„Panašu, kad bus priimtas teigiamas sprendimas kurti antros kartos „Maybach“ su nauju partneriu“, – „Automotive News“ tvirtino Dieteris Zetsche, koncerno „Daimler“ vadovas.
Tarp realiausių partnerių minimas „Aston Martin“: britų inžinieriai prisidėtų prie vokiečių kurdami važiuokles, variklius ir transmisijas.
Kokia nauda sportinių angliškų automobilių gamintojui „Aston Martin“ veltis į šį projektą? Manoma, jog tam, kad gautų priėjimą prie „Daimler“ variklių technologijų.
Nors „Aston Martin“ šiuo metu sekasi kaip niekada gerai, tačiau tai nesitęs amžinai. Savo ginkluotėje turinčiam tik 8 ir 12 cilindrų variklius (neskaitant 1,3 litro darbo tūrio „Cygnet“ modelio), šiam anglų automobilių gamintojui verkiant reikalingi mažesni, efektyvesni ir pigesni varikliai siekiant išlikti konkurencingu ateityje.
Kurti ir gaminti tokius variklius patiems būtų labai brangu, tuo tarpu „Daimler“ turi pačių įvairiausių variklių: nuo dyzelinių iki hibridinių.
Taip pat kalbama, kad „Aston Martin“ nori atgaivinti „Lagonda“ prekinį ženklą ir gaminti visureigį, panaudojant „Mercedes-Benz ML“ arba GL visureigių komponentus.
Automobilių rinkos užkulisiuose sklando gandai, kad D.Zetsche jau palaimino kitos kartos „Maybach“ kūrimą.
Jis pripažino, kad pirmos kartos „Maybach“ kūrimui išleisti 1 milijardą JAV dolerių buvo didelė klaida. „Tai nebuvo teisingas žingsnis skirti tiek pinigų taip menkai perkamai markei“, – sakė jis.
Ką reiškia menkai perkamai? Praėjusiais metais buvo parduoti vos 157 vienetai „Maybach“.