-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Lietuvoje jau galima užsisakyti naująją „Porsche Panamera“

Legendinių sportinių automobilių „Porsche“ gamintojas šių automobilių gerbėjams neseniai pristatė daugybę malonių naujienų, ir jos visos telpa viename modelyje – naujoje „Porsche Panamera“.
„Porsche Panamera Diesel“
„Porsche Panamera Diesel“ / „Porsche“ nuotr.

Antrosios kartos „Panamera“ nuo savo pirmtako skiriasi atnaujinta išvaizda, galingesniais varikliais ir tuo, jog hibridinis variklis gali būti pakraunamas tiesiai iš elektros lizdo („plug-in“). Įgaliotoji „Porsche“ atstovė Lietuvoje UAB „Prime Auto“ jau priima norinčiųjų įsigyti šį automobilį užsakymus.

Gamintojo teigimu, atsinaujinusi, galinga, sportiška ir elegantiška „Panamera“ ir toliau tęsia savo misiją – „Porsche“ gerbėjams ji suteiks dar daugiau galimybių sportinio automobilio teikiamu vairavimo malonumu mėgautis kasdien.

Naująją „Panamera“ pirkėjai galės rinktis net iš 10 skirtingų, geriausiai jų poreikius atitinkančių modelių – nuo „Panamera“ ar „Panamera 4“ su visiškai naujais 3,6 litrų benzininiais 310 AG V6 varikliais iki prabangaus, galingo bei 15 cm ilgesnio už įprastinį modelį „Panamera Turbo Executive“ su 4,8 litrų biturbo V8 varikliu išvystančiu iki 520 AG ir 100 km/val. greitį pasiekiančio vos per 4,2 sekundes. Tokio platumo modelių gama yra dar nematyta naujovė visame Gran Turismo segmente.

Bene didžiausia naujiena visoje „Panamera“ gamoje – hibridinis „Panamera S E-Hybrid“ su pilnai hibridiniu varikliu bei kištukiniu krovikliu ir 3 litrų V6 bei sinchroniniu elektriniu varikliu. Abu šie varikliai kartu leidžia išvystyti iki 416 AG. Su šiuo modeliu „Porsche“ planuoja nustatyti naujus technologinius standartus, nes tai – pirmasis plug-in hibridinis modelis prabangių automobilių segmente. Šiame modelyje bus montuojama aštuonių laipsnių„Tiptronic S“ pavarų dėžė, o įsibėgėti iki 100 km/val. greičio „Panamera S E-Hybrid“ pajėgs per 5,5 sekundes. Šio „Porsche“ automobilio vidutinės degalų sąnaudos tesiekia 3,1 l/100 km, o CO2 emisijos kiekis – 71 g/km.

Naujos pažangios technologijos, kuriomis gali pasigirti „Porsche Panamera“, leido iki 56 proc. sumažinti visų modelių degalų sąnaudas, tuo pačiu padidinant ir vairavimo malonumą.

Gamintojo teigimu, naujoji „Panamera“ yra svajonių automobilis ne tik technologine prasme – ji taip pat atspindi ir naujos kartos išraiškingesnį sportinių automobilių dizainą. Vieni iš geriausiai matomų išorės pokyčių – paplonintos ir padidintos atbulinės eigos lempos, tiesesnė galinių žibintų kontūro linija ir daugiau galinės automobilio dalies dengianti nedažyto bamperio dalis. Taip pat pirmą kartą „Panamera“ modelis siūlomas su „full-LED“ priekiniais žibintais.

Pirmoji „Porsche Panamera“ buvo pristatyta prieš keturis metus ir per tą laiką šio modelio automobilių pagaminta daugiau nei 100 tūkst. vienetų.

Jau šį rudenį Lietuvoje pasirodysianti naujoji „Porsche Panamera“ bus pristatyta naujajame „Porsche“ salone Vilniuje, kurį atidarys „Prime Auto“. „Panamera“ kaina Lietuvoje prasidės nuo 287,4 tūkst. litų, o hibridinio „Panamera S E-Hybrid“ – nuo 388,2 tūkst. litų.

Oficiali „Porsche“ atstovė Lietuvoje UAB „Prime Auto“ priklauso tarptautinei įmonių grupei „Modus grupė“, kuri vykdo veiklą automobilių prekybos ir techninio aptarnavimo, nekilnojamojo turto vystymo, automobilių aikštelių valdymo ir energetikos srityse. Įmonių grupei iš viso prikauso 25 įmonės.


10 „Porsche Panamera“ modelių:

„Panamera“

3.6 litrų V6 310 AG (228 kW) variklis; septynių pavarų „Doppelkupplung“ (PDK) transmisija; įsibėgėja nuo 0 iki 100 km/val. per 6,3 sekundes; didžiausias greitis 259 km/val.; degalų sąnaudos 8.4 l/100 km; CO2 emisija 196 g/km.

„Panamera 4“

3.6 litrų V6 310 AG (228 kW) variklis; PDK transmisija; aktyvi visų varančių ratų sistema (PTM); įsibėgėja nuo 0 iki 100 km/val. per 6.1 sekundes; didžiausias greitis 257 km/val.; degalų sąnaudos 8.7 l/100 km; CO2 emisija 203 g/km.

„Panamera Diesel“

3 litrų V6 250 AG (184 kW) turbodyzelinis variklis; aštuonių pavarų „Tiptronic S“ transmisija; įsibėgėja nuo 0 iki 100 km/val. per 6.8 sekundes; didžiausias greitis 244 km/val.; degalų sąnaudos 6.3 l/100 km; CO2 emisija 166 g/km.

„Panamera S“

3 litrų V6 420 AG (309 kW) biturbo variklis; PDK transmisija; įsibėgėja nuo 0 iki 100 km/val. per 5.1 sekundes; didžiausias greitis 287 km/val.; degalų sąnaudos 8.7 l/100 km; CO2 emisija 204 g/km.

„Panamera S E-Hybrid“

Paralelinis pilnai hibdridinis variklis su kištukiniu krovikliu, 3 litrų V6 supercharged ir sinchroninis elektrinis varikliai  kartu išvysto iki 416 AG (306 kW); aštuonių pavarų „Tiptronic S“ transmisija; įsibėgėja nuo 0 iki 100 km/val. per 5.5 sekundes; didžiausias greitis 270 km/val.; degalų sąnaudos 3.1 l/100 km; CO2 emisija 71 g/km.

„Panamera 4S“

3 litrų V6 420 AG (309 kW) biturbo variklis; PDK transmisija; PTM sistema; įsibėgėja nuo 0 iki 100 km/val. per 4.8 sekundes; didžiausias greitis 286 km/val.; degalų sąnaudos 8.9 l/100 km; CO2 emisija 208 g/km.

„Panamera 4S Executive“

3 litrų V6 420 AG (309 kW) biturbo variklis; PDK transmisija; PTM sistema; įsibėgėja nuo 0 iki 100 km/val. per 5 sekundes; didžiausias greitis 286 km/val.; degalų sąnaudos 9.0 l/100 km; CO2 210 g/km.

„Panamera GTS“

4.8 litrų V8 440 AG (324 kW) variklis; PDK transmisija; įsibėgėja nuo 0 iki 100 km/val. per 4.4 sekundes; didžiausias greitis 288 km/val.; degalų sąnaudos 10.7 l/100 km; CO2 249 g/km.

„Panamera Turbo“

4.8 litrų 520 AG (382 kW) biturbo-V8 variklis; PDK transmisija; PTM sistema; įsibėgėja nuo 0 iki 100 km/val. per 4.1 sekundes; didžiausias greitis 305 km/val.; degalų sąnaudos 10.2 l/100 km; CO2 emisija 239 g/km.

„Panamera Turbo Executive“

4.8 litrų 520 AG (382 kW) „biturbo“ V8 variklis; PDK transmisija; PTM sistema; įsibėgėja nuo 0 iki 100 km/val. per 4.2 sekundes; didžiausias greitis 305 km/val.; degalų sąnaudos 10.3 l/100 km; CO2 emisija 242 g/km.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius