Šie žmonės ateinančiais metais darys didžiausią įtaką automobilių pramonėje. Visai gigantiškai automobilių industrijai bus ypač svarbu kokius sprendimus priims šie vyrai. Ar ateityje važinėsime elektromobiliais? Vandeniliu varomais? Gal kiek perdedame, bet jų nuomonės šiuo klausimu yra pačios svarbiausios.
Šių metų sąrašo viršūnėje – „Fiat Group“ vadovas Sergio Marchionne. Jis greitai ir efektyviai prijungė „Chrysler“ kompaniją, padalino „Fiat“ į dvi atskiras verslo grupes. Šiais metais jo vadovaujama kompanija net sugebėjo grąžinti visas 2009 metais JAV ir Kanados suteiktas paskolas. Šešiais metais anksčiau laiko. Praėjusiais metais jis buvo devintoje vietoje. |
|
||
Antroje sąrašo vietoje – „Hyundai Motor Company“ generalinis direktorius Chung Mong Koo. Jo vadovaujama „Hyundai“ ir 70 proc. valdoma KIA gamina ir sėkmingai parduoda automobilius, kurių pagrindas yra kokybė, dizainas, įranga. Baigėsi tie laikai, kai pirkome „Hyundai“, nes jie pigūs. Pietų Korėjos kompanija nuo konkurentų „Ford“ kovoje dėl ketvirtos vietos pasaulyje atsilieka vos 27 tūkst. automobilių. Praeitais metais jis buvo penktoje vietoje. |
|
||
Trečias – „Ford Motor Company“ bosas Alanas Mulally. Žmogus, sugebėjęs atvesti „Ford“ į pelno kelią. Devyni paskutiniai ketvirčiai jiems buvo pelningi. Kodėl jis ne pirmas? Nes automatinė „PowerShift“ transmisija patyrė fiasko, o „Microsoft“ sukurtas „MyFordTouch“ multimedija sistemos dizainas yra labai prastas. Praeitais metais jis buvo numeris vienas. |
|
||
Už trejetuko ribos, ketvirtoje pozicijoje randame „Volkswagen AG“ valdybos pirmininką Martiną Winterkorną. Jis produktų gamoje įdiegė racionalių pakeitimų. Jau greitai VW prisivis „Toyota“ ir tada jų taikinyje pasirodys „General Motors“. Praeitais metais jis buvo ketvirtas. |
|
||
Penketuką pabaigia daugiausiai automobilių parduodančios „General Motors“ kompanijos Šiaurės Amerikos padalinio bosas Markas Reussas. „Chevrolet Malibu“, „Spark“, „Cadillac ATS“ ir XTS – tik keletas labai sėkmingų GM ėjimų. Jis sako įrodysiąs, jog „Cadillac“ gali gaminti kokybiškus „premium“ segmento automobilius. Praeitais metais ponas Reussas buvo šeštas. |
|
||
Šeštas – Ferdinandas Piechas. Didysis „Volkswagen“ sėkmės kalvis net nežada trauktis, nepaisant to, kad 2012-aisiais švęs savo 75-ąjį gimtadienį. Vienintelis bet, jo sukurtoje struktūroje nėra stiprių vadovų, kurie galėtų pakeisti dabar jo valdomas kompanijas diriguojančių vyrų. Praėjusiais metais jis buvo antras. |
|
||
Septintoje pozicijoje randame ne finansų, o dizaino skyriaus vadovą. Tai „Volkswagen“ grupės dizaino bosas Walteris de Silva. Nereikia daug kalbėti, pasižiūrėkite į visus VW grupės automobilius ir suprasite, kad jo darbas – geriausiai atliekamas rinkoje. Praėjusiais metais jis buvo pirmas už dešimtuko, 11-oje vietoje. |
|
||
Antras „Hyundai“ žmogus – „Hyundai USA“ prezidentas Johnas Krafcikas aštuntoje vietoje. Jo vadovaujamas pardavimų departamentas muša rekordus, nepaisant to, kad rinka rodo sąstingio požymius. Geras pardavėjas tas, kuris parduoda gerą produktą, tiesa? Praėjusiais metais jis buvo dešimtas. |
|
||
„General Motors“ generalinis „pats pačiausias“ direktorius Danas Akersonas. Jis žada grąžinti „Cadillac“ į šlovės dienas ir paversti automobilius „naujuoju pasaulio standartu“. Misija žada būti sudėtinga. Praėjusiais metais jis buvo vos 27-as. Bet ir tai geras rezultatas, įvertinus, kad pasaulyje yra septyni milijardai žmonių... |
|
||
Dešimtuką pabaigia – Norbertas Reithoferis. BMW valdyboje kėdę numeris vienas užimantis vyras rodo visiems, kaip reikia tapti „premium“ segmento lyderiais. 2011-aisiais BMW pasiekė naują pardavimų rekordą. Sako, prie to prisidėjo ir monstras 6 serijos BMW X6 M... Praeitais metais – 25-as. |
|
||
P.S. Kalbant apie lyčių lygybę, reikia paminėti, kad aukščiausiai reitinguojama moteris – „Ford Europe“ vice prezidentė Barba Samardzich. Prieš tai buvo atsakinga už F serijos pikapus ir mažus automobilius, šiuo metu ji koncentruojasi į sėkmę Europos rinkoje. Barba 2012-ųjų reitingų sąrašuose yra trisdešimt trečia. |
|