Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Iš „Renault SoVAB“ gamyklos išriedėjo jau šimtas tūkstančių furgonų

100000 furgonų gamykloje
Gamintojo nuotr. / 100000 furgonų gamykloje
Šaltinis: 15min
0
A A

Nuo Prancūzijoje esančios „SoVAB“ gamyklos gamybos linijos nuriedėjo 100 000-asis naujasis furgonas („Renault Master“ šasi su kabina).

Dėl didelio gamybos terminių iššūkio per rekordiškai trumpą laiką išaugo „Renault“ komandos. Dabar 2010 m. balandį pristatyta transporto priemonė turi daugiau negu 350 variacijų: galima rinktis priekinius ir galinius varančiuosius ratus, automobilio svoris gali būti nuo 2,8 iki 4,5 tonų, siūlomi 26 kėbulo tipai, keturi skirtingi ilgiai ir trys aukščiai.

Ši transporto priemonė yra puikiai parduodama – „Renault“ užima rekordinius 14 proc. Europos didelių furgonų rinkos dalies (šiais metais, iki gegužės pab.). 2 proc. punktais didesnis rezultatas negu buvo praėjusiais metais dar labiau sustiprina „Renault“ kaip lyderės poziciją, kuria kompanija Europos lengvųjų komercinių automobilių rinkoje džiaugiasi nuo 1998 m.

Dėl šios sėkmės Batilly gamykla per pirmą 2011 m. pusmetį įdarbino dar 90 žmonių.

100 000-asis didelis furgonas iš „Renault“ „SoVAB“ (Société de Véhicules Automobiles de Batilly) gamyklos, esančios rytų Prancūzijoje, išriedėjo šį pirmadienį, liepos 11 d. Tokios gamybos apimtys atskleidžia automobilio sėkmę – per šiuos metus, iki gegužės pabaigos, „Renault Master“ užsakymai išaugo 40 proc. lyginant su tuo pačiu periodu 2010 m. Prekės ženklo užimami 14 proc. Europos didelių furgonų rinkos dalies (šiais metais, iki gegužės pab.) žymi dviejų proc. punktų augimą ir 16 proc. geresnius rezultatus, nei buvo pasiekti per pirmus penkis 2010 m. mėnesius. Ši sėkmė neapsiriboja Europa, ji atsispindi ir Viduržemio jūros regiono šalyse, kur automobilis užima 17,9 proc. rinkos dalies (49 proc. augimas).

Siekiant susidoroti su iššūkiu – 90 naujų darbuotojų per pirmąjį š. m. pusmetį
„SoVAB“ gamykla, siekdama patenkinti augančią paklausą, atsisakė visų suvaržymų. 90 naujų žmonių įdarbinimas per pirmąjį š. m. pusmetį leido žymiai padidinti gamybos apimtis ir dirbti dviem su puse pamainų. Iki 2011 m. paskutinio ketvirčio gamykla pasieks beprecedentes gamybos apimtis – 600 transporto priemonių per dieną

„Nepaprastos komandos pastangos“

Nuo naujojo „Master“ pristatymo iki 350 jo versijų, kurias galima įsigyti visose rinkose, praėjo šiek tiek daugiau nei metai – tai nepaprastai trumpas laikas tokiam dideliam iššūkiui vertinant gamybos terminus. Be to, nors automobilio variantų įvairovė reiškia, jog verslo klientų poreikiai yra visapusiškai patenkinami, tačiau gamyba natūraliai tampa sudėtingesne. „Visa komanda parodė nepaprastas pastangas“, – sako gamyklos direktorius Pierre Monflier, – „Neišsenkantis jų atsidavimas ir motyvacija leido mums laiku pagaminti visus 350 naujojo „Master“ variantų. Tai – pasiekimas, kuriuo galima didžiuotis, o didžiausias apdovanojimas mums – klientų reakcija, atsiskleidusi maksimaliais užsakymais.“

„Renault“ tinklas – didelis privalumas!“

100 000-asis automobilis buvo skirtas „Colas“ grupei, ji savo naująjį „Master“ iš „SoVAB“ atsiėmė pirmadienį, liepos 11 d. Philippe Brissonneau, grupės įrangos direktorius paaiškino, kodėl jo kompanija pasirinko naująjį „Master“ šasi su kabina, kurį „Renault Tech“ perdarys į automobilį su bortine priekaba: „Su „Renault“ mes dirbame jau kelerius metus. „Renault“ yra teisingiausias pasirinkimas, nes mūsų veikloje reikia patikimų transporto priemonių, kurios tenkintų mūsų poreikius už mažiausią įmanomą kainą. „Renault“ visada atitiko tuos reikalavimus. Esame įsitikinę, kad naujasis „Master“ bus dar geresnis už savo pirmtaką – automobilį, kurį mes puikiai pažįstame. Būti aptarnaujamiems „Renault“ tinklo – taip pat didelis privalumas!“

„Renault Master“: biuras ant ratų

Naujasis „Master“ priklauso trečiajai didelių „Renault“ furgonų kartai. Be asortimento įvairovės modelis pasižymi atnaujinta, tvirta konstrukcija ir reikalauja žymiai mažesnių išlaidų (- 40 proc.) dėl efektyviai vartojamo kuro ir naujo „M9T“ variklio, pagaminto Cléon gamykloje, Prancūzijoje. Naujasis „Master“ taip pat yra patogesnis vairuotojui dėl atnaujintų krovinių vietos sprendimų ir tokių inovacijų kaip lankstomi ir įtraukiami staliukai. „Carminat TomTom Live“ navigacija ir prisijungimo „Bluetooth“ galimybė paverčia automobilio kabiną tikru biuru ant ratų.

Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Temos: 1 „Renault“
Sužinokite daugiau
Parašykite atsiliepimą apie Gazas