Bet, pasak naujienų agentūros „Bloomberg“, viskas gali greitai pasikeisti. Labai greitai, dar šiais metais. Jei išsipildys finansų analitikų prognozės, šiais metais Kinijoje bus parduoti 939 tūkst. „premium“ segmento automobiliai. Tuo tarpu Vokietijoje – 914 tūkst. arba 25 tūkst. mažiau.
„Kinijoje prabangių automobilių paklausa didėja, o tokiose šalyje kaip Vokietija ar JAV – išlieka stabili“, – sako Jenny Gu, LMC kompanijos analitikas.
2011-aisiais, lyginant su praėjusiais metais, Kinijoje prabangių automobilių segmentas augo įspūdingais 39 proc. Analitikas spėja, kad 2012-aisiais ši rinkos dalis padidės dar 16 proc. Palyginimui, Vokietijoje prognozuojamas vos 4,4 proc. „premium“ segmento rinkos dalies augimas.
Šiuo metu lyderių pozicijose Kinijoje yra „Audi“. Užfiksavę 35 proc. metinį augimą vokiečiai pardavė 283 tūkst. naujų automobilių. Geresnį, 40 proc. siekiantį augimą parodę BMW pardavė lygiai 200 tūkst.
„Mercedes-Benz“ kol kas trečioje vietoje su 170 tūkst. ir 31 proc. augimu. Kol kas, nes „Daimler“ sandoriai su Kinijos kompanijomis gaminti naujus automobilius ten pat gali greitai viską pakeisti.
LMC kompanija seka 21 pavadinimo „premium“ segmento markes. Viso 2012-iesiems numatyta parduoti net 1,09 mln. naujų prabangių automobilių.
Jungtinėms Valstijoms kol kas grėsmės nėra. Planuojama, kad 2012-aisiais čia bus parduoti 1,65 mln. naujų „priemium“ automobilių.