-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Istorinė diena: „Volkswagen“ pradeda kaip bandeles kepti elektromobilius ID.3

Lapkričio 4-ąją „Volkswagen“ oficialiai pradėjo serijinę elektromobilio ID.3 gamybą. Pirmasis naujos elektromobilių kartos automobilis – baltas ID.3 – nuo surinkimo linijos nuriedėjo stebint Vokietijos kanclerei Angelai Merkel ir „Volkswagen“ grupės vadovui Herbertui Diessui, rašoma pranešime.
Frankfurto automobilių parodoje pristatytas elektrinis „Volkswagen“ ID.3
Frankfurto automobilių parodoje pristatytas elektrinis „Volkswagen“ ID.3 / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

„Volkswagen“ grupė planuoja pasiekti elektrinio mobilumo proveržį ir iki 2028 m. pasaulyje parduoti 22 milijonus elektromobilių. Pirmą kartą visa didelio gamybinio pajėgumo automobilių gamykla dedikuota tik elektromobiliams, į ją investuota 1,2 milijardo eurų. Jau kitąmet Cvikau gamykloje planuojama pagaminti apie 100 tūkst. elektromobilių. Nuo 2021-ųjų šioje gamykloje nuo surinkimo linijos kasmet nuriedės 330 tūkst. elektrinių automobilių – tai bus anglies dvideginio atžvilgiu neutrali, didžiausia ir efektyviausia tokių transporto priemonių gamykla Europoje.

„ID.3 svariai prisidės prie e. mobilumo proveržio. Dėl jo netaršus asmeninis mobilumas taps prieinamas milijonams žmonių, be to, tai svarbus pasiekimas mūsų kompanijai, išsikėlusiai tikslą iki 2050-ųjų tapti neutralia klimato taršos atžvilgiu“, – ceremonijos Cvikau gamykloje metu teigė „Volkswagen“ grupės vadovas H.Diessas.

Šie elektromobiliai yra gaminami naudojant modulinę elektromobilių platformą MEB. Dėl to elektromobiliai vienu įkrovimu gali įveikti ilgus atstumus, turi itin erdvų saloną, o vairuotojai gali mėgautis dinamišku valdymu. ID.3 Lietuvoje pasirodys 2020-ųjų vasarą. Europoje šį elektromobilį iš anksto užsisakė ir rezervacijos užstatą sumokėjo daugiau nei 35 tūkst. pirkėjų. Bazinis ID.3 modelis Lietuvoje kainuos iki 30 tūkst. eurų.

Kaip teigia gamintojai, šio modelio gamyba yra neutrali anglies dvideginio atžvilgiu, pirkėjams automobilis pristatomas kaip nepaliekantis jokios CO2 taršos. Pavyzdžiui, elektromobilio baterijų gamybai naudojama tik atsinaujinančių išteklių elektros energija.

Automobilio gyvavimo ciklo metu, net ir pristatant jį iš gamyklos pirkėjui, neįmanoma išvengti nedidelio kiekio emisijų, todėl jas bendrovė kompensuoja investicijomis į klimato apsaugos projektus. „Volkswagen“ sukūrė pirmąjį prieinamą elektromobilį, kuris saugo aplinką viso savo gyvavimo ciklo metu, nes nei gamybos, nei eksploatacijos metu, jei naudojama energija pagaminta iš atsinaujinančių šaltinių, neišskiriamas anglies dvideginis.

VIDEO: „Volkswagen“ pradeda naują gyvavimo erą: naujas logotipas ir elektrinis ID.3, nuvažiuojantis 420 km
VIDEO: Production of the ID.3 starts in Zwickau

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius