Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Metų automobilio 2013 rinkimuose – „Volkswagen Golf“ triumfas

Metų automobilio 2013 rinkimai
Organizatorių nuotr. / Metų automobilio 2013 rinkimai
Šaltinis: 15min
0
A A

Lapkričio pradžioje startavęs konkursas finišavo septintosios kartos „Volkswagen Golf“ pergale. Dėl nugalėtojo titulo varžėsi 38 dalyviai – iš jų tik 7 pateko į finalą.

Geriausią automobilį komisija rinko iš šių kandidatų: BMW 320i, „KIA Cee‘d“, „Opel Mokka“, „Renault Clio“, „Toyota GT86/Subaru BRZ“, „Volkswagen Golf“ bei „Volvo V40“.

2013-ųjų Lietuvos metų automobilio rinkimuose nuo pat starto pirmavęs „Volkswagen Golf“ išlaikė lyderio poziciją ir įtikinama persvara įveikė savo varžovus. Su 67 balais jis aplenkė antroje vietoje esantį BMW 320i (56 balai). Trečioji vieta atiteko „Opel Mokka“ miesto visureigiui (36 balai).

Metų automobilio rinkimuose geriausiųjų septynetukas išsidėstė tokia tvarka:

1) „Volkswagen Golf“ (67 balai)
2) BMW 320i (56 balai)
3) „Opel Mokka“ (36 balai)
4) „KIA Cee‘d“ (25 balai)
5-6) „Toyota GT86/Subaru BRZ“ (24 balai) ir „Volvo V40“ (24 balai)
7) „Renault Clio“ (18 balų)

Metų automobilio rinkimų metu buvo pristatyta ne viena nominacija:

  • Metų vairo nominacija buvo suteikta žmogui, kuris Lietuvos vardą garsino labiausiai užsienio šalių lenktynių trasose. Įtemptoje Jono Gelžinio bei Simo Juodviršio dvikovoje nugalėjo Europos Kartingo čempionas Simas Juodviršis.
  • Moterų aistros objektu šiais metais išrinktas 3 serijos BMW.
  • Sportiškiausio automobilio nominacija atiteko „Toyota GT86“ bei „Subaru BRZ“ dvynukams.
  • Gražiausiu automobiliu išrinktas stilingas „Citroen DS5“.
  • Verslo klasės automobiliu pripažintas „Audi A6 Allroad Quattro“ padidinto pravažumo universalas.
  • Saugiausiu automobiliu nominuotas „Volvo V40“. Tai – pirmasis pasaulyje modelis su išorine oro pagalve.
  • Jaunimo automobiliu išrinktas septintosios kartos „Volkswagen Golf“.
  • Miesto visureigiu tapo „Opel Mokka“, įveikęs labai stiprius šios klasės varžovus.
  • Metų visureigiu buvo išrinktas „Isuzu D-Max“.
  • Tautos automobilį eterio metu rinko laidos žiūrovai. Nuožmioje dvikovoje tarp „Audi A6“ bei „Volvo V40“ pergalę išplėšė „Audi A6 Allroad Quattro“.

Su automobiliais, kurie varžėsi dėl geriausiojo titulo, siūlome susipažinti iš arčiau:

BMW 320i

Šeštosios kartos 3 serijos BMW pasaulį išvydo 2011-ųjų spalio 14 dieną, Miuncheno automobilių parodoje. Šis modelis buvo projektuojamas atsižvelgiant į naujųjų 5 bei 7 serijos bruožus.

F30 kodiniu pavadinimu žinomi 3 serijos BMW yra 93 mm ilgesni už ankstesnės kartos E90/E91 modelius. Kaip ir kiti šios markės modeliai, šie „trečiukai“ turi itin plačią benzininių bei dyzelinių variklių gamą. Po 320i kapotu sumontuotas 2,0 litrų benzininis variklis su turbokompresoriumi generuoja 184 AG bei 270 Nm.

BMW 320i pasižymi pagirtinu dinamiškumo bei degalų sąnaudų balansu – iki 100 km/h vos per 7,3 sekundės įsibėgėjantis automobilis, pasak gamintojo, vidutiniškai suvartoja tik 5,9 litro degalų.

Lietuvoje šis automobilis kainuoja nuo 113,5 tūkst. Lt.

Organizatorių nuotr./Septynių pretendentų į Metų automobilio karūną paskelbimas
Organizatorių nuotr./Septynių pretendentų į „Metų automobilio“ karūną paskelbimas

„KIA Cee‘d“

Debiutavęs 2012-ųjų Ženevos automobilių parodoje naujasis „Cee‘d“ yra visokeriopai geresnis hečbekas už savo pirmtaką. Pabrėžiama, jog būdamas šiek tiek ilgesniu bei žemesniu už pirmosios kartos modelį, šis jau iš pirmo žvilgsnio sudaro sportiškesnio automobilio įvaizdį.

Konkurse dalyvaujantis „Cee‘d“ su 1,6 litro benzininiu varikliu 100 km/h išvysto per 10,8 sekundės. Pasak gamintojo, vidutinės šio automobilio degalų sąnaudos siekia apie 6 l/100 km.

Priminsime, jog pirmosios kartos „KIA Cee‘d“ 2007-aisiais jau buvo išrinktas Lietuvos metų automobiliu. Baziniai naujosios kartos „Cee‘d“ Lietuvoje kainuoja nuo 49 tūkst. Lt.

Organizatorių nuotr./Kia Cee'd
Organizatorių nuotr./„Kia Cee'd“

„Opel Mokka“

Naujas kompaktiškas „Opel“ markės visureigis žengia į perspektyvią rinką. Žavus padidinto pravažumo automobilis pasižymi puikiomis praktiškumo savybėmis.

Gamintojas šiuose modeliuose montuoja 1,4 litro „turbo“, 1,6 litro atmosferinius variklius, o dyzelinės versijos turi 1,7 litro CDTI agregatus su priekiniais arba visais varančiaisiais ratais.

Konkurse dalyvaujantis  „Mokka“ po kapotu turi 1,4 litro benzininį motorą su turbokompresoriumi. 140 AG bei 200 Nm automobilį išjudina be didesnių pastangų.

Lietuvoje „Opel Mokka“ kainuoja nuo 55 tūkst. Lt.

Organizatorių nuotr./Opel Mokka
Organizatorių nuotr./„Opel Mokka“

„Renault Clio“

Į „Metų automobilio 2013“ konkurso finalą pateko ir naujausias „Renault Clio“. Žavus prancūziškas automobilis, teigiama, turi padorią įrangą bei pasižymi akį traukiančiu dizainu. 2006-aisiais „Renault Clio“ buvo pelnęs Lietuvos metų automobilio titulą.

Lietuvoje tokį automobilį galima įsigyti su dviem benzininiais bei trimis dyzeliniai varikliais. Tiek benzininiai, tiek dyzeliniai modeliai pasižymi puikiomis degalų sąnaudomis, o bazinį naujausios kartos „Clio“ Lietuvoje galima įsigyti už 35 tūkst. Lt.

Organizatorių nuotr./Renault Clio
Organizatorių nuotr./„Renault Clio“

„Toyota GT86“ arba „Subaru BRZ“

Du japonai-dvyniai iš kitų šių rinkimų finalininkų išsiskiria bene didžiausiu dėmesiu vairuotojams. Šiais metais debiutavę modeliai akimirksniu nuspalvino nuobodėjančią automobilių rinką, o dėl fantastiškų valdymo savybių buvo išliaupsinti įvairių šaltinių.

Beveik identiški automobiliai turi 2,0 litrų opozicinius atmosferinius variklius su 200 AG bei 205 Nm. Greita reakcija pasižymintis variklis nenuvils tikrų vairavimo entuziastų. Šimtui kilometrų GT86/BRZ pareikalaus maždaug 8 litrų benzino, tuo tarpu versijos su automatinėmis transmisijomis reikalaus daugiau degalų.

Lietuvoje šių modelių kainos prasideda maždaug nuo 105 tūkst. Lt.

Organizatorių nuotr./Toyota GT 86
Organizatorių nuotr./„Toyota GT 86“
Organizatorių nuotr./Subaru BRZ
Organizatorių nuotr./„Subaru BRZ“

„Volkswagen Golf“

Septintosios kartos „Golf“ demonstruoja radikalius pokyčius – agresyvesnį kėbulo dizainą, erdvesnį saloną, geresnes važiavimo savybes nei 6 karto modelis. Negana to, „Volkswagen“ dizaineriai sugebėjo išlaikyti „Golf“ modelio braižą – šį hečbeką atpažinsite net ir anksčiau jo nematę.

Gamintojas šiose mašinose montuoja gausybę įvairių benzininių bei dyzelinių variklių. Jų galia siekia nuo 85 iki 150 AG. Kiek vėliau vokiečiai pristatys ir karštąją „Golf GTI“ versiją. Septintosios kartos kompaktinės klasės hečbeką galima įsigyti su „Trendline“, „Comfortline“ arba „Highline“ įranga.

Bazinio „Volkswagen Golf“ kaina Lietuvoje prasideda nuo 55,6 tūkst. Lt.

Organizatorių nuotr./Volkswagen Golf
Organizatorių nuotr./„Volkswagen Golf“

„Volvo V40“

Tai – karingai nusiteikęs naujojo „Golf“ varžovas. Į hečbekų klasę švedai įžengė su automobilių pramonėje dar nematytomis naujovėmis, tarp kurių yra ir pirmoji pasaulyje išorinė oro pagalvė. Jos paskirtis – nuo sunkių sužalojimų apsaugoti pėsčiuosius.

„Volvo V40“ variklių gamą sudaro du benzininiai bei trys dyzeliniai varikliai. Versijos su pastaraisiais motorais šimtui kilometrų suvartos apie 3,8, o su galingesniais dyzeliniais agregatais – 4,3 litro degalų.

V40 yra ne tik naujausias, bet, tikėtina, jog ir sėkmingiausias „Volvo“ modelis per pastaruosius 10-15 metų.

Bazinė šio modelio kaina Lietuvoje prasideda nuo 84,5 tūkst. Lt.

Organizatorių nuotr./Volvo V40
Organizatorių nuotr./„Volvo V40“

 

Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Parašykite atsiliepimą apie Gazas