Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Naujasis „Ford Fiesta ST“ tapo tituluočiausiu kompaktinės klasės automobiliu gamintojo istorijoje

„Ford Fiesta ST“
Gamintojo nuotr. / „Ford Fiesta ST“
Šaltinis: 15min
0
Skaitysiu vėliau
A A

Nors kompaktinės klasės „Ford Fiesta“ automobilis rinkoje pasirodė tik praėjusių metų kovą, tačiau per metus jau spėjo susižerti net 22 Europos ir pasaulio apdovanojimus. Ir kol kas tai – labiausiai apdovanotas „Ford“ kompaktinis automobilis istorijoje, rašoma kompanijos pranešime spaudai.

Trofėjų sąraše tokie titulai kaip BBC „TopGear“ žurnalo geriausias metų automobilis Didžiojoje Britanijoje, žurnalo „Echappement“ geriausias sportinis automobilis Prancūzijoje ir dar vienas neseniai gautas apdovanojimas, kurį įteikė JAV žurnalas „Automobile“ – „Visų žvaigždžių rinktinės narys“.

„Fiesta ST“ buvo globalios „Ford“ komandos pastangų vaisius, o visų tikslas buvo vienas – skleisti „Ford“ dinamiško vairavimo ir galios kerus kuo plačiau. Tai yra savybės, kurios teka mūsų gyslomis, todėl matyti visus šiuos pasaulinius apdovanojimus yra nuostabu. Gamindami automobilius, galvojame, kaip paskatinti savo klientus nusišypsoti ir nieko nėra geriau, kai tai pavyksta padaryti“, – sako „Ford of Europe“ globalios „Fiesta“ programos vyriausiasis inžinierius  Glenas Gooldas. 

182 AG „Fiesta ST“ iki 100 km/h įsibėgėja per 6,9 sekundės ir gali pasiekti 220 km/h greitį

„Fiesta ST“ pagrindas – vairuotojui sukonstruota ir puikiai suderinta jėgainė bei važiuoklė. Automobilis sukurtas „Ford Global Performance Vehicle“ padalinio Europoje „Team RS“, jame montuojamas 1,6 litro darbinio tūrio „EcoBoost“ šeimos benzininis variklis, kurio galia siekia 182 AG. „Fiesta ST“ iki 100 km/h įsibėgėja per 6,9 sekundės ir gali pasiekti 220 km/h greitį.  

„Team RS“ sustygavo jėgainės, pakabos, vairo mechanizmo ir stabdžių sistemos veikimą taip, kad visi komponentai veiktų tarsi vienas organizmas, skirtas važiuoti greitai. Automobilyje įdiegtos anksčiau tik aukštesnėse klasėse matytos sistemos – „Torque Vectoring Control“, reguliuojanti ir paskirstanti trauką, trijų skirtingų režimų elektroninė stabilumo sistema, šešių laipsnių mechaninė pavarų dėžė.  

Garsusis „Top Gear“ žurnalas rašė: „automobilis sužadina ir atgaivina prarastą meilę paprastiems daiktams; automobilis, kuris verčia jus šypsotis, džiaugsmingiausias 2013-ųjų automobilis“. 

Europos klientai yra tikri „karštųjų hečbekų“ gurmanai,

Džiaugsmą „Fiesta“ teikia ir dėl kitų savo savybių. Nepaisant dinamikos, „Fiesta ST“ degalų sąnaudų vidurkis siekia vos 5,9 litro 100 km kelio, o anglies dvideginio emisija – 138 g/km.

„Europos klientai yra tikri „karštųjų hečbekų“ gurmanai, o „Fiesta ST“ yra tiesiogiai jiems skirtas patiekalas“, – sakė vyriausiasis „Fiesta ST“ programos inžinierius Juergenas Gagstatteris.

Beje, komanda, kuri kūrė „Fiesta ST” pernai buvo paskelbta geriausia metų greičio komanda pasauliniuose automobilių dinamiškumo apdovanojimuose „Vehicle Dynamics International Awards“.  

Komentarai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Daugiau straipsnių nėra
Rodyti senesnius straipsnius
Sužinokite daugiau
Parašykite atsiliepimą apie Gazas