-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

KIA supažindino su naujaisiais „Sorento“ ir „Soul EV“ bei atnaujintu „Rio“ modeliu

KIA atstovai Lietuvoje „KIA Auto“ Druskininkuose pristatė tris šio Korėjos automobilių gamintojo naujienas. Su dviem naujais ir vienu atnaujintu modeliu buvo galima susipažinti jais įveikiant organizatorių paruoštas užduotis – važiuojant maršrutu Vilnius – Druskininkai pagal kelio knygą ir bandant vieno iš modelių ekonomiškumą lengvosios bekelės ruože.
„KIA Soul EV“
„KIA Soul EV“ / Tomo Markelevičiaus nuotr.

„KIA Sorento“

„KIA Sorento“ rinkai pirmą kartą pristatytas dar 2002-aisias metais ir dabar sukurta jau trečioji modelio karta. Nuo antros kartos „Sorento“ naujasis modelis skiriasi savo dydžiu, ilgesne ratų baze. Trečiosios kartos „Sorento“ tapo 95 mm ilgesnis, 5 mm platesnis ir tiek pat žemesnis, ratų bazė padidėjo 80 mm.

Šitaip buvo sukurta daugiau vietos keleiviams. Daugiau erdvės suteikia ir tai, jog gale sėdinčio vidurinio keleivio kojoms jau nebemaišo salono viduryje einantis iškilus tunelis. Jo trečiosios kartos „Sorento“ modelyje nebėra ir grindys yra tiesiog lygios.

Tomo Markelevičiaus nuotr./„KIA Sorento“
Tomo Markelevičiaus nuotr./„KIA Sorento“

Dar viena naujiena, kurią įvertins praktiškumą mėgstantys vairuotojai – sprendimas automobilio slenksčius pridengti durelėmis. Tai padės išvengti išsipurvinimo įlipant ar išlipant iš automobilio, kuomet koja nubraukiamas ant slenksčio susikaupęs purvas ar dulkės. Naujame „Sorento“ slenksčiai uždengiami uždarant dureles, todėl visi nešvarumai ant jų ir lieka.

Naujame „Sorento“ slenksčiai uždengiami uždarant dureles, todėl visi nešvarumai ant jų ir lieka.

„Sorento“ modelis siūlomas dviejų tipų – penkiavietis arba septynvietis.

Beje, gamintojas pasirūpino ir patogesniu įlipimu septynviečio modelio keleiviams.

„Sorento“ komplektuojamas su vieninteliu 2,2 litro darbo tūrio turbo dyzeliniu varikliu, atitinkančiu „Euro 6“ standartus.

Tomo Markelevičiaus nuotr./„KIA Sorento“
Tomo Markelevičiaus nuotr./„KIA Sorento“

Seno variklio pagrindu kurtas naujasis variklis išvysto 147 kilovatų arba 200 arklio galių pajėgumą ir yra šiek tiek ekonomiškesnis už pirmtaką. Deklaruojamos vidutinės degalų sąnaudos – 6,7 litro šimtui kilometrų. Nuo 0 iki 100 km/val. „Sorento“ pagreitėja per 9,6 sek. ir gali pasiekti maksimalų 203 km/val. greitį. Automobilis varomas keturiais ratais ir turi automatinį jėgos paskirstymą tarp ašių ir blokavimo funkciją.

Automobilis aprūpintas ir įvairiomis saugumo sistemomis, padedančiomis vairuoti. Stabiliai įveikti posūkius padės slydimo kontrolės sistema. Pasyvų saugumą kuria standus kėbulas, kurį gaminant buvo naudojamas didelio stiprumo plienas. Į aktyvių saugumo sistemų sąrašą įtraukta atstumo palaikymo technologija, kuri fiksuoja atstumą iki priekyje esančio automobilio ir taip reguliuoja greitį.

Tomo Markelevičiaus nuotr./„KIA Sorento“
Tomo Markelevičiaus nuotr./„KIA Sorento“

Automobilio salone panaudotos medžiagos – kokybiškos, o visa salono kapsulė padengta 2,5 karto daugiau garso izoliacinės medžiagos. Naujasis „Sorento“ gavo patobulintą oro kondicionavimo sistemą, 7 arba 8 colių ekraną su navigacijos sistema. Automobilio statymo sunkumus mieste palengvins automatinė parkavimo sistema.

Pirmą kartą KIA savo modeliuose panaudojo 360 laipsnių kampu vaizdą fiksuojančią ir į ekraną vaizdą perduodančią sistemą.

Taip pat modelyje sumontuoti adaptyvūs „Xenon“ žibintai, kurie pasisuka ir apšviečia kelią posūkio kryptimi, „Stop/Go“ sistema, automatinis bagažinės atidarymas ir uždarymas, padangų slėgio, vairo standumo ir kitos informatyvinės sistemos.

„KIA Soul EV“

KIA pristatė ir elektromobilį „Soul EV“, kuris debiutuoja Europoje. Vienas ekologiškiausių automobilių – „Soul EV“, į aplinką visiškai neišskiriantis CO2, pirmauja savo klasėje. Iki 100 km/h įsibėgėja per 11,2 sek., o jo maksimalus greitis siekia 145 km/h.

Tačiau jo galimybės čia nesibaigia – jis taip pat pasižymi išskirtine galia ir sukimo momentu. 111 arklio galių ir nuo pirmo sūkio jaučiamas 285 niutonmetrų sukimo momentas leidžia šiam miesto mažyliui vikriai elgtis eisme.

Tomo Markelevičiaus nuotr./„KIA Soul EV“
Tomo Markelevičiaus nuotr./„KIA Soul EV“

Po salonu esantis 27 kWh talpos ličio jonų polimerų akumuliatorius užtikrina, kad su viena įkrova galėsite nuvažiuoti net iki 212 km. „Kia Soul EV“ akumuliatoriui suteikiama 7 metų garantija.

KIA skelbia, kad standartinė „Soul EV“ įkrovimo trukmė – mažiau nei 5 valandos (6,6 kW / 100 proc. įkrovos lygis), o greitas įkrovimas užtrunka 33 minutes (50 kW / 80 proc. įkrovos lygis).

„Soul EV“ modelio kūrėjai pasirūpino, kad įprastai tyla važiuojant pasižymintis automobilis būtų girdimas pėstiesiems. Iki 20 km/val greičio „Soul EV“ skleidžia panašius garsus kaip ir vidaus degimo variklis, tokiu būdu informuodamas pėsčiuosius, kad artėjate.

Tomo Markelevičiaus nuotr./„KIA Soul EV“
Tomo Markelevičiaus nuotr./„KIA Soul EV“

„Soul EV“ suvartoja mažiau energijos nei įprastos šildymo sistemos, kadangi naudoja atkurtą nepanaudotą šilumą, gautą iš pavarų dėžei skirto aušinamojo vandens. Taip užtikrinamas ilgesnis nuvažiuojamas atstumas.

Taupyti elektros energiją padeda ir selektyvi oro kondicionavimo sistema, kuri, kai važiuojate vieni, įjungiama tik vairuotojo pusėje. Taip suvartojama mažiau energijos, nes ji nešvaistoma neužimtoms vietoms.

Tomo Markelevičiaus nuotr./„KIA Soul EV“
Tomo Markelevičiaus nuotr./„KIA Soul EV“

„Soul EV“ salonas – jaukus ir patrauklus. Lygūs paviršiai, ekologiškos medžiagos, apdaila, ryškūs ir intuityvūs įrenginiai. Automobilyje gausu įrangos, kuri siūloma kaip standartinė.

„Soul EV“ gali pasigirti pagalbos įkalnėje sistema, stabilumo kontrolės technologija. Automobilyje sumontuotos šešios oro pagalvės.

„KIA Soul EV“ automobiliams ir baterijoms suteikiama 7 metų arba 150 tūkst. kilometrų garantija. Gamintojai primena, kad dėl didelės šio modelio paklausos būsimieji klientai turėtų apsišarvuoti kantrybe, mat automobilio raktelius gausite praėjus metams nuo užsakymo dienos.

Tomo Markelevičiaus nuotr./„KIA Soul EV“
Tomo Markelevičiaus nuotr./„KIA Soul EV“

„Soul EV“ labai populiarus Skandinavijoje, ypač Norvegijoje. Šis modelis yra pelnęs Norvegijos metų automobilio titulą. Gamintojas teigia, kad „Soul EV“ yra kiek galingesnis už vieną iš rinkos konkurentų „Nissan Leaf“ ir turi talpesnę bateriją.

„KIA Rio“

Ne naujas, tačiau atnaujintas „KIA Rio“ modelis Lietuvoje bus siūlomas keturių skirtingų komplektacijų.

Atnaujintas modelis gavo naujus ratlankius, kiek patobulintą buferių dizainą, interjere panaudota daugiau aliuminio fragmentų. Tai sudaro aukštesnės klasės įvaizdį. „Rio“ modelyje siūloma ir navigacinė sistema bei galinio vaizdo kamera.

Tomo Markelevičiaus nuotr./Atnaujintas „KIA Rio“
Tomo Markelevičiaus nuotr./Atnaujintas „KIA Rio“

Vikrus miesto automobilis gali būti varomas benzinu arba dyzelinu. Benzininių variklių gamoje – 84 arklio galių 1,2 DOCH CVVT ir 109 arklio galių  1,4 DOCH CVVT agregatai. Dyzelinių – 75 arklio galių 1,1 CRDi ir 90 arklio galių 1,4 CRDi varikliai.

Variklio pasirinkimas atitinkamai įtakoja ir degalų sąnaudas. Mažiausiomis vidutinėmis degalų sąnaudomis pasižymi 1,1 litro darbo tūrio dyzelinis variklis – 3,8 litro šimtui kilometrų. Visos versijos varomos priekiniais ratais.

Tomo Markelevičiaus nuotr./Atnaujintas „KIA Rio“
Tomo Markelevičiaus nuotr./Atnaujintas „KIA Rio“

Dyzeliniai modeliai komplektuojami su mechaninėmis, šešių laipsnių pavarų dėžėmis. Tuo metu benzininis 1,4 litro darbo tūrio variklis turi ir automatinės keturių laipsnių pavarų dėžės alternatyvą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius