Dabar populiaru
Sužinokite daugiau
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Naujasis „Master“ – dar vienas atnaujintas modelis „Renault“ lengvų krovininių automobilių klasėje

Naujasis „Renault Master“
„Renault” nuotr. / Naujasis „Renault Master“
Šaltinis: gazas.lt
0
Skaitysiu vėliau
A A

Pernai atnaujinusi „Kangoo“ lengvų krovininių automobilių klasę, o visai neseniai ir „Trafic“ modelį, „Renault“ rengiasi pristatyti naująjį „Master“, kuris bus gaminamas Batijo mieste, Prancūzijoje. Pristatymo metu bus pademonstruoti nauji varikliai ir technologijos, taip pat atnaujintas dizainas.

Pagrindinė naujovė, slypinti po atnaujinto „Master“ automobilio dangčiu, 2,3 dCi varikliai, kurių galia siekia nuo 110 iki 165 arklio galių (lyginant su 100–150 AG anksčiau). 

Kuro sąnaudas galima dar sumažinti iki 10 procentų paprasčiausiai paspaudus ekonominio režimo mygtuką, kuris reguliuoja variklio sukimo momentą ir klimato kontrolės sistemos nustatymus.

Atnaujinta klasė taip pat pasižymi naujomis saugos ir komforto užtikrinimo funkcijomis, įskaitant naujausios kartos elektroninę stabilumo kontrolės sistemą su standartine pagal apkrovą reguliuojama kontrolės įranga, pagalbinę pajudėjimo į įkalnę sistemą ir papildomo sukibimo sistemą, optimizuojančią sukibimą sunkiomis sąlygomis: ant sniego, purvo ir smėlio.

„Renault” nuotr./Naujasis „Renault Master“
„Renault” nuotr./Naujasis „Renault Master“

Priekabos svyravimo kontrolės sistemą taip pat bus galima pasirinkti (kartu su vilkimo įranga). Nustačius priekabos svyravimą, sistema pakaitomis suaktyvina stabdžius ir riboja variklio sukimo momentą, kol svyravimas galiausiai dingsta. 

„Master“ furgonų su „Twin Turbo“ varikliais vairo sistemoje sumontuotas elektrinis siurblys, palengvinantis manevravimą ir vairuotojo darbą sukant vairą esant nedideliam greičiui. Jis taip pat leidžia sumažinti kuro sąnaudas iki 0,1 litro/100 km*.

Keleivinėse furgono versijose sumontuota padangų slėgio stebėjimo sistema, perspėjanti vairuotoją, jeigu padangoje per žemas slėgis arba ji pradurta. 

„Renault” nuotr./Naujasis „Renault Master“
„Renault” nuotr./Naujasis „Renault Master“

Kita nauja funkcija – pasirenkamas plataus matymo kampo veidrodis, kuris montuojamas ant keleivio pusėje esančio skydelio nuo saulės. Jį pasitelkdami puikiai galėsite matyti anksčiau buvusią nematomą priešingą galinę automobilio pusę. 

Galite rinktis daugiau nei iš 350 naujos „Master“ klasės versijų automobilių. Siūlomi keturi ilgiai, trys aukščiai; krovininio furgono, keleivinės kabinos, platforminės kabinos, važiuoklės kabinos variantai; priekiniai ir galiniai varomieji ratai; 8–22 kubinių metrų krovingumas. Naujienos – L4H2 ir L4H3 krovininiai furgonai su viengubais galiniais ratais, kurie idealiai tinka tolimiesiems reisams ir kurjerio paslaugas teikiančioms bendrovėms. Didesnis tarpas tarp ratų arkų leidžia vežti padėklus furgono gale. 

Naujojo „Master“ furgono naujas grotelių dizainas įkūnija naują „Renault“ stilių. Didesnis, vertikalesnis logotipas bus naudojamas visuose automobiliuose, esančiuose populiariausio – nuo pat 1998 m. – Europoje lengvų komercinių automobilių gamintojo, kataloguose. 

„Renault” nuotr./Naujasis „Renault Master“
„Renault” nuotr./Naujasis „Renault Master“

Visapusiškas furgonų klasės atnaujinimas, pradėtas vykdyti prieš metus, leido gamintojui sustiprinti savo lyderio vaidmenį – 2013 m. jis užėmė 14,5 proc. rinkos dalies. Ankstesnės kartos „Master“ furgonai taip pat buvo populiarūs: jie užėmė 11,9 proc. rinkos dalies Europoje ir 13,4 proc. Viduržemio jūros ir Afrikos regione (antras geriausias rezultatas).   

Naujuosius „Master“ furgonus Lietuvoje bus galima įsigyti „Renault“ prekybos atstovų salonuose nuo 2014 m. rugsėjo mėnesio.  

Komentarai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Parašykite atsiliepimą apie Gazas