Pirmą kartą per aštuonerius „Nissan Nordic Europe, OY“ kompanijos gyvavimo metus pagrindinis apdovanojimas ir geriausios atstovybės vardas atkeliavo į Baltijos regioną ir atiteko Lietuvoje veikiančiai „Nissan“ atstovybei – UAB „Fakto“ autocentras.
„Tai yra puiki žinia. Aš neapsakomai džiaugiuosi, kad šis apdovanojimas atiteko Baltijos šalyse veikiančiai atstovybei, – džiaugėsi „Nissan Nordic Europe“ Estijos regiono vadovas Margusas Mikkas. – Tai tik įrodo, kad Baltijos regione dirbanti „Nissan“ komanda atliko puikų darbą 2013 metais, o „Fakto“ autocentras sugebėjo įgyvendinti visus keliamus tikslus ir pasiekė aukščiausius klientų aptarnavimo ir pasitenkinimo rodiklius. Dabar liko paskutinis etapas – UAB „Fakto“ autocentras dalyvauja pasauliniuose geriausios atstovybės rinkimuose ir pretenduoja į apdovanojimą, kurį skiria Japonijoje įsikūrusi „Nissan“ kompanijos vadovybė“.
Savo džiaugsmo neslėpė ir UAB „Fakto“ autocentro direktorius Donatas Rutkauskas: „Tai yra puikus ilgalaikio bendradarbiavimo įvertinimas. „Nissan“ kompanija yra puikus verslo partneris, su kuriuo yra malonu dirbti. Džiaugiuosi, kad mano vadovaujamai įmonei ir joje dirbančiam personalui užteko energijos ir motyvacijos 2013 metais ir sulaukėme tokio aukšto įvertinimo. Ačiū visai „Fakto Auto“ komandai! Dabar yra svarbu išlaikyti tempą ir toliau teikti tokio pat aukšto lygio aptarnavimą ir paslaugas mūsų klientams.“
Nuo 2005 metų duris atvėrusi „Nissan“ atstovybė UAB „Fakto“ autocentras jau ne kartą yra apdovanota geriausios „Nissan“ atstovybės Baltijos šalyse vardu, o joje dirbantys darbuotojai ne kartą išrinkti geriausiais serviso ir pardavimų sričių kategorijose. Šių metų apdovanojimuose UAB „Fakto“ autocentras darbuotojas Dainius Jarušaitis išrinktas geriausiu serviso priėmėju Baltijos šalyse.
„Nissan Nordic Europe, OY“ yra „Nissan“ kompanijos importo ir rinkodaros padalinys veikiantis Suomijoje, Švedijoje, Norvegijoje, Danijoje, Estijoje, Latvijoje ir Lietuvoje.