TIESAI REIKIA TAVO PALAIKYMO PRISIDĖK
Dabar populiaru
Sužinokite daugiau
Pažymėkite klaidą tekste pele, prispaudę kairijį pelės klavišą

„Mitsubishi Eclipse Cross“: sportininko siela visureigio kūne

„Mitsubishi Eclipse Cross“
„Mitsubishi“ nuotr. / „Mitsubishi Eclipse Cross“
Šaltinis: gazas.lt
0
A A

Laukdami oficialaus naujo „Mitsubishi“ SUV šeimos nario pristatymo, automobilių pasaulio tinklaraštininkai, ilgėdamiesi „amerikietiška svajone“ praminto sportinio kupė „Eclipse“, naują „Mitsubishi Motors Corporation“ visureigį krikštijo būtent šiuo vardu. Ir jie buvo teisūs, naujoko vardas – „Eclipse Cross“. Kompaktiškojo visureigio pavadinimas „Cross“ (iš anglų k. „kirsti“, „pervažiuoti“) kviečia peržengti ribas – tai ir turi daryti tikras visureigis, rašoma gamintojo atstovo pranešime spaudai.

MMC krosoverių šeimoje „Mitsubishi Eclipse Cross“ atsistos šalia ASX, „Outlander“ ir „Outlander PHEV“. Naujoko misija – atnaujinti „Mitsubishi“ prekės ženklo pozicionavimą Europos rinkoje. Todėl jis atsineša savyje užkoduotą visiškai naują prekės ženklo kryptį, kuri remiasi „aštriu“ dizainu, japonišku meistriškumu, vairavimo dinamika, protinga komplektacija, inovacijomis.

Pirmieji „Eclipse Cross“ automobiliai bus pradėti pardavinėti Europos rinkoje šių metų ketvirtą ketvirtį, kitąmet – Japonijoje, Šiaurės Amerikoje, Australijoje ir kituose regionuose.

„Mitsubishi“ nuotr./„Mitsubishi Eclipse Cross“
„Mitsubishi“ nuotr./„Mitsubishi Eclipse Cross“

Neeilinės, kiek aštrokos, tačiau kartu futuristinės išvaizdos naujasis SUV yra dinamiškumo bei stiliaus sintezė, simbolizuojanti koncerno dizaino kalbą. Ypatingą išskirtinumą ir individualumą visureigio kėbului sukuria pleišto formos linijos, gaubiančios automobilio šonus, apsauginį skydą primenančios priekinės grotelės, galinio lango apdailos detalės, nuožulnus stogas, įstrižos formos priekiniai LED žibintai, ištįsusios galinės stabdymo šviesos. Kėbulo spalvų paletėje išsiskiria ryški raudona spalva.

Naujojo „Mitsubishi“ SUV salonas yra erdvus ir izoliuotas nuo išorės triukšmo. Jame – tik patys moderniausi technologiniai sprendimai, padedantys vairuotojui kelyje bei užtikrinantys komfortą keleiviams. Interjere rafinuotumą kuria horizontalus prietaisų skydelis, su įmontuotu septynių colių skersmens jutiminiu projekciniu (angl. head-up) ekranu, sidabro bei juodo sidabro spalvos salono apdailos detalės, kontrastuojančios su odiniais salono paviršiais bei oranžinėmis siūlėmis sėdynėse.

Nepaisant nuožulnios kėbulo formos, reguliuojamos priekinės bei galinės sėdynės suteikia gale sėdinčių keleivių kojoms pakankamai erdvės, pakankamai erdvu ir virš keleivių galvų. Sėdynės reguliuojamos 60:40 santykiu. Erdvi bagažinė nė kiek nesugadina šio rafinuoto sportinio visureigio (kupė kėbulo tipo) formų.

„Mitsubishi“ nuotr./„Mitsubishi Eclipse Cross“
„Mitsubishi“ nuotr./„Mitsubishi Eclipse Cross“

Garso sistema „Smartphone Link Display Audio“, veikianti su „Android“ bei „iOS“ operacinėmis sistemomis, liečiamasis bei projekcinis ekranas leidžia vairuotojui lengviau bei saugiau valdyti skirtingų rūšių informaciją: skambinti ir atsiliepti telefonu, klausytis muzikos, gauti tekstines žinutes, nustatyti važiavimo kryptį, stebėti vairavimo greitį.

„Cross“, kaip ir dera sportiniam visureigiui, bus visų varančiųjų ratų, o jo širdimi taps visiškai naujas 1,5 litrų darbinio tūrio tiesioginio įpurškimo turbo benzininis variklis su mechanine CVT tipo aštuonių laipsnių transmisija. MMC teigimu, variklis bus keturių cilindrų, draugiškas aplinkai.

Naujame SUV bus montuojamas ir atnaujintas 2,2 litro darbinio tūrio dyzelinis variklis su aštuonių laipsnių automatine transmisija. Priklausomai nuo rinkos, 1,5 l darbinio tūrio variklis bus galimas ir su šešių laipsnių mechanine pavarų dėže. Abu varikliai vairuotojams žada nepakartojamą vairavimo patirtį.

Integruota automobilio dinamikos valdymo sistema (angl. Super All-Wheel Control, S-AWC) paskirsto automobilio galią į ratus, atsižvelgdama į vairavimo sąlygas. Į sistemą įtraukta stabdžių aktyvavimo sistema suteikia automobiliui stabilumo bei dinamiškumo. Ši sistema turi tris vairavimo rėžimus: normalioms kelio sąlygoms – „Auto“, apsnigtam keliui – „Snow“, o sudėtingo reljefo kelionei – „Grawel“. Priklausomai nuo rinkų, „Eclipse Cross“ bus prieinamas ir su dviejų (priekinių) varomų ratų pavara.

„Mitsubishi“ nuotr./„Mitsubishi Eclipse Cross“
„Mitsubishi“ nuotr./„Mitsubishi Eclipse Cross“

Automobilis aprūpintas ir naujausiomis saugumo sistemomis: susidūrimo prevencijos sistema, automatiškai stabdanti automobilį siekiant išvengti smūgio ar jį sušvelninti; eismo juostos laikymosi sistema; aklųjų zonų išvengimo sistema, pranešanti, kad artėja automobilis ir padedanti važiuojant atbuline eiga; prisitaikanti greičio kontrolė; išmanioji saugumo sistema, valdanti variklio bei akseleratoriaus darbą, jei vairuotojas elgiasi nesaugiai; prisitaikantys žibintai, neakinantys priešais atvažiuojančių vairuotojų; 360 laipsnių panorama su penkiomis vaizdo kameromis padeda ne tik kelyje, bet ir statant automobilį; elektroninis stovėjimo stabdys.

Ženevos automobilių paroda prasidės kovo 9 d. Į parodą MMC koncernas atveža: „Eclipse Cross“, koncepcinį modelį „MITSUBISHI eX“, ASX, „Outlander“, „Outlander PHEV“, „i-MiEV“, „Space Star“, „Lancer Sportback“, „Pajero“, „L200“.

Pažymėkite klaidą tekste pele, prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Parašykite atsiliepimą apie Gazas