-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Lietuvis įsigijo greičiausią kada nors pagamintą „Porsche 911“

Lietuvos gatves jau greitai papuoš išskirtinis automobilis – sportinis raudonos spalvos „Porsche 911 GT2 RS“. Lenktynių trasai subalansuotas, bet važiavimui gatve pritaikytas pats greičiausias kada sukurtas „Porsche 911“ iki birželio 27 d. bus demonstruojamas Vilniaus „Porsche“ centre. Vėliau pirmasis „911 GT2 RS“, kurį bus galima pamatyti Lietuvos keliuose, iškeliaus pas naująjį savininką, skelbiama pranešime žiniasklaidai.
Lietuvis įsigijo greičiausią „Porsche“ modelį
Lietuvis įsigijo greičiausią „Porsche“ modelį / Bendrovės nuotr.

„Visi „Porsche“ yra išskirtiniai, tačiau „911 GT2 RS“ Lietuvoje yra visiškai unikalus – šalyje tokių modelių iki šiol nebuvo. Tai yra „suaugusių“ vairuotojų automobilis, turinčių ypatingus įgūdžius ir patirtį“, – teigia Vilniaus „Porsche“ centro direktorė Rasa Klimavičiūtė.

Greičiausias ir varomas galiniais ratais

Sportiškiausios „Porsche 911“ versijos turi įvairius pavadinimus ir kiekvienas jų reiškia skirtingas modelio savybes. „GT2 RS“ yra labiausiai lenktynėms artima „Porsche 911“ versija, kuria, nepaisant jos sportiškumo, lygiai taip pat galima mėgautis ir kasdienių kelionių metu.

Išskirtinio „GT2 RS“ automobilio išmatavimai minimaliai skiriasi nuo „911“ modelio. Jo kėbulo ilgis yra 4 549 mm, ratų bazė – 2 453 mm, o aukštis – 1 297 mm.

Bendrovės nuotr./Lietuvis įsigijo greičiausią „Porsche“ modelį
Bendrovės nuotr./Lietuvis įsigijo greičiausią „Porsche“ modelį

„Porsche 911 GT2 RS“ taip pat yra labai lengvas. Jo stogas, sparnai, variklio gaubtas ir kitos detalės pagamintos iš magnio, anglies pluošto arba poliuretano, šoniniai bei galinis langas – iš polikarbonato, o išmetimo sistema – iš titano. Jo galios ir masės santykis – 2,1 kg/AG.

„Porsche 911 GT2 RS“ galinėje dalyje sumontuotas 3,8 l „boxer“ tipo šešių cilindrų variklis su dviem turbokompresoriais pasiekia 700 AG (515 kW) jėgą. Šio variklio išskirtinumas – labai aukšti, atmosferiniam varikliui prilygstantys sūkiai, nes didžiausia galia pasiekiama esant 7 000 aps./min., o maksimalūs variklio apsisukimai – 7 200. Didžiausias sukimo momentas – 750 Nm – pasiekiamas vos prie 2 500 aps./min.

Tokius įspūdingus techninius duomenis pasiekti leidžia moderni dviejų turbokompresorių – didesnio ir mažesnio – sąjunga. Elektroniniu būdu kontroliuojamas jų veikimas panaikina standartiniams turbininiams varikliams būdingas sukimo momento „duobes“.

Bendrovės nuotr./Lietuvis įsigijo greičiausią „Porsche“ modelį
Bendrovės nuotr./Lietuvis įsigijo greičiausią „Porsche“ modelį

Iki 100 km/val. galinius varančius ratus bei automatinę 7 laipsnių PDK pavarų dėžę turintis automobilis įsibėgėja vos per 2,8 sek., o 200 km/val. spidometro rodyklę kerta praėjus 8,3 sek. po starto. Praėjus 22,1 sek., automobilis pasiekia 300 km/val. greitį, o iš viso įsibėgėti gali iki 340 km/val.

Svarbiausia – vairuotojas

Automobilio interjere viskas orientuota į vairuotoją, kuris, kada panorėjęs, gali važiuoti į lenktynių trasą treniruotis ar dalyvauti varžybose. Įlipęs į salone įmontuotą sportinę, itin lengvą iš anglies pluoštu sustiprinto plastiko pagamintą sėdynę, vairuotojas prisisega šešių taškų saugos diržais – tokie yra tinkami daugelyje lenktynių serijų. Galinių sėdynių nėra – vietoje jų įmontuoti saugos lankai, padidinantys automobilio standumą ir saugumą lenktynių trasoje.

Už sportinio, versta oda aptraukto vairo sumontuotos pavarų perjungimo svirtelės. Taip automobilį galima visiškai kontroliuoti pačiam perjungiant pavaras ir nenuimant rankų nuo vairo.

Patrauklus ir kaip kasdienis

Kai kurios „911 GT2 RS“ esančios technologijos yra naudingos ne tik lenktynių trasoje, bet ir važinėjant kasdien – pavyzdžiui, vairuojami galiniai ratai. Važiuojant dideliu greičiu, jie automatiškai pasisuka vairo kryptimi – ten, kur pasukami priekiniai. Taip padidinamas automobilio stabilumas lenkimų metu ar greitai keičiant eismo juostą. Važiuojant nedideliu greičiu, galiniai ratai minimaliai pasisuka priešinga kryptimi – taip užtikrinamas didesnis manevringumas.

Automobilio pakaba yra reguliuojama „Porsche Active Suspension Management“ (PASM) sistema. Ji akimirksniu keičia kiekvieno amortizatoriaus kietumą, atsižvelgdama į kelio sąlygas bei vairuotojo įpročius.

Vieno mygtuko paspaudimu taip pat galima pasirinkti du sportinio važiavimo režimus: „Normal“ skirtas lenktynėms ant šlapios dangos bei kasdieniam sportiškam važiavimui, o „Sport“ užtikrina maksimalią prispaudžiamąją galią bei stabilumą lenktynių trasose.

„Porsche 911 GT2 RS“ turi ir kitas modernias gamintojo technologijas stabilumui padidinti: tai kiekvieno rato sukimosi greitį individualiai reguliuoti galinti „Porsche Stabilitų Management“ (PSM), o „Porsche Torque Vectoring Plus“ (PTV Plus) prireikus blokuoja galinį diferencialą bei reguliuoja stabdžių balansą – pavyzdžiui, atliekant posūkį, pristabdomas vidinis galinis ratas ir automobilis posūkį gali įveikti greičiau.

Ant automobilio sumontuoti skirtingo dydžio ratai. Priekyje – 20 colių skersmens su 265/35 ZR20 išmatavimų padangomis, gale – 21 colio su 325/30 ZR21.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius