Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Klasiška beprotybė iš Italijos – „Lamborghini Countach“

Akį traukiantis dizainas, beprotiškas greitis, kategoriškas nepraktiškumas ir itališka dvasia. Iš šių „ingredientų“ buvo sukurtas „Lamborghini Countach“.
„Lamborghini Countach“
„Lamborghini Countach“

Septintajame dešimtmetyje Italijos sportinių automobilių gamintojas „Lamborghini“ ieškojo įkvėpimo naujam modeliui. Tuo metu buvo noras išvysti ką nors radikalesnio, nei prieš tai pasaulį išvydę buliai. Naujojo modelio dizainas buvo patikėtas „Bertone“ studijai, kur prie braižymo lentos daugiausia prasėdėjo Marcello Gandini. Jis prieš tai buvo sukūręs ir „Lamborghini Miura“ dizainą, tad viltys dėl naujumo ir beprotiškumo buvo didelės.

M.Gandini nenuvylė dizaino užsakovų. Jam per daug nerūpėjo kėbulo ergonominiai parametrai, todėl kurdamas naują modelį į tai nekreipė dėmesio ir sukūrė ne patį praktiškiausią kėbulą. Vis dėlto „Countach“ dizainas buvo gana radikalus tam laikotarpiui ir superautomobilių rinkai pasiūlė daug ilgalaikių naujovių. Pavyzdžiui, pleišto formos kėbulas buvo naudojamas daugelyje kitų gamintojų modelių.

„Lamborghini Countach“
„Lamborghini Countach“

Dar viena įdomesnių detalių – stačiai atsidarančios durelės. Tai nebuvo kūrybinis sprendimas, o labiau praktiška inžinerija, nes klasikinės durelės plačiame ir ilgame modelyje būtų buvusios nepraktiškos. Dėl to buvo pritaikytos „žirklinės“ durys, kurios vėliau tapo „Lamborghini“ vizitine kortele.

Automobilio kėbulas ir pakaba buvo gaminami taip, lyg modelis nuo konvejerio iškart turėtų riedėti į aukščiausios klasės žiedines lenktynes. Kėbulas buvo gaminamas iš aukštos kokybės aliuminio, kuris tuo metu taip pat buvo naudojamas gaminant lėktuvų kėbulus, o visas kėbulas buvo montuojamas ant vamzdinės formos pakabos. Būtent taip, kaip konstruojami lenktyniniai automobiliai.

„Lamborghini Countach“
„Lamborghini Countach“

„Countach“ dizaine taip pat buvo atsižvelgta į faktą, kad dideliam varikliui reikia daugiau vietos. Dėl šios priežasties automobilio kabina buvo pastumta labiau į priekį – tai, kuriant superautomobilius, naudojama iki šiol.

„Countach“ buvo pradėtas gaminti 1974 metais. Per 16 gamybos metų pasaulį išvydo šiek tiek daugiau nei 2 tūkst. šių modelių. Buvo išleistos šešios skirtingos modifikacijos. Pirmajame modelyje – LP400 – buvo montuojamas 4 litrų benzininis V12 variklis, pasiekiantis 350 AG. Paskutinis modelis – „5000 Quatrovalvole“ – jau turėjo 5,1 litro V12 variklį, generuojantį 420 AG.

„Countach“ italų kalboje yra ištiktukas, išreiškiantis nuostabą. Tai buvo pirmasis „Lamborghini“ panaudotas vardas automobiliui, nesusijęs su buliais ar korida. Kadangi tai yra superautomobilis ir jų pagaminta buvo nedaug, kaina šiuo metu nėra nei didelė, nei maža, kai kalbame apie „Lamborghini“. Tikrai geros būklės automobilį įmanoma nusipirkti už 400 tūkst. eurų. Ar jūs už tokius pinigus gausite sutramdytą žvėrį? Ne. Tačiau tai bus jūsų gyvenimo automobilis, jeigu esate jam pasiruošę.

„Lamborghini Countach“
„Lamborghini Countach“

„Lamborghini Countach 5000 Quattrovalvole“

Kaina

Apie 400 000 Eur

Maks. greitis

253 km/val.

0–100 km/h

4,7 sek.

Svoris

1 490 kg

Variklis

12 cil. benzininis, 5 167 cm3

Sukimo mom.

462 Nm esant 5 200 aps./min.

Galia

420 AG esant 7 000 aps./min.

Degalų sąn.

Vidutiniškai 18,9 l

Pavarų dėžė

Mechaninė, 5 laipsnių

Varantieji ratai

Galiniai

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
Užsisakykite 15min naujienlaiškius