Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Ispanijos Figueruelo gamykloje pagamintas 11-milijonasis „Opel“ automobilis

„Opel” iškilmingai pažymi sukaktį, kai Ispanijos Aragono regiono Figueruelo miestelyje (Saragoso provincija), esančioje kompanijos gamykloje, buvo pagamintas 11 – milijonasis automobilis – 1,7 CDTI „Meriva“ turinti 110 AG/88 kW variklį ir 6 laipsnių automatinę transmisiją, kuri visai neseniai debiutavo dyzelinėse „Meriva“ versijose.
Aragono prezidentė Luisa Fernanda Rudi su Ispanijos GM vadovu Antonio Cobo
Aragono prezidentė Luisa Fernanda Rudi su Ispanijos GM vadovu Antonio Cobo
  • „Meriva” tapo 11 – milijonasis „Opel” automobilis ir buvo pagamintas Figueruelo gamykloje (Ispanija) 
  • 1.7 CDTI 110 AG/88 kW versija su 6 laipsnių automatine transmisija keliaus į Italiją
  • „Opel” kompaktinis funkcionalumo čempionas dabar su mažesne anglies dvideginio tarša ir degalų sąnaudomis

Išskirtinio skaičiaus „Meriva“ su „Cosmo“ įranga bei „Casablanca White“ išorės kėbulo spalva iškeliaus į Italiją, kurios rinkoje šie vienatūriai yra vieni populiariausių. Europos vienatūrių segmento lyderė yra patogi į/išlipti, nes galinės „FlexDoors“ durys atsidaro priešinga  kryptimi.

Automobilis iš gamyklos buvo išvairuotas Antonio Coboso, „General Motors“ direktoriaus Ispanijos rinkai bei Luisos Ferdinandos Rudi, Aragono regiono prezidentės. „11 – milijonasis „Opel Meriva“ – tai daugelio metų ir daugelio žmonių bendro darbo rezultatas, kurį pavyko pasiekti,“ – sako A.Cobos.

Toks gamybos skaičius Ispanijoje pasiektas dar labiau praplėtus „Meriva“ pasiūlą. Į šį modelį dabar montuojami optimizuoti varikliai, turintys daugiau galios, bet sunaudojantys mažiau degalų. Tai puiki žinia kainai jautriems klientas: naujas 1,4 LPG „ecoFlex“ variklis yra itin taupus, o anglies dvideginio tarša tik 124 g/km.

Degalus taupanti „Start/Stop” įranga montuojama su įvairios galios 1,4 l varikliais. 88 kW/12 AG varianto degalų sąnaudos nuo ankstesnių 5,9 l sumažėjo iki 5,7 l 100 km.  Inžinieriai sukūrė ir versiją su 6 laipsnių pavarų dėže, sukamasis momentas siekia 200 Nm, tai yra 25 Nm daugiau nei versijoje su 5 laipsnių pavarų dėže. Todėl dabar funkcionalumo čempionę „Meriva“ vairuoti dar maloniau, nes nereikia taip dažnai perjungti pavarų laipsnius.

Dabartinio nuo ankstesniojo 1,7 CDTI su automatine transmisija variklio galia yra didesnė 10 AG, o anglies dvideginio tarša neviršija 160 g/km, tai yra, 8 gramais mažiau nei pirmtako. Benzininis variklis su automatine transmisija taip pat netrukus bus siūlomas klientams.

Vairuotojai, kuriems svarbi kaina ir yra neabejingi gamtos taršos problemoms, nuo šiol galės rinktis suskystintomis gamtinėmis dujomis varomą 1,4 l, 88 kw/120 AG variklį su turbina, kuris vieno mygtuko paspaudimu gali virsti benzinine versija.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius