Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

„Interband“ paskelbė vertingiausių pasaulio prekių ženklų šimtuką: „Toyota“ tarp automobilių gamintojų išlieka lyderiu

„Toyota“
Gamintojo nuotr. / „Toyota“
Šaltinis: 15min
0
A A

Vienuoliktą vietą vertingiausių pasaulio prekių ženklų šimtuke garbingai užima „Toyota“ koncernas, pagal vertę, lenkiantis „Mercedes-Benz“ (prekių ženklų vertė atitinkamai sudaro 72,512 bei 71,679 mlrd. lt).

Trečiąją vietą tarp automobilių gamintojų užima BMW koncernas, vertinamas 64,128 milijardo Lt. „Honda“ bei „Volkswagen“ atitinkamai užima 4 bei 5 vietas.

Didelį šuoli padarė „Hyundai“ kompanija, kurios vertė, lyginant su praėjusiais metais, išaugo net 19 procentų, iki 15,683 mlrd lt. Į 90-ąją vietą tarp turtingiausių pasaulio prekių ženklų išsiveržė ir „Nissan“, praėjusiais metais nepatekę į šį sąrašą.

VW bei „Audi“ (tarp automobilių industrijos narių užimantis 7-ąją) – sparčiausiai progresuojantys automobilių gamintojai pasaulyje, kurių prekinių ženklų vertės išaugo per metus atitinkamai 14 bei 13 procentų.

„Ferrari“ užima 99-ąją vietą tarp visų įmonių bei 11-ąją – tarp automobilių gamintojų.

Vertingiausiu prekės ženklu pasaulyje jau kelerius metus iš eilės laikomas „Coca-Cola“ (187,55 milijardo litų).

Sparčiausiai per metus progresavo „Apple“, kurio vertė per metus pakilo net 58 procentais. Iš 17 šis pekės ženklas reitinge pakilo net į 8 poziciją ir dabar vertinamas 144,38 milijardo litų.

Parengta pagal „Interbrand“

Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Sužinokite daugiau
Parašykite atsiliepimą apie Gazas