiu ryšiu ir unikaliomis savybėmis, pavyzdžiui, daiktadėže, panaša į stalčių. Platformos paradigmos poslinkis lems vartotojo sąsajas, kurios bus intuityvios ir ergonomiškos, padedančios keleiviams jaustis lengvai ir patogiai.

2025 m. strategija

„Hyundai Motor Group“ neseniai paskelbė, kad grupė siekia parduoti 1 milijoną akumuliatorinių elektromobilių ir užimti 10 procentų rinkos, iki 2025 m. tapdama pasauline elektromobilių lydere.

Remdamasi 2025 m. strategija, pati „Hyundai Motor Company“ siekia iki 2025 m. tapti trečia pagal dydį ekologiškų transporto priemonių gamintoja pasaulyje, 560 000 akumuliatorinių automobilių, neskaitant turinčių kuro elementus automobilių pardavimo.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius