Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Naujasis „Opel Corsa OPC”: penktos kartos atletas

Nesvarbu, ar tai sudėtinga lenktynių trasa „Green Hell” ar miesto „džiunglės“, naujasis „Opel Corsa OPC” visuomet jausis lyg namuose. Nesvarbu, ar trasoje Niurburgringe, ar mieste piko valandomis, greitasis naujos kartos „Corsa“ apjungia bekompromisį sportiškumą ir tinkamumą važiuoti juo kasdien.
„Opel Corsa OPC“
„Opel Corsa OPC“ / „Opel“ nuotr.

Apie 4 m ilgio stipruolis daro įspūdį savo 1,6 l 207 AG turbininiu varikliu, sukimo momentu, tiksliu valdymu ir sportiška išvaizda. Tačiau dėl to, visai nenukenčia erdvus salonas, gerai žinomas iš „Corsa“ modelio, nei patogumas juo važiuoti. „Corsa OPC“ – tai tikras sportinis automobilis iš mažų automobilių šeimos, kurio pasaulinė premjera numatoma Ženevos automobilių parodoje (5-15 kovo).

Naujasis „Corsa OPC“ parodo aukštus mūsų inžinierių nusibrėžtus standartus mažų sportinių automobilių segmente.

„OPC modeliai, tai viso mūsų automobilio asortimento dinamikos lyderiai. Juose atsispindi „Opel” tradicijos automobilių sporte, vokiečių inžinerija, emocionalus dizainas ir savita važiavimo dinamika. Naujasis „Corsa OPC“ parodo aukštus mūsų inžinierių nusibrėžtus standartus mažų sportinių automobilių segmente. Jis atskleidžia, kas yra nuveikta vingiuotuose kalnų keliuose bei lenktynių trasoje, o važiuoti taip smagu, kad net nebesinori iš jo išlipti. Tipinis OPC – tai gryna aistra“, - džiugiai kalbėjo Dr. Karlas -Thomas Neumannas, „Opel Group” generalinis direktorius užbaigęs paskutinį ratą su „Corsa OPC” „Opel” bandymų centre, Dudenhofene.

„OPC” dizainas: galinga išvaizda

Laikantis OPC tradicijų, naujausias „Corsa” iškarto bus atpažįstamas kaip tikrasis „Opel” techninio tobulinimo centro narys.  Be naujos, išskirtinai OPC skirtos ryškiai mėlynos dažų spalvos, „Corsa“ išsiskirs nauju priekio dizainu bei didelėmis oro įsiurbimo angomis. Aliuminio rėmuose esančios angos po priekiniais žibintais, „Corsa“ padaro panašų į jo didesnį brolį sportininką – „Astra OPC“. Nedidelė papildoma anga priekyje, šalia variklio dangčio, suteikia „Corsa OPC“ dar daugiau sportiškumo. Dinamiškų formų šonai su ryškia slenksčių apdaila, puikiai susilieja su automobilio galinėmis linijomis. 

„Corsa OPC” sportiškai atrodo ir gale. Oro aptakas ant bagažinės dangčio galimas dviejų formų – subtilus aptakas, kuris montuojamas kaip standartinė įranga bei daug ryškesnė versija, suteikianti galiniam vaizdui dar daugiau galios. Dvigubas dujų išmetimo vamzdis „Remus“ su difuzoriais, prideda sportiškumo ne tik žiūrint į automobilį, bet ir klausantis, kai spustelimas akceleracijos pedalas.

„Opel“ nuotr./„Opel Corsa OPC“
„Opel“ nuotr./„Opel Corsa OPC“

Viduje salonas taip pat su sportiškumo prieskoniu. „Recaro” sportinės sėdynės su optimaliomis šoninėmis atramomis, suteikia keleiviams  stabilumo važiuojant posūkiuose, o tai yra labai svarbu. Oda aptrauktas vairas su plokščia apačia, OPC pavarų perjungimo svirtis ir sportiniai pedalai bei OPC charakteringas prietaisų skydelis užbaigia salono dizainą. Be to, vairuotojas niekuomet nepraras puikių įrenginių prijungimo galimybių. „Opel“ išmani „IntelliLink” informacijos ir pramogų sistema bus galima papildomai bei leis integruoti „Corsa OPC” salone išmanius „Apple iOS” ir „Android“ telefonus.

1,6 l Turbo „ECOTEC” variklis: 207 AG ir 280 Nm sukimo momentas

Po gaubtu montuojamas 152 kW/207 AG benzininis variklis su turbina, kuris nekantrauja išjudinti naujos kartos „Corsa OPC”. 1,6 l variklis pasiekia 245 Nm sukimo momentą esant 1900 – 5800 aps./min., o dar papildomi 35 Nm galimi su slėgio padidinimo funkcija „overboost”.

Daug dėmesio skiriama greitesniam maksimaliam sukimo momentui išvystyti bei efektyvesnei sukimo momento kreivei, lyginant su prieš tai buvusios kartos modeliu (maksimalus sukimo momentas buvo pasiektas esant 2250 aps./min., išskirtinėje „Nürburgring Edition” versijoje), o tai reiškia, kad šis automobilis yra daug efektyvesnis, net ir esant mažoms variklio apsukoms.

Šešių laipsnių pavarų dėžė, pasižyminti trumpu ir tiksliu pavarų perjungimu, perduoda OPC galią priekiniams ratams.  Todėl, naujasis „Corsa OPC“ nuo 0 iki 100 km/h įsibėgėja per 6,8 s, o maksimalus greitis yra 230 km/h. Nepaisant sportiško charakterio, degalų sąnaudos tesiekia 7,5 l/100 km, važiuojant mišriu ciklu (anglies dvideginio tarša 174 g/km).

„Opel“ nuotr./„Opel Corsa OPC“
„Opel“ nuotr./„Opel Corsa OPC“

FSD sportinė važiuoklė: visada teisingas veikimas

Suteikti galios kelyje geriausiu įmanomu būdu – tam „Opel” inžinierių ir „Koni” specialistų   komanda, sukūrė važiuoklę pasižyminčia novatorišku amortizavimu. Nauja adaptyvinė amortizatorių sistema FSD, pritaiko amortizatorius prie automobilio važiavimo, kelio sąlygų, o tai užtikrina balansą tarp sportiško važiavimo ir komforto. Kiti važiuoklės komponentai buvo pritaikyti atitinkamai. „Corsa OPC“ važiuoklė 10 mm žemesnė nei kiti standartiniai „Corsa“ modeliai.

Naujausios kartos elektroninės kontrolės sistemos užtikrina tinkamą elektroninės stabilumo programos (ESP) ir traukos kontrolės sistemos (TC) skirtingų režimų darbą. Važiuojant režimu „competition mode“, pvz., traukos kontrolė nėra aktyvi, kai ESP suteikia „Corsa OPC“ šiek tiek slydimo. Patyrę vairuotojai gali išjungti ESP, kad galėtų išbandyti visas automobilio ribas lenktynių trasoje.

Vairo mechanizmas taip pat buvo optimizuotas, dabar jis dar tiksliau reaguoja į OPC vairuotojo veiksmus. 215/45 R17 „Michelin” padangos, kurios montuojamos standartiškai, užtikrina puikų sukibimą su kelio danga. Ant priekinės ašies montuojama speciali OPC stabdžių sistema su 308 mm stabdžių diskais yra nepaslėpti ir matomi.

Dar didesnio efektyvumo komplektas: tikram lenktynininko talentui

Vairuotojai, norintys pajausti dar daugiau adrenalino, gali rinkti „Corsa OPC“ efektyvumo komplektą, į kurį įeina „Drexler“ mechaninis fiksuojamas diferencialas,  18 colių ratai su „Michelin“ padangomis, kurios gerai sukimba su kelio danga, ir dar daugiau sportinių savybių turinti važiuoklė. Be to, į šį komplektą įeina aukštos kokybės „Brembo“ stabdžių sistema su 330 mm stabdžių diskais priekyje, užtikrinantys optimalų stabdymą.

Su šiuo efektyvumo komplektu, „Corsa OPC“ tampa tikru sportiniu automobiliu, kuris gali susidoroti su kliūtimis bet kokiame kelyje, ar tai miesto „džiunglės“, ar sudėtinga lenktynių trasa „Green Hell“. Mat inžinieriai, nors žinodami, kad „Corsa OPC“ nemažai laiko praleis ir miesto spūstyse, specialiais OPC bandymais „Nürburgring” trasoje pasirūpino, kad šis automobilis atlaikytų bet kokius iššūkius, net ir sunkiausiose pasaulio lenktynių trasose. 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius