Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Prenumeruoti
2018 11 19 /17:22

MO muziejuje pristatytas naujasis sedanas „Lexus ES“

Pirmadienį Vilniuje, MO muziejuje, žurnalistai pirmą kartą išvydo „Lexus ES“ flagmano sedano prototipą, kuris 2019 metais pasieks Europą. Lietuvoje jis svečiuosis tik porą dienų.
„Lexus ES“ pristatymas MO muziejuje
„Lexus ES“ pristatymas MO muziejuje / Lexus nuotr.

2019 metų sausį pasirodysiančio „ES“ modelio pagrindas – visiškai nauja platforma, suteikusi galimybę padidinti salono erdvę ir pagerinti automobilio valdymo savybes.

Kaip teigia „Lexus Vilnius“ vadovas Edmundas Povilauskas, septintosios kartos „Lexus ES“, kuris 2019 metais Lietuvos rinkai bus pristatytas pirmą kartą, žymi naują šio iki šiol žinomiausio ir populiariausio pasaulyje „Lexus“ modelio erą.

TAIP PAT SKAITYKITE: 7 įdomūs faktai apie „Lexus“, kurių galbūt nežinojote

„ES“ modelis turės visas tradicines „Lexus“ funkcijas, kurių tikisi šių automobilių pirkėjai, jos suderintos su naujomis savybėmis“, – pasakoja E. Povilauskas.

Saugus vairavimas: pastebės dviratininkus

Septintosios kartos automobiliui „Lexus ES“ 2018 metų NCAP saugumo bandymuose buvo suteiktas maksimalus penkių žvaigždučių įvertinimas. Atsižvelgiant į tai, kad vidutinis 86,25 įvertinimo rezultatas pasiektas pagal sugriežtintus 2018 metų NCAP kriterijus, šį įvertinimą galima laikyti vienu aukščiausių rezultatų tarp premium klasės sedanų.

Kuriant naująjį „ES“ itin daug dėmesio skirta saugumui, todėl jame įdiegta pažangi saugumo sistema „Safety System+“. Ją turės 99 proc. Europoje parduodamų „Lexus“ modelių, kurie bus aprūpinti aukščiausio standarto saugumo sprendimais rinkoje.

„Safety System+“ yra skirtingų saugumo sistemų rinkinys, į kurį įtrauktos tokios funkcijos kaip dviratininkų fiksavimas dienos metu – viena iš „Pre-Collision“ (PCS) sistemos funkcijų.

Kelyje nepastebėti dviratininkai yra viena dažniausių avarijų priežasčių, atspindinti automatinio fiksavimo sistemos svarbą. „ES“ modelyje įdiegta ir PCS sistema, leidžianti fiksuoti pėsčiuosius net ir tamsiuoju paros metu.

„Safety System+“ taip pat turės atstumą palaikančią adaptyvią pastovaus greičio (DRCC), priekyje važiuojančio automobilio „sekimo“ (Lexus co-drive) ir važiuojamosios eismo juostos išlaikymo sistemas. Be šių funkcijų, „Lexus ES“ dar pasižymės išskirtinėmis pasyvaus saugumo sistemomis, į kurias įeina dešimties oro pagalvių standartinė įranga.

Ekonomiškas ir erdvus, varomas priekiniais ratais

Galimos keturios naujojo priekiniais ratais varomo flagmano sedano variklio pasirinkimo galimybės su patraukliausiu hibridinio variklio variantu. „ES 300h“ modelyje įdiegta ketvirtosios kartos savaime įsikraunanti „Lexus“ hibridinė sistema, kuri pasižymi ekonomišku degalų naudojimu ir minimalia CO2 emisija. Šis hibridas varomas 2,5 l keturių cilindrų benzininiu varikliu ir lengvu, bet galingu elektriniu motoru. Maksimalus bendras automobilio galingumas yra 218 AG (160kw), o degalų sunaudojimas – 4,7 l / 100 km.

Naujasis „ES“ yra 65 mm ilgesnis, 5 mm žemesnis ir 45 mm platesnis nei jo pirmtakas. Nauja platforma ir ilgesnė važiuoklė suteikia galimybę ratus pritraukti arčiau automobilio kraštų ir taip suformuoti ryškesnį modelio siluetą.

Nusprendė atgaivinti "Lexus" įvaizdį

„Lexus“ inžinierių komanda, vadovaujama vyriausiojo inžinieriaus Yasuhiro Sakakibara, užsibrėžė aiškų modelio atnaujinimo tikslą – atgaivinti ir sustiprinti „ES“ įvaizdį.

Siekiant šio tikslo, „ES“ modeliui kurti buvo panaudota nauja „Global Architecture – K (GA-K)“ platforma, kuri leido peržengti vidutinio dydžio prabangaus sedano dizaino ribas. Priekiniais ratais varomas modelis turi itin standžią važiuoklę, kuri skiriasi nuo ankstesnės galiniais ratais varomų modelių modulinės platformos „GA-L“, naudotos kuriant naująjį „LS“ flagmaną ir „LC“ sportinį kupė.

Pasitelkę daugiasvirtės galinės pakabos konstrukciją ir elektrinį vairo stiprintuvą, inžinieriai sugebėjo pasiekti norimą preciziško vairavimo lygį.

„Dynamic Control Shocks“ pakabą „F SPORT“ modeliuose pakeitė prisitaikanti kintamojo veikimo pakaba (Adaptive Variable Suspension (AVS).

„F SPORT“ AVS sistema, kaip ir „LC“ bei „LS“ modeliuose, turi 650 svyravimo slopinimo jėgos lygių, kad būtų galima išlaikyti kontrolę važiuojant bet kokiu kelio paviršiumi. Pakeitimai atliekami remiantis jutiklių duomenimis, kurie matuoja apkrovas, transporto priemonės greitį, ratų posūkio kampą, pagrindinio cilindro slėgį ir kt. rodiklius. Taip pat sistema apdoroja variklio siunčiamą informaciją.

Gerai apgalvotas interjeras

„ES“ interjero dizainas kurtas remiantis „Lexus Future“ interjero koncepcija, kuri sujungia vairuotojo sėdynę su plačia keleivio erdve. Vairuotojo dėmesys nukreipiamas į kelią pasitelkiant išmanų prietaisų išdėstymą automobilyje.

Koncepcijos, kurią „Lexus“ pavadino „valdymo sėdyne“ (Seat in Control) efektyvumą vairuotojas pajus vos įsėdęs į automobilį. Visa reikiama informacija ir būtiniausi valdymo įrankiai vairuotojui yra lengvai pasiekiami. Esant poreikiui porankiai gali būti patogiai pritraukti po alkūnėmis, o norint paspausti mygtukus rankų nuo vairo patraukti nereikia.

Vidinė automobilio erdvė susieta moderniomis sistemomis. Navigacijos sistema yra aiškiai matoma dideliame 12,3 colio ekrane, o visas sistemas galima lengvai valdyti antrosios kartos „Remote Touch“ valdikliu.

Apie „Lexus“

„Lexus“ automobilių prekės ženklas, debiutavęs 1989 m., pelnė pasaulinį pripažinimą už meistriškumą, aukštųjų technologijų taikymą ir unikalią klientų aptarnavimo koncepciją. Tradiciškai didelis dėmesys skiriamas automobilių kokybei, patogumui ir prabangiai salono apdailai.

„Lexus“ šiuo metu atnaujina savo modelius ir pristato patrauklius automobilius, pasižyminčius dar ambicingesnėmis vairavimo savybėmis, dinamiškumu ir naujausiomis technologijomis. „Lexus“ vis dar yra pirmasis ir vienintelis premium automobilių gamintojas, siūlantis aplinką tausojančią alternatyvą dyzeliniams varikliams – savaime įsikraunančius hibridinius automobilius, tokius kaip „RX 450h“, „NX 300h“, „LS 500h“ ir „LC 500h“, „IS 300h“ ir „CT 200h“.

Didžiulį hibridinių technologijų populiarumą Lietuvoje rodo ir tai, kad praeitais metais apie 90 proc. čia parduotų „Lexus“ automobilių buvo būtent hibridiniai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Vasarinių padangų sezonas: kur rasti geriausią kainos ir kokybės santykį?
Reklama
Pranešimas apie prašymų dėl triukšmo mažinimo priemonių įgyvendinimo išlaidų kompensavimo priėmimą
Reklama
Atėjo metas apsitverti sklypą: specialistų patarimai
Reklama
„CFMOTO“ tapo naujos motociklų vairavimo akademijos Lietuvoje partneriais
Užsisakykite 15min naujienlaiškius