Dabar populiaru
Sužinokite daugiau
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

„Kia Motors“ prekės ženklo vertė nuo 2007-ųjų pakilo 480 proc.

Atnaujinta „KIA Optima“
Irmanto Gelūno / 15min nuotr. / Atnaujinta „KIA Optima“
Šaltinis: 15min
0
A A

Po to, kai „Kia Motors“ 2007 m. paskelbė, kad nuo šiol pagrindinis akcentas ateities automobiliuose bus jų dizainas, ir kai Peteris Schreyeris tapo kompanijos prezidentu ir vyriausiuoju dizaineriu, šios kompanijos prekės ženklo vertė pakilo į neregėtas aukštumas – nuo 929 milijonų JAV dolerių per tą laiką padidėjo net 480 proc., iki 5,4 milijardo.

Apie tai paskelbė tarptautinių prekių ženklų vertės šimtuko sudarytojai „100 Best Global Brands 2014”. Pagal vertės didėjimą „Kia“ gerokai lenkia visus 11 kitų automobilių gamintojų, šiais metais paminėtų šiame sąraše. 

„Kia“ tarp šimto vertingiausių prekės ženklų pateko 2012 metais. Ji buvo įrašyta 87 vietoje su 4,1 milijardo dolerių verte. Praėjusiais metais pakilo iki 83 vietos, o jos vertė pakilo 15 procentų iki 4,7 milijardo. Per praėjusius metus „Kia“ savo vertę padidino dar 15 proc., iki 5,4 milijardo dolerių ir per metus pakilo per devynias pozicijas – šiuo metu „Kia“ prekinis ženklas vertinamas kaip 74-as vertingiausias pasaulyje. „Kia“ prekinio ženklo vertė didėjo dvigubai labiau, negu vidutiniškai didėjo kompanijų, paminėtų pirmajame šimtuke.

Pastebimai padidėjusi prekinio ženklo vertė gali būti pateisinama ne tik gerėjančia produkcijos kokybe, bet ir didžiulėmis rinkodaros kampanijomis, tokiomis kaip 2014 metų FIFA Pasaulio Futbolo Čempionato Brazilijoje bei „Australian Open“ teniso turnyro rėmimai. Prie to prisidėjo ir per 2013 - 2014 metus rinkai pristatyti net dvylika naujų arba atnaujintų automobilių modelių. Vidutinė parduodamo automobilio vertė per pirmą šių metų pusmetį išaugo net 4 procentais, palyginus su tuo pačiu periodu praėjusiais metais. 

Aukščiausiai iš automobilių 2014-ųjų sąraše pakilo „Toyota“. Šis prekės ženklas įvertintas 42,3 mlrd. dolerių ir visame pasaulyje užėmė 8 vietą

Kaip teigia „Interbrand“, „Korėjos automobilių gamintojas puikiai atspindi savo šūkį „The Power to Surprise“ („Netikėtumo galia“) ir iš pigių ir žema kokybe pasižyminčių automobilių gamintojo tapo solidžių patikimus ir modernius, emociniu dizainu pasižyminčius automobilius gaminančiu koncernu.“

Liepos mėnesį paskelbtame ekologiškiausių pasaulio prekės ženklų reitinge “Best Global Green Brands“, kurį taip pat sudaro „Interbrand“ kompanija, „Kia“ koncernas iš 37 pakilo į 35 vietą. 

Vertingiausių prekės ženklų šimtukas sudaromas atsižvelgiant į ekspertų sudarytą metodiką, kuri apima visų įmonių sėkmės analizę rinkoje, finansinius rezultatus, investicijų grąžą, prekinio ženklo stiprumą ir žinomumą ir pan.

Aukščiausiai iš automobilių 2014-ųjų sąraše pakilo „Toyota“. Šis prekės ženklas įvertintas 42,3 mlrd. dolerių ir visame pasaulyje užėmė 8 vietą. Prabangių automobilių gamintojai „Mercedes-Benz“ ir BMW pasidalijo atitinkamai 10 ir 11 vietas, o nuo motociklų iki žoliapjovių gaminanti „Honda“ liko 20-a. 31-oje vietoje atsidūrė „Volkswagen“ (23 proc. vertės padidėjimas per metus), 39-oje – „Ford“, 40-oje – „Hyundai“. 45-oje vietoje atsidūrė „Audi“, kurio prekės ženklo vertė padidėjo rekordiškai tarp transporto priemonių gamintojų – 27 proc., iki 9,8 mlrd. dolerių. 56-oje vietoje liko „Nissan“ (+23 proc.), 60-oje „Porsche“, 74-oje KIA, 82-oje „Chevrolet“, 87-oje „Harley Davidson“, o 91-oje – „Land Rover“. Visų „Interbrand“ šimtuke esančių transporto priemonių gamintojų prekės ženklų vertė pastaraisiais metais kilo, o „Land Rover“ šimtuke – naujokas.

Komentarai
Temos prekės
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Parašykite atsiliepimą apie Gazas