Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Kia XCeed“: 150 tūkst. km ridos garantija, galingi varikliai su turbokompresoriais

„Kia XCeed“ – tai naujasis miesto krosoveris (CUV), kuris sujungia visureigio praktiškumą su sportiška išvaizda ir hečbeko valdymu. Sportiška tradicinių visureigių alternatyva tapęs naujasis krosoveris suteikia nepalyginamai daugiau vietos keleiviams ir bagažui. „Kia XCeed“ sudomins vairuotojus savo sportišku valdymu ir patogiu, užtikrintu vairavimu, tuo pačiu metu leis matyti daugiau nei standartinis hečbekas, rašoma pranešime.
„Kia XCeed“
„Kia XCeed“ / Gamintojų nuotr.

„XCeed“ modelio pažangių saugumo, komunikacijos bei pramogų komplektas padaro šį automobilį vienu technologiškiausių CUV klasėje. Plati gama greitų, galingų variklių su turbokompresoriais, rodo, kad šis modelis taip pat ir vienas iš efektyviausių.

Miesto krosoveris „Kia XCeed“ bus Europos gamykloje Žilinoje, Slovakijoje, kartu su „Ceed“ penkių durų hečbeku, „Ceed Sportswagon“ ir „ProCeed“ penkių durų universalu „shooting brake“. Naujausias „Ceed“ modelių šeimos atstovas bus parduodamas jau 2019 m. trečiajame ketvirtyje, su standartine ir ilgiausia rinkoje 7 metų arba 150 000 km ridos garantija.

Komplektacija

„Kia XCeed“ buvo suprojektuotas taip, kad būtų galima pasiekti SUV salono ir bagažinės erdvę sportiškesniame, kompaktiškesniame kėbule. Esantis tiesiai per vidurį tarp „Ceed“ penkių durų hečbeko ir „Sportage“, naujasis „Kia XCeed“ vis tiek sugeba suteikti tokią pačią salono ir bagažinės erdvę, kaip perkamiausi Europos visureigiai.

Paremtas „Ceed“, vienu erdviausių automobilių kompaktinėje klasėje, „XCeed“ suteikia daug salono erdvės tiek priekiniams, tiek galiniams keleiviams. Sėdynių aukštis pakeltas 42 mm palyginus su „Ceed“ modeliu, todėl keleiviams bei vairuotojui lengviau išlipti ir įlipti. Be to, pusmėnulio formos langai ir liukas suteikia galiniams keleiviams šviesesnę, gaivesnę aplinką bei daugiau erdvės nei kiti varžovai kompaktinių krosoverių klasėje.

„Kia XCeed“ automobilio bagažinės erdvė yra 426 litrai (pagal VDA), 31 litru daugiau nei „Ceed“ ir tik šiek tiek mažiau nei perkamiausias kompaktinis SUV Europoje „Sportage“. Su nulenktomis galinėmis sėdynėmis, bagažo erdvė išauga iki 1 378 litrų.

Gamintojų nuotr./„Kia XCeed“
Gamintojų nuotr./„Kia XCeed“

Technologijos

„Kia XCeed“ pažangių saugumo, ryšių ir informacinių technologijų komplektas daro jį vienu technologiškai pažangiausių automobilių savo klasėje. Valdymas ir funkcijos yra suprojektuotos taip, kad padarytų vairavimą saugesniu ir nesukeliančiu streso bei užtikrintų visiškai paprastą valdymą.

„Kia XCeed“ yra vienas pirmųjų automobilių Europoje, turinčių inovatyvią „UVO Connect” telematikos sistemą, kuri prijungia vairuotojus prie pasaulio, suteikdama neįkainojamos informacijos vairutojui. Čia yra „Kia Live” paslauga su savo eSIM kortele, kuri dideliame, net 10.52 colių TFT LCD ekrane (papildomos komplektacijos dalis), atvaizduoja ir atnaujina tiesioginę informaciją kelionės metu: eismo sąlygas, oro prognozę, lankytinas vietas bei detales apie potencialias parkavimo vietas (įskaitant kainą, vietą ir laisvų vietų skaičių).

Antroji "UVO Connect" sistemos ypatybė – diagnostikos informacija apie automobilius ir jų nuvažiuotas keliones – leidžia vairuotojams nusiųsti automobiliui nurodymus apie būsimą kelionę ir patikrinti automobilio buvimo vietą bet kurio metu.

10.25 colių liečiamo ekrano navigacijos sistema palaiko "Bluetooth" kelių jungčių standartą. Tai leidžia keleiviams prijungti du mobiliuosius įrenginius tuo pačiu metu, kartu su "Apple CarPlay" ir "Android Auto" sistemomis.

Moderni ekrano skirstymo sistema įgalina kontroliuoti ir stebėti daugelį automobilio funkcijų tuo pačiu metu, pritaikant ekrano vaizdą iki 3 aplikacijų bei skirtingų valdiklių tuo pačiu metu. Tai leidžia vairuotojui turėti vieną vaizdą (pvz. navigacijos žemėlapį) arba sujungti kelis vaizdus vienu metu. Vairuotojas gali sekti navigacijos nurodymus, kol keleiviai renkasi mėgstamiausias dainas ar tikrina orų prognozę.

„Kia XCeed“ taip pat turės pirmąjį tarp „Kia“ automobilių pilnai skaitmeninį 12,3 colių "Supervision" vairuotojo prietaisų skydelį, sukurtą kuo aiškesniam informacijos pateikimui.

Gamintojų nuotr./„Kia XCeed“
Gamintojų nuotr./„Kia XCeed“

„Kia XCeed“ turi platų spektrą aktyvios vairavimo pagalbos ir saugumo technologijų: „Smart” autopilotas su „Stop & Go” funkcija, kliūties aklojoje zonoje įspėjimas, priekinio susidūrimo įspėjimas, atpažįstantis pėsčiuosius ir kitus automobilius, protingas greičio ribojimo ženklų įspėjimas, „Smart” parkavimosi pagalbininkas, išlikimo eismo juostoje pagalbininkas bei automatinis tolimųjų šviesų perjungimas.

Vairuotojo dėmesio kontrolės sistema pataria vairuotojui padaryti pertrauką jei pastebi nuovargio simptomus. Galiausiai, eismo juostos laikymosi sistema ("Lane Follow Asist" (LFA)) – tai „Kia“ automobilių antro lygio autonominis vairavimas, kontroliuojantis greitį, stabdymą bei posūkius. LFA atpažįsta automobilius bei kelio ženklus priekyje, todėl geba išlaikyti automobilį reikiamoje eismo juostoje saugiu atstumu nuo priekyje esančių automobilių.

Vairavimas ir valdymas

Nepaisant paaukštintos automobilio važiuoklės, „XCeed“ bus maloniau vairuoti nei tipišką šeimos visureigį dėl ypatingų pakabos savybių, kompaktiškesnių išorinių matmenų, žemesnio svorio centro ir mažesnės masės.

Važiavimo patogumą taip pat gerina kitokie amortizatoriai ir patobulinta galinė pakaba, kuri dar labiau sumažina pakabos keliamą triukšmą bei vibracijas.

Vairo mechanizmas nesikeičia nuo „Ceed“ modelio, nors variklio valdymo kompiuteris (ECU), valdantis ir vairo stiprintuvą, dar greičiau reaguoja į vairuotojo judesius vairu. Rezultatas – vairuotojai gali mėgautis greitu atsaku į vairo pasukimus. Vairo stiprintuvo galingumas taip pat padidintas, todėl vairuoti lengviau ir mažiau pavargstama ilgose kelionėse, ypač važiuojant nedideliu greičiu.

Varikliai

Siūlomi trys turbobenzininiai tiesioginio įpurškimo (T-GDi) varikliai. Trijų cilindrų 1.0-litro T-GDi variklis pasiekia 120 AG ir 172 Nm sukimo momentą, tuo tarpu 4 cilindrų 1.4-litro T-GDi variklis pasiekia 140 AG bei 242 Nm sukimo momentą. Galingasis 1.6-litro T-GDI variklis sutinkamas „Ceed“ bei „ProCeed“ GT versijose taip pat randamas ir „XCeed“ gamoje kaip galingiausias variklis. Su 204 arklių galia bei 265 Nm sukimo momentu, galingasis 1.6-litro T-GDi variklis puikiai derinasi su automobilio galimybe sėkmingai susidoroti su daugybe situacijų kelyje.

„Kia XCeed“ taip pat siūlomas su dviem skirtingais– švariausiais kada nors „Kia“ gamintais dyzeliniais varikliais, kurie turi pačias žemiausias kuro sąnaudas savo klasėje. 1,6 litro „Smartstream“ variklis siūlomas su 115 AG arba 136 AG.

Visi varikliai išskyrus 1,0 litro T-GDi siūlomi ir su šešių bėgių mechanine arba septynių bėgių automatine transmisija. 1,0 litro variklis suporuotas su šešių bėgių mechanine transmisija. "Idle Stop & Go" sistema yra standartinė visiems modeliams.

Kaip ir kitų „Kia“ modelių, ekologiškos dvi hibridinės „XCeed“ versijos (48V lengvsis („mild“) hibridas ir įkraunamas „plug-in“ hibridas) bus išleistos 2020 m. pradžioje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius