Dabar populiaru
Publikuota: 2018 birželio 22d. 14:24

Lietuvis įsigijo greičiausią kada nors pagamintą „Porsche 911“

Lietuvis įsigijo greičiausią „Porsche“ modelį
Bendrovės nuotr. / Lietuvis įsigijo greičiausią „Porsche“ modelį

Lietuvos gatves jau greitai papuoš išskirtinis automobilis – sportinis raudonos spalvos „Porsche 911 GT2 RS“. Lenktynių trasai subalansuotas, bet važiavimui gatve pritaikytas pats greičiausias kada sukurtas „Porsche 911“ iki birželio 27 d. bus demonstruojamas Vilniaus „Porsche“ centre. Vėliau pirmasis „911 GT2 RS“, kurį bus galima pamatyti Lietuvos keliuose, iškeliaus pas naująjį savininką, skelbiama pranešime žiniasklaidai.

„Visi „Porsche“ yra išskirtiniai, tačiau „911 GT2 RS“ Lietuvoje yra visiškai unikalus – šalyje tokių modelių iki šiol nebuvo. Tai yra „suaugusių“ vairuotojų automobilis, turinčių ypatingus įgūdžius ir patirtį“, – teigia Vilniaus „Porsche“ centro direktorė Rasa Klimavičiūtė.

Greičiausias ir varomas galiniais ratais

Sportiškiausios „Porsche 911“ versijos turi įvairius pavadinimus ir kiekvienas jų reiškia skirtingas modelio savybes. „GT2 RS“ yra labiausiai lenktynėms artima „Porsche 911“ versija, kuria, nepaisant jos sportiškumo, lygiai taip pat galima mėgautis ir kasdienių kelionių metu.

Išskirtinio „GT2 RS“ automobilio išmatavimai minimaliai skiriasi nuo „911“ modelio. Jo kėbulo ilgis yra 4 549 mm, ratų bazė – 2 453 mm, o aukštis – 1 297 mm.

Bendrovės nuotr./Lietuvis įsigijo greičiausią „Porsche“ modelį
Bendrovės nuotr./Lietuvis įsigijo greičiausią „Porsche“ modelį

„Porsche 911 GT2 RS“ taip pat yra labai lengvas. Jo stogas, sparnai, variklio gaubtas ir kitos detalės pagamintos iš magnio, anglies pluošto arba poliuretano, šoniniai bei galinis langas – iš polikarbonato, o išmetimo sistema – iš titano. Jo galios ir masės santykis – 2,1 kg/AG.

„Porsche 911 GT2 RS“ galinėje dalyje sumontuotas 3,8 l „boxer“ tipo šešių cilindrų variklis su dviem turbokompresoriais pasiekia 700 AG (515 kW) jėgą. Šio variklio išskirtinumas – labai aukšti, atmosferiniam varikliui prilygstantys sūkiai, nes didžiausia galia pasiekiama esant 7 000 aps./min., o maksimalūs variklio apsisukimai – 7 200. Didžiausias sukimo momentas – 750 Nm – pasiekiamas vos prie 2 500 aps./min.

Tokius įspūdingus techninius duomenis pasiekti leidžia moderni dviejų turbokompresorių – didesnio ir mažesnio – sąjunga. Elektroniniu būdu kontroliuojamas jų veikimas panaikina standartiniams turbininiams varikliams būdingas sukimo momento „duobes“.

Bendrovės nuotr./Lietuvis įsigijo greičiausią „Porsche“ modelį
Bendrovės nuotr./Lietuvis įsigijo greičiausią „Porsche“ modelį

Iki 100 km/val. galinius varančius ratus bei automatinę 7 laipsnių PDK pavarų dėžę turintis automobilis įsibėgėja vos per 2,8 sek., o 200 km/val. spidometro rodyklę kerta praėjus 8,3 sek. po starto. Praėjus 22,1 sek., automobilis pasiekia 300 km/val. greitį, o iš viso įsibėgėti gali iki 340 km/val.

Svarbiausia – vairuotojas

Automobilio interjere viskas orientuota į vairuotoją, kuris, kada panorėjęs, gali važiuoti į lenktynių trasą treniruotis ar dalyvauti varžybose. Įlipęs į salone įmontuotą sportinę, itin lengvą iš anglies pluoštu sustiprinto plastiko pagamintą sėdynę, vairuotojas prisisega šešių taškų saugos diržais – tokie yra tinkami daugelyje lenktynių serijų. Galinių sėdynių nėra – vietoje jų įmontuoti saugos lankai, padidinantys automobilio standumą ir saugumą lenktynių trasoje.

Už sportinio, versta oda aptraukto vairo sumontuotos pavarų perjungimo svirtelės. Taip automobilį galima visiškai kontroliuoti pačiam perjungiant pavaras ir nenuimant rankų nuo vairo.

Patrauklus ir kaip kasdienis

Kai kurios „911 GT2 RS“ esančios technologijos yra naudingos ne tik lenktynių trasoje, bet ir važinėjant kasdien – pavyzdžiui, vairuojami galiniai ratai. Važiuojant dideliu greičiu, jie automatiškai pasisuka vairo kryptimi – ten, kur pasukami priekiniai. Taip padidinamas automobilio stabilumas lenkimų metu ar greitai keičiant eismo juostą. Važiuojant nedideliu greičiu, galiniai ratai minimaliai pasisuka priešinga kryptimi – taip užtikrinamas didesnis manevringumas.

Automobilio pakaba yra reguliuojama „Porsche Active Suspension Management“ (PASM) sistema. Ji akimirksniu keičia kiekvieno amortizatoriaus kietumą, atsižvelgdama į kelio sąlygas bei vairuotojo įpročius.

Vieno mygtuko paspaudimu taip pat galima pasirinkti du sportinio važiavimo režimus: „Normal“ skirtas lenktynėms ant šlapios dangos bei kasdieniam sportiškam važiavimui, o „Sport“ užtikrina maksimalią prispaudžiamąją galią bei stabilumą lenktynių trasose.

„Porsche 911 GT2 RS“ turi ir kitas modernias gamintojo technologijas stabilumui padidinti: tai kiekvieno rato sukimosi greitį individualiai reguliuoti galinti „Porsche Stabilitų Management“ (PSM), o „Porsche Torque Vectoring Plus“ (PTV Plus) prireikus blokuoja galinį diferencialą bei reguliuoja stabdžių balansą – pavyzdžiui, atliekant posūkį, pristabdomas vidinis galinis ratas ir automobilis posūkį gali įveikti greičiau.

Ant automobilio sumontuoti skirtingo dydžio ratai. Priekyje – 20 colių skersmens su 265/35 ZR20 išmatavimų padangomis, gale – 21 colio su 325/30 ZR21.

Temos: 2 Porsche Porsche 911

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą

Naujienos

Gyvenimas

Menininkei A.Kišonaitei prireikė metų susidraugauti su klastinga liga: simptomai nejuntami

Aktualu

Dėl lėktuvo gedimo D.Grybauskaitė neišskrido į Latvijos Nepriklausomybės 100-mečio iškilmes

Verslas

Geresnis susisiekimas su Ispanija lietuvius gundo ten pirkti būstą

Gyvenimas

Kelionės po pasaulį Vilhelmui sudėliojo planus: sukūrė unikalų verslą – stebisi net Anglijos NT profesionalai

Sportas

S.Maslobojevas po kovos buvo atviras: „Kai tenka kovoti Lietuvoje, negaliu užmigti“

Gyvenimas

Vyrams brazilišką depiliaciją atliekanti meistrė: apie iškrypėlius, sugriautus mitus ir erekciją

15min iš Ploješčio Sportas

Rumunijos žiniasklaida įvertino pergalę prieš Lietuvą: „Neturėjote jokių šansų“

Atsarginiai: skandalas čempionų namuose, M.Jordano stilius ir tvanas Klivlende

Interviu 24sek

Andrejus Kirilenka: „Atleiskite, geriausias rungtynes sužaisdavau prieš Lietuvą“

Pasaulis kišenėje

Savaitgalio kelionė aplink Gardos ežerą – vaizdai atima žadą net ir blogu oru

Vardai

Peliukas Mikis švenčia 90 metų jubiliejų: kaip vietoj triušio Osvaldo „gimė“ ši animacijos legenda?

Aktualu

Kandidatai be grimo: P.Auštrevičius – apie tris pirties taisykles ir dainą „Už Petrą“

Aktualu

Šalčininkuose nuteisti policininko tėvų turtą deginę ir aliejų į šulinį pylę vyrai

Neišsiųsti CV Kultūra

Germanas Skoris: apie trūkstamą Meistrą ir Margaritą, (trūkstamą) Vilniaus senamiestį ir lietuviško garso gimimą

Gyvenimas

Misija (ne)įmanoma: kaip surasti antrąją pusę brandžiame amžiuje

Vardai

Goda Alijeva pirmajame interviu po skyrybų: „Stengiausi išgelbėti šeimą, bet nepavyko“

Gazas

Renkame „Tautos automobilį 2019“: „Mercedes-Benz A“, jau nebijantis briedžio testo

Multimedija

Didžiausia pasaulyje atostogų būsto nuomos paieškos sistema

24sek

Stephenas Curry pirmą kartą prakalbo apie vidines „Warriors“ problemas

Vardai

Popscenos princesė Monique Vilniuje pristatė po ilgų kūrybinių išgyvenimų gimusį albumą

Naujienos

Vardai

Netikėtai mirė didžėjus Modestas Žilionis-Modessthe Sound

Vardai

A.Bilotaitė dukros motiną žeminusiam P.Gražuliui įteikė dovaną: „Jis yra padugnė“

Aktualu

Į užsienį išvežtiems vaikams sunku padėti, nes juos veikia Stokholmo sindromas

Verslas

Degalinių tinklas „Emsi“ sukėlė pykčio bangą už prievartą skatinančias žinutes

Sportas

Trenerį A.Skarbalių prieš startą Europoje atleidę „Žalgirio“ vadovai užsitvėrė tylos siena

Seime stumiasi kelią mokesčių ir pensijų reformos – beliko vienas balsavimas dėl to, ar turėtų būti sujungti darbuotojų ir darbdavių mokami mokesčiai.
Mokesčių reforma Verslas

Nelieka kelio atgal: darbuotojo mokesčiai bus jungiami, keisis pensijų sistema ir tarifai

Deuce

Vilniaus teniso akademijos jauniams – 4 titulai turnyre Ukrainoje

Gyvenimas

Maištingas paauglių elgesys: psichologė pataria tėvams, kaip elgtis konkrečiose situacijose

Maistas

Amžina klasika: mocarelos ir pomidorų salotos

Aktualu

Panevėžio korupcijos byloje suimtas verslininkas

„Skrieja kamuolys“: Messi ar Kasčiūnas? Argentinos ašarų skonis

Mokesčių reforma Aktualu

Ernestas Naprys: 5 didžiausi mokesčių reformos absurdai

Gazas

Prietaisų skydelio lemputės: kada jos įspėja, o kada liepia sustoti?

Verslas

Palangoje mokesčių inspektorės verslininkus lanko dviračiais ir moko sąžiningumo

Aktualu

VDU studentų idėjos – didžiajam verslui

Aktualu

Girtas prie vairo sėdęs buvęs kariuomenės vadas Valdas Tutkus sulaukė atpildo

Aktualu

Katalonų separatistai nutraukė oficialius ryšius su Ispanijos monarchija

„Vieni vartai“: Argentinos nuopuolis, istorinis šansas islandams ir futbolas bažnyčioje

Vardai

Ypatingos

07:40
07:22

Gera keliauti kartu

Ko reikia šiuolaikiniam pirkėjui?

Sveikata

Būk nesustabdoma

Parašykite atsiliepimą apie Gazas