Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Įsimylėjus „Ford Fiesta“ išorę, reikia ruoštis „vedyboms“ su interjeru

Šaltinis: Specialiai 15min iš Milano
0
Skaitysiu vėliau
A A

Italijos sostinė – Roma. O antras pagal dydį miestas Milanas yra tituluojamas mados sostine, kur kiekvienas tikrai suras sau tinkamą drabužį, avalynę ar kitą madingą daiktą.

Pačioje miesto širdyje, visai šalia garsiosios Milano katedros, įsikūrę didžiuliai, kelių aukštų prekybos centrai, mirgantys visų garsiausių pasaulio dizainerių prekiniais ženklais, o prabangios parduotuvės pilnos žmonių. Pasivaikščiojus po jas pasijauti, lyg dalyvautum vardinių pavasario-vasaros drabužių kolekcijų pristatyme.

Milaną mėgsta visi: tiek turistai, tiek amatininkai, tiek drabužių dizaineriai, tiek automobilių gamintojai. Pastariesiems tai yra itin tinkama vieta parodyti savo gaminamų modelių madas bei dizaino subtilybes.

Vytauto Pilkausko/98.lt nuotr./Naujosios „Ford Fiesta“ pristatymas Milane
Vytauto Pilkausko/98.lt nuotr./Naujosios „Ford Fiesta“ pristatymas Milane

„Ford Fiesta“ kolekcija ant Milano podiumo

Kovo mėnesio viduryje automobilių gamintojas „Ford“ į jau pavasariškomis nuotaikomis alsuojantį Milaną sukvietė žurnalistus iš daugybės Europos šalių, taip pat ir Lietuvos, tam, kad supažindintų su savo nauja vardine kolekcija, pavadinta septintos kartos „Ford Fiesta“.

Šis automobilis taip pat „pražingsniavo“ Milano mados podiumu, o automobilio kūrėjai supažindino su eksterjero ir interjero kūrimo subtilybėmis, kurios įrodė, kad kiekvienas automobilio kūrimo etapas yra itin sudėtingas, ilgas, bet be galo įdomus procesas – ypač kalbant apie išorės ir vidaus dizainą, o tai itin stipriai gali lemti modelio sėkmę. Juk mylime akimis!

Taigi pažvelkime į „Ford Fiesta“ išorės bei vidaus kūrimo užkulisius. Tai turėtų leisti suprasti, kodėl vienas ar kitas mygtukas naujojoje „Ford Fiesta“ yra būtent toje, o ne kitoje vietoje, arba kodėl galiniai žibintai atrodo taip, o ne kitaip.

Vytauto Pilkausko/98.lt nuotr./Naujosios „Ford Fiesta“ pristatymas Milane
Vytauto Pilkausko/98.lt nuotr./Naujosios „Ford Fiesta“ pristatymas Milane

Interjeras kuriamas jau daugiau nei 40 metų

Naujosios „Ford Fiesta“ interjerą pasauliui pristatęs „Ford Motor“ kompanijos interjero dizaino direktorius Amko Leenartsas akcentavo, kad septintos kartos modelis į rinką žengia su revoliuciniu interjero dizainu. Paklausus jo, kiek truko šio modelio vidaus kūrimas, jis pusiau juokais, pusiau rimtai atsakė – daugiau nei 40 metų, nes būtent tiek laiko jau gyvuoja „Ford Fiesta“, o kiekvienas naujas modelis yra kaip besitęsiančio proceso rezultatas.

Kiekviena nauja automobilio karta pradeda savo gyvavimą vis kitame laikmetyje, su to laikmečio madomis, žmonių įpročiais, pomėgiais, technologijomis ir panašiai, taigi automobilių kūrėjai visą tą laiką turi sekti, kas vyksta aplinkui, kaip keičiasi pirkėjų įpročiai, kaip keičiasi ir kur link eina pasaulis, ko jau nebereikia ir ko labai reikia. Taip pat būtina įvertinti ir tai, ar dabar priimti sprendimai bus vis dar įdomūs pirkėjams po metų, dvejų ar penkerių, kol tos kartos modelis vis dar bus rinkoje bei su juo vis dar važinės jį visiškai naują įsigijęs klientas.

Dėl šių priežasčių, kuriant naują automobilį, tenka surinkti be galo daug duomenų, juos išanalizuoti, apdoroti, interpretuoti ir viską sukurti taip, kad kuo daugiau žmonių būtų patenkinti ir jiems automobilis būtų ne tik transporto priemonė iš taško A į tašką B, bet ir keltų malonias emocijas bei generuotų smagius prisiminimus.

Vytauto Pilkausko/98.lt nuotr./Naujosios „Ford Fiesta“ pristatymas Milane
Vytauto Pilkausko/98.lt nuotr./Naujosios „Ford Fiesta“ pristatymas Milane

Ko reikia „Fiesta“ savininkui?

Naujos kartos „Ford Fiesta“ revoliucinis interjeras atspindi naują „Ford“ interjero dizaino filosofiją – gerinant kokybę per didesnius reikalavimus ir novatorišką inžineriją. Septintos kartos „Fiesta“ interjero kūrimas prasidėjo dar prieš tušinuku nubrėžiant pačią pirmąją liniją popieriuje, dar net visiškai neturint jokio eskizo.

Prieš pradedant kūrimo procesą, gamintojas pirmiausia turėjo išsiaiškinti, koks yra „Fiesta“ modelio pirkėjas. Taigi viskas prasidėjo nuo žmonių. Gamintojas stebėjo juos realiame gyvenime, taip atrasdamas jų troškimus, patirtį. Stebėjo, kaip įvairių sričių, profesijų ar užsiėmimų žmonės elgiasi automobilyje, kokius jo privalumus naudoja, kokie yra jų įpročiai, ko jiems trūksta.

Per 10–12 dienų visame pasaulyje, skirtingose vietovėse, dizainerių komandai kartu praleidžiant tūkstančius valandų, yra surenkama be galo daug naudingos informacijos.

Surinkus visus šiuos duomenis ir sukaupus žinias, jas interpretuojant, dizaineriai per šią žmonių patirtį gali pradėti visa tai realizuoti interjero kūrimo procese. Žmonių patirtis padeda paaiškinti ir išnarplioti interjero sudėtingumą tiek jo kūrimo, tiek evoliucijos fazėje.

Vytauto Pilkausko/98.lt nuotr./Naujosios „Ford Fiesta“ pristatymas Milane
Vytauto Pilkausko/98.lt nuotr./Naujosios „Ford Fiesta“ pristatymas Milane

Kuriant septintos kartos „Fiesta“ interjero dizainą „Ford“ vadovavosi šešiais blokais:

  1. Žmogaus savijauta. Kaip gamintojas nori, kad žmonės jaustųsi automobilyje, bei kokius vartotojų jausmus norima sužadinti. „Ford“ yra labai svarbus žmogiškasis faktorius, todėl gamintojas nori, kad automobilis būtų ne tik transporto priemonė, o šis tas daugiau, nes žmonės jame praleidžia itin daug laiko.
  2. Bendravimas. Kaip būdami automobilyje žmonės bendrauja tarpusavyje, kaip „sąveikauja“ su pačiu automobiliu. Kokios funkcijos yra naudojamos automobilyje. Atsakymai į šiuos teiginius padeda projektuoti interjero konfigūraciją.
  3. Erdvės išnaudojimas. Kaip žmonės elgiasi automobilyje, kaip atrodo jų erdvė jame, kas jiems reikalinga automobilyje. Gamintojas stebi, ką žmonės iš tikrųjų veikia automobilyje, apie ką jame svajoja. Jeigu yra kuriamas „Ford F-Series“ pikapas, tai dizaineris yra siunčiamas dviems savaitėms į fermą, kur su tokiais automobiliais važinėja fermeriai. Jeigu yra kuriamas „Transit“, tuomet dizaineris siunčiamas dviems savaitėms į krovinių ar keleivių pervežimu užsiimančias kompanijas, o kuriant „Fiesta“ tenka aprėpti pačių įvairiausių sferų žmones.
  4. Interjero medžiagos. Kaip per interjere naudojamas medžiagas ir kitus dalykus aktyvuoti žmonių pojūčius. Tinkamos interjero medžiagos leidžia sustiprinti bendrą pasitenkinimą automobiliu. Dizaineriai kreipia ypatingą dėmesį į automobilio kvapą, skirtingus garsus, mygtukų paspaudimus. Svarbu absoliučiai kiekvienas elementas, esantis automobilio viduje, nes nepasitenkinimą galinti sukelti smulkmena gali sugadinti viską.
  5. Išskirtiniai elementai. Kas leidžia „Ford“ produktui būti išskirtiniu bei lenkti konkurentus? Tai išskirtiniai, unikalūs sprendimai.
  6. Pridėtinė vertė. Ką žmonės automobilyje randa reikšmingo. „Ford“ itin svarbu, kad kokybė kurtų teigiamas emocijas, o įvairūs interjere panaudoti sprendimai, įgyvendinti identifikavus poreikius, kurtų vertę ir įsimintinas akimirkas.

Kiekviena sąveika su automobilio interjeru prisideda prie bendro pirkėjo pasitenkinimo produktu. Pagrindinė mintis yra ta, kad įsimintinos akimirkos leidžia automobilio savininkui būti laimingam. „Žmonės vos per tris minutes nusprendžia, ar jiems produktas patinka, ar ne, tas pats yra ir su automobiliais“, – sakė dizaino direktorius Amko Leenartsas. Jis taip pat pridūrė: „Vos tik įlipęs į automobilį, žmogus iškart pajaučia ryšį su jame sklindančiu kvapu, ryšį su paviršiais ar garsu, kaip užsidaro automobilio durys – ir visa tai yra labai džiugu, kai mes, dizaineriai, galime klientui sukurti tobulus patyrimus.“

Žmonės vos per tris minutes nusprendžia, ar jiems produktas patinka, ar ne, tas pats yra ir su automobiliais.

Dizaineriai ir specialiai paruošti psichologai, pasitelkdami anksčiau paminėtus šešis blokus, praleido tūkstančius valandų vertinant, kaip žmonės elgiasi automobiliuose. Per šiuos tyrimus buvo naudojami tradiciniai būdai, kaip ankstesnių kartų „Fiesta“ pirkėjų atsiliepimai, įvairūs interviu.

Taip pat su įvairiais prietaisais ir programinėmis įrangomis buvo tikrinama žmonių kūno temperatūra, širdies ritmas. „Ford“ žinojo, kur žmonės skirtingu metu yra nukreipę žvilgsnį, o skenuojant smegenis buvo gaunama informacija apie tai, kada žmogus yra laimingas, kada pasimetęs ar nepatenkintas bei į kurią būtent interjero vietą jis tuo metu žiūri. Taip šiame procese randamas taškas, kada žmogus yra labiausiai patenkintas emociškai, o būtent įsimintini jo momentai leidžia dizaineriams veikti.

Vytauto Pilkausko/98.lt nuotr./Naujosios „Ford Fiesta“ pristatymas Milane
Vytauto Pilkausko/98.lt nuotr./Naujosios „Ford Fiesta“ pristatymas Milane

Atlikus visus tyrimus, „Ford“ gauna itin daug vertingos informacijos apie tai, kaip žmonės „gyvena“ automobiliuose, kaip išnaudoja interjero erdvę kasdienėse kelionėse. Tai leidžia dizaineriams sukurti tokį produktą, kuris būtų patrauklus itin plačiam klientų ratui. Keičiantis laikui, keičiasi ir žmonių poreikiai. Žmonės nori daugiau lankstumo, „draugiško“ dizaino. Jie automobilyje taip pat nori turėti tas technologijas, kurias naudoja kasdienėje savo veikloje: kompiuteriai, telefonai. Todėl kuriant naujos kartos modelį labai svarbu gauti visą šią informaciją.

Rezultatas

Atlikus visus tyrimus tiek automobilio interjeras, tiek eksterjeras gyvenimą pradeda kaip eskizas ant popieriaus. Ranka nupieštos dizaino koncepcijos yra peržiūrimos, patobulinamos ir sumodeliuojamos kompiuteriu. Po to modeliai patenka pas „Ford“ molio ekspertus, kurie iš šios materijos nulipdo realius modelius. Šie modeliuotojai kuria skulptūras iš molio nuo atskirų automobilio dalių iki viso kėbulo. Tokia skulptūra gali sverti net daugiau kaip 2 tonas. Lipdiniai iš molio pirmą kartą parodo gyvai tiek išorės, tiek interjero dizaino linijas, kurios toliau yra tobulinamos.

Vytauto Pilkausko/98.lt nuotr./„Ford“ dizaino direktorius Amko Leenartsas
Vytauto Pilkausko/98.lt nuotr./„Ford“ dizaino direktorius Amko Leenartsas

„Dizainerio darbas yra sustiprinti emocinį ryšį tarp automobilio ir pirkėjo. O kiekviena linija ar detalė, sukurta „Ford“ dizaino studijoje, turi atskirą istoriją“, – teigia A.Leenartsas.

Tokie realaus dydžio interjero modeliai per sekančius tyrimus leidžia įvertinti klientų reakcijas. Atlikus šias klientų atsakomosios reakcijos apžvalgas, iš dvidešimties animatorių sudaryta komanda sukuria itin realistinę dviejų minučių trukmės automobilio apžvalgą, kuri leidžia dizaineriams atlikti dar daugiau patobulinimų prieš pradedant automobilio prototipo kūrimą.

Taigi dizaineriai ne vien tik piešia ir fantazuoja, jie atlieka labai daug įvairių veiklų ir viso kūrimo procese paliečia apie 3000 skirtingų automobilio detalių.

„Ford Fiesta“ interjero dizainerių rezultatas – logiškas, emocionalus bei į vartotoją orientuotas interjeras, įkvėptas išmaniųjų prietaisų. Ergonomiškumas ir minkštos medžiagos, įskaitant ir rečiau ranka liečiamus, žemiau esančius prietaisų skydo paviršius, leidžia „Fiesta“ salone jaustis prabangiai ir erdviai. Apie erdvę nebuvo pamiršta ir gale. 35 mm pailgėjus ratų bazei ir šiek tiek paploninus priekines sėdynes, sėdinčių gale kojoms padaugėjo vietos. Iš priekio pabandžiau pats atsisėsti į galą, ir kojos puikiai tilpo. Tiesa, panoraminis stoglangis šiek tiek ribojo erdvę galvai.

Vytauto Pilkausko/98.lt nuotr./Naujosios „Ford Fiesta“ pristatymas Milane
Vytauto Pilkausko/98.lt nuotr./Naujosios „Ford Fiesta“ pristatymas Milane

Ranka prisilietus prie naujos „Fiesta“ interjero paviršių ir mygtukų – juos liečiant nekyla neigiamų pojūčių, kurie apima liečiantis prie plastmasinių apdailų. „Fiesta“ naudojamos plastmasės yra minkštos, o ranka neaptinka nemalonių paviršių. Gamintojas rado technologiją, kuri leidžia plastikui atrodyti geriau, o naudojant kokybiškesnes medžiagas, „Fiesta“ interjeras atrodo prabangesnis.

Tą įrodo ir „Fiesta“ įvedimas į prabangių „Ford“ modelių šeimą – „Vignale“.

Be to, „Fiesta“ yra pirmasis „Ford“ modelis, kuriame įmontuota „Bang&Olufsen Play“ garso sistema, pakeitusi iki tol naudotą „Sony“ aparatūrą.

Interjero dizainas yra be galo svarbus, kadangi žmogus visų pirma įsimyli eksterjerą, o „vedybas“ atlieka su interjeru. Tai vieta, kur vairuotojas ir keleiviai praleidžia labai daug laiko dirbdami, keliaudami, pramogaudami ir t.t. Todėl automobilio interjeras turi būti tobulas, kad „vedybos su automobiliu“ tęstųsi kaip įmanoma ilgiau.

Vytauto Pilkausko/98.lt nuotr./Naujosios „Ford Fiesta“ pristatymas Milane
Vytauto Pilkausko/98.lt nuotr./Naujosios „Ford Fiesta“ pristatymas Milane

„Manhatane“ nori būti visi mygtukai

Kuriant naujos „Fiesta“ interjerą buvo nuspręsta sumažinti čia esančių mygtukų skaičių – jų centrinėje konsolėje sumažėjo beveik per pusę. Tai padaryti leido daugelio funkcijų perkėlimas į informacijos ir pramogų sistemą su 8 colių lietimui jautriu ekranu, kuris itin greitai reaguoja į pirštu perduodamas komandas.

Per minėtą tyrimą naudota akių žvilgsnio sekimo programa dizaineriams leido parinkti idealiausią ekrano ir prietaisų skydo poziciją, kuri yra vairuotojo akių lygyje ir matoma nenukreipiant daug dėmesio nuo kelio.

Centrinės konsolės vieta tarp abiejų priekinių sėdynių yra vadinama automobilių interjero „Manhatanu“ (Manhatanas – Niujorko miesto rajonas, kuris yra laikomas pasaulio komerciniu, kultūriniu ir finansiniu centru). Kalbant apie automobilį – šioje „Manhatano“ rajono „gatvėje“ nori būti kiekvienas mygtukas, ši vieta yra itin brangi ir gauti joje „žemės plotą“ yra be galo sudėtinga.

Gamintojas čia negali visko sutalpinti, todėl, vykdant vartotojų poreikių tyrimus, jų taip pat klausiama, kokius mygtukus jie čia pageidauja turėti, kurios funkcijos turi būti pasiekiamos kuo greičiau. Reikia nepamiršti ir to, kad čia dar taip pat reikia vietos ir pavarų svirčiai, rankinio stabdžio rankenai, porankiui, puodelių laikikliams bei talpiai vietai įvairiems mažų gabaritų daiktams laikyti.

Vytauto Pilkausko/98.lt nuotr./Naujosios „Ford Fiesta“ pristatymas Milane
Vytauto Pilkausko/98.lt nuotr./Naujosios „Ford Fiesta“ pristatymas Milane

Pagal klientų pageidavimus, dizaineriai septintos kartos „Fiesta“ modelyje tarp klimato kontrolės valdymo pulto ir pavarų perjungimo svirties suprojektavo didesnę erdvę susidėti daiktams, puodelių laikikliai buvo pastumti į kitą poziciją, taip atsirado daugiau erdvės vairuotojui.

Reikia paminėti dar ir tai, kad kuriant visą prietaisų skydą svarbiausias uždavinys buvo suprojektuoti jį taip, kad būtų kuo mažiau suskaidymų, nes tuomet kyla mažiau problemų su kokybe ir visa tai atrodo geriau. „Fiesta“ dizaineriams pavyko tai padaryti, sukuriant skoningai atrodantį vientisą skydą.

Kadangi namuose visur supa horizontalūs paviršiai, todėl pamažu jie ateina ir į automobilius, pakeisdami vertikalius. Būtent dėl to „Fiesta“ automobilyje atsirado daugiau horizontalių vietovių, kurios ateityje dar labiau ims dominuoti automobilių salonuose.

Be to, gamintojas „Fiesta“ savininkams leis į automobilio vidų įnešti ir individualumo, nes tokių sprendimų nori vis daugiau žmonių, o ir konkurentai savo automobiliuose stengiasi pirkėjus nustebinti skirtingų spalvų apdailomis ir pan. Tokia dabar mada – taigi reikia žengti kartu su ja.

Vytauto Pilkausko/98.lt nuotr./Naujosios „Ford Fiesta“ pristatymas Milane
Vytauto Pilkausko/98.lt nuotr./Naujosios „Ford Fiesta“ pristatymas Milane

Universaliausios ir visapusiškiausios kada nors sukurtos „Fiesta“ pirkėjai galės rinktis skirtingą sėdynių apmušalų apsiuvimą, skirtingų spalvų ir medžiagų apdailas, priklausomai nuo skirtingos versijos. Kiekvienas pirkėjas šias versijas atras pagal savo poreikius, o jos leis išpildyti tiek individualius, tiek verslo lūkesčius.

Kodėl keturios versijos? Atsakymas paprastas – pirkėjams to reikia, todėl gamintojas, turėdamas daugybę sukauptų duomenų, įgyvendino įvairių vartotojų poreikius.

Eksterjero linijos ir sprendimai

Septintos kartos „Ford Fiesta“ savo segmente pirmą kartą rinkoje siūlo keturias skirtingas versijas su skirtingais priekinės dalies dizainais. Be to, pirmą kartą „Fiesta“ įžengė į premium segmentą su „Vignale“ versija, kuri patiks prabangos gerbėjams. Taip pat pirkėjai galės rinktis stilingą „Titanium“ versiją arba sportiškumu alsuojantį „ST-Line“ variantą. „Fiesta Active“ – krosoverio atributų turinti versija tiks mėgstantiems aktyvų gyvenimą. Be to, dar nereikia pamiršti ir karštojo, sportiško modelio „Fiesta ST“ su 200 AG.

„Ford Motor“ kompanijos interjero dizaineris Ivanas Telesca per renginį Milane supažindino su „Fiesta“ eksterjero dizainu. Jis pasakojo, kad paklausus klientų, kaip jie įsivaizduoja jiems priimtiną išorės dizainą – jų skoniai labai išsiskyrė, jie nori daug dalykų, tačiau nežino, kodėl. Todėl „Ford“ dizaineriai, padarę tyrimų analizę, turi padaryti taip, kad automobilis patiktų visiems, apimant skirtingus skonius, skirtingus reikalavimus ir pageidavimus.

Vytauto Pilkausko/98.lt nuotr./„Ford Fiesta“ interjero dizaineris Ivanas Telesca
Vytauto Pilkausko/98.lt nuotr./„Ford Fiesta“ interjero dizaineris Ivanas Telesca

Pagrindinis išorės dizainerių tikslas – sukurti tokį eksterjerą, kad žmonės džiaugdamiesi ir didžiuodamiesi galėtų visiems garsiai pasakyti: „Tai yra mano automobilis!“

Žmogus, vairuodamas naująją „Fiesta“, neturi jaustis taip, lyg automobilis jam buvo įsiūlytas ar tiesiog duotas per prievartą kaip tarnybinė transporto priemonė, su kuria jis bijos pasirodyti draugams ir pan.

Galima sakyti, kad visa dizaino koncepcija prasideda nuo radiatoriaus grotelių.

Kuriant naujos „Ford Fiesta“ išorę norėjosi automobiliui suteikti kuo daugiau pozityvumo. Todėl nuo jo pirmtako buvo nuimti agresiją keliantys elementai, o automobiliui suteikta daug žaismingumo ir linksmumo. Kėbulas tapo aptakesnis, o tai leido pabrėžti automobilio platumą ir sukurti didesnio automobilio įspūdį, todėl visa tai jo pirkėjui suteiks pridėtinės vertės.

Visos „Fiesta“ kėbulo linijos prasideda nuo priekinės dalies, kuri, pagal skirtingą versiją, turi kitokį dizainą. „Galima sakyti, kad visa dizaino koncepcija prasideda nuo radiatoriaus grotelių“, – sakė I.Telesca.

Aptakesnis automobilis gavo aptakesnius priekinius žibintus, kurie šviečiančiu savo kontūru tiek dieną, tiek naktį leis iš toli atpažinti, jog tai „Fiesta“.

„Ford“ dizaineriai, norėdami sudaryti įspūdį, kad automobilis yra didesnis, sukūrė horizontalios linijos galinius žibintus, sudarytus iš keturių dalių. Tokius paprastai turi aukštesnio segmento automobiliai arba sedanai. Pažvelgus į „Fiesta“ galą – atrodo, kad jis yra itin platus automobilis. Žinoma, palyginti su pirmtaku, jis tapo 12 mm platesnis (daugiau vietos viduje, stabilesnis ant kelio), tačiau akis šių papildomų milimetrų nelabai pastebėtų, jeigu nebūtų atlikti įdomūs dizaino sprendimai, kurie vizualiai sukuria galbūt net kelių centimetrų platesnio automobilio įvaizdį ir suteikia jam daugiau solidumo.

Visu kėbulo šonu einanti linija pabrėžia ir išryškina šią automobilio dalį bei vėlgi suteikia premium segmento atstovo įvaizdį.

Septintos kartos „Ford Fiesta“ yra pakylėta į aukštesnį lygmenį. Tai skirtingus vartotojų poreikius įgyvendinantis automobilis tiek stilingo naujo eksterjero, tiek revoliucinio interjero prasme, prie kurių kūrimo prisidėjo ne kas kitas, o potencialūs šio automobilio pirkėjai.

Taigi bendras visų rezultatas – unikalus, patrauklus, teigiamas emocijas generuojantis bei itin dailus ir rafinuotas automobilis, kurį vos tik nusipirkus tikrai iškart norėsis parodyti draugams. O svarbiausia tai, kad įsimylėjus naujosios „Ford Fiesta“ išorę, drąsiai galima ruošti „vedybas“ su interjeru.

VIDEO: Įsimylėjus „Ford Fiesta“ išorę, reikia ruoštis „vedyboms“ su interjeru
Komentarai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Sužinokite daugiau
Parašykite atsiliepimą apie Gazas