-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Kainų karai: ar „VW ID.3“ kaltas, kad „Tesla“ staiga sumažino „Model 3“ kainą?

„Tesla Model 3“ yra pigiausias gamintojo modelis. Ir, neišvengiamai, populiariausias. Tačiau konkurentai nesnaudžia ir pardavimus visada galima paskatinti. Europoje, kur naujų elektromobilių modelių yra nemažai, „Tesla“ mažina „Model 3“ kainas.
„Tesla Model 3“
„Tesla Model 3“ / Vytauto Pilkausko nuotr.

Kinijoje „Volkswagen ID.4“ kainuos mažiau nei „Tesla Model 3“. Turint omenyje, kad tai – labai svarbi elektromobilių rinka, „Tesla“ į tai turėtų sureaguoti. Kita vertus, dabartinis kainų mažinimas greičiausiai pasirodė per greitai, kad galėtų būti laikomas reakcija į „Volkswagen“ kainoraštį.

„Tesla Model 3“, panašu, pinga didžiojoje Europos dalyje, bet ne visur vienodai. Dėl skirtingų mokesčių skirtingose šalyse „Model 3“ kainuoja skirtingai, todėl ir kainų kritimas nėra vienodas. Štai Vokietijoje „Model 3 Standard Range Plus“ kainavo 42,99 tūkstančius eurų, o dabar kainuos 39,99 tūkstančius.

Prancūzijoje ta pati „Model 3“ versija atpigo net 6190 eurų, bet kainuos 43,8 tūkstančius. Aišku, tiek vienoje, tiek kitoje šalyje pirkėjai gali naudotis elektromobiliams suteikiama parama.

VIDEO: Koks jausmas važiuoti Tesla Model 3

„Long Range“ versija Vokietijoje atpigo 2,5 tūkst. eurų (Prancūzijoje – 5810) – nuo 52,49 iki 49,99 tūkstančių eurų. Tuo tarpu „Long Range Performance“ Vokietijoje kainuos 3,5 tūkstančiais pigiau – 54,99 tūkstančius eurų. Nėra aišku, kodėl „Model 3“ atpigo, bet greičiausiai tai yra susiję su visa eile faktorių – gamybos proceso optimizacija, augančia konkurencija ir „Model Y“ laukimu.

„Model 3“ pardavimai krenta nuo 2019 metų. Iš dalies tai yra normalu – kai į rinką žengia lauktas produktas, pirminiai jo pardavimai visada yra labai aukšti, bet vėliau lėtėja. Iš dalies tai – naujų konkurentų atėjimas.

„Model 3“ ne tik neturėjo gerų tiesioginių konkurentų – net ir gretimose kategorijose nebuvo stiprių elektromobilių. Tai reiškia, kad daug žmonių žvalgėsi į „Model 3“, nors jiems iš tikrųjų reikėjo pigesnio ir mažesnio automobilio. Kai kurie pirko „Model 3“, kiti – laukė. Ir dabar rinkoje yra „Volkswagen ID.3“, o pakeliui – dar daug įvairių elektromobilių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius