Dabar populiaru
15min be reklamos
Publikuota: 2021 lapkričio 19d. 23:30

Kuris elektromobilis turi didžiausią priekinę bagažinę? Gamintojas tuo didžiuojasi

„Tesla Model S 90D“ priekinė bagažinė
123RF.com nuotr. / „Tesla Model S 90D“ priekinė bagažinė
Elektromobiliai gali būti labai praktiški. Kadangi jų baterijos ir varikliai gražiai telpa po salonu, jie gali turėti daug erdvės. Daug elektromobilių – ypač tie, kurių bazės buvo sukurtos jau nebegalvojant apie vidaus degimo variklius – turi priekines bagažines. Bet kuri didžiausia?

„Tesla Model X“ yra nemažas elektromobilis ir jo priekinės bagažinės talpa yra 187 litrai. Tuo tarpu „Volkswagen ID.3“, „Mercedes-Benz EQC“ ir dar keli elektromobiliai net neturi priekinės bagažinės. O kartais ji praverčia.

Štai „Ford“ skelbia, kad „F-150 Lightning“ turi didžiausią priekinę bagažinę savo klasėje. Beveik 400 litrų – tiek erdvės priekiniame elektrinio pikapo krovinių skyriuje. Ir jis yra neblogai apgalvotas – čia yra kabliukai pirkinių maišams, keturi elektros lizdai, du USB lizdai, apšvietimas.

„Ford F-150 Lightning“ ©Gamintojo nuotrauka
„Ford F-150 Lightning“ ©Gamintojo nuotrauka

Netikros „F-150 Lightning“ grotelės pasitraukia iš kelio, kad priekinė bagažinė būtų lengviau pasiekiama. Ir tai iš tikrųjų padeda, nes F-150 yra didelis automobilis. Toje priekinėje bagažinėje telpa du golfo lazdų krepšiai – patikėkite, ši informacija pirkėjams bus labai naudinga.

„Ford“ didžiuojasi ne tik tuo, kad „F-150 Lightning“ bagažinėje galima įkrauti įrankius ar prijungti įvairius prietaisus, bet ir tuo, kad ją galima paversti šaltkrepšiu – ji yra atspari drėgmei ir turi vandens ištekėjimo angas. Čia pasiekiama 2,4 kW galia kartu su ledukuose paskendusiais gėrimais pavers „F-150 Lightning“ priekį vakarėlių zona.

Įdomu tai, kad priekinės „F-150 Lightning“ bagažinės koncepcija buvo sukurta pakankamai anksti. Dar 2018-ųjų vasarį „Ford“ elektromobilių kūrėjai į įvairius susitikimus su kompanijos vadovais nešiojosi kartoninę dėžę, kuri demonstravo galimybę, kurios negalima praleisti.

O daug kas praleidžia. „Volkswagen ID.3“ bagažinė yra tik šiek tiek didesnė už „Golf“, o ir kai kurie elektriniai visureigiai nesuranda vietos priekinei bagažinei. Daug kas mano, kad ji nėra būtina, nes kartais ji būna sunkiai pasiekiama, o ta erdvė yra reikalinga elektronikai, oro kondicionavimo sistemai ir saugumo zonoms. Galbūt „F-150 Lightning“ pavyzdys bent jau didesnių elektromobilių kūrėjus paskatins į šią erdvę pažiūrėti kūrybiškiau.

Norėdamas tęsti – užsiregistruok

Technologijos.lt

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą

Vardai

SEB verslo augimo programa

01:16:45
47:36

Video

08:08
20:36
01:37

Adventur 2022

Maistas

URBAN˙/

Tik prenumeratoriams
Parašykite atsiliepimą apie Gazas