Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Naujasis BMW M5 turės keturių varančių ratų transmisiją

Kiekvieną kartą, kai BMW pristato naują M5 modelio kartą, visų automobilių mėgėjų akys padidėja, o širdys ima plakti greičiau, nes tai vienas ikoniškiausių visų laikų bavarų modelių. Šį kartą visos juslės paaštrės dar labiau nei įprastai, nes nuo šiol M5 bus siūlomas ir su visų varančiųjų ratų „M xDrive“ pavara.
Naujasis BMW M5
Naujasis BMW M5 / BMW nuotr.

„Tai išskirtinis automobilis ne tik pačiam gamintojui, bet ir visiems galingų, sportiškų automobilių gerbėjams. Nuo pat pirmųjų M5 modelių juose derinamos ir labiausiai išryškinamos esminės gamintojo savybės – sportiškumas, prabanga ir praktiškumas. „M xDrive“ sistema taps dar viena išskirtine šio modelio savybe“, – sako „Modus Group“ atstovas, BMW prekės ženklo vadovas Martynas Daujotas.

Pažintį su naujuoju BMW M5 pradėkime nuo „M xDrive“, kuri į galingiausią šeimos sedaną bus montuojama pirmą kartą per visą modelio istoriją. Dinaminė stabilumo kontrolė (DSC) galės būti įjungta, išjungta iš dalies arba visiškai.

Taip pat bus galima reguliuoti ir visų varančiųjų ratų pavarą pasirenkant 4WD, sportinę 4WD arba 2WD parinktis. Pastaroji visą variklio galią leis pasiųsti tik į galinius ratus. 4WD režimas leis naudotis visais keturiais varančiaisiais ratais nuolatos, o sportinė 4WD priekinius ratus į darbą pakvies tik tuomet, kai to prireiks.

Po variklio dangčiu „M5 xDrive“ turės laiko patikrintą, bet dar labiau pagerintą 4,4 l darbinio tūrio V8 benzininį variklį. Jis aprūpintas dviem „BMW TwinPower Turbo“ technologijos turbo kompresoriais. Nuo šiol šis variklis gali pasigirti aukštesniu degalų padavimo slėgiu, galingesnėmis tepimo ir variklio aušinimo sistemomis, o lengvesnė nauja išmetimo sistema sutaupo ne tik svorio, bet leidžia ausims mėgautis pačiais geriausiais variklio garsais. Viską susumavus, šio variklio galingumas siekia 600 arklio galių.

Viduje vairuotoją pasitinka dar labiau į jį orientuota konsolė, kuri užtikrina patogų visų automobilio prietaisų ir naujausių technologijų valdymą. Atnaujinti iš ankstesnių M5 modelių vairuotojams žinomi M1/M2 mygtukai, esantys ant vairo, dabar bus dar patogesnėje pozicijoje, todėl, norint atkurti užprogramuotus automobilio nustatymus, tai daryti bus dar paprasčiau ir greičiau.

Atnaujinta ir „Head-Up Display“ sistema, leidžianti vairuotojui, nenukreipiant žvilgsnio nuo kelio, matyti ne tik pagrindinius automobilio parametrus, bet ir navigacijos sistemą. To pasiekti leidžia net 70 procentų padidintas projekcijos plotas, palyginti su ankstesnės specifikacijos sistema.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius