Taps erdvesnis
Trečios kartos „Fabia“ naudos sutrumpintą MQB platformą, kuri vadinasi MQB-A. Būtent tokia pati platforma naudojama ir „Volkswagen Polo“ bei „Seat Ibiza“ modeliuose.
Dėka naujos architektūros, „Fabia“ modelis dabar taps šiek tiek ilgesnis ir platesnis. Taip pat žadama ir daugiau erdvės bagažinėje lyginant su ankstesniu modeliu.
Galingo modelio neplanuoja
Automobilio ratus suks TSI ir TDI „Volkswagen“ grupės varikliai. Populiariausias iš jų – trijų cilindrų, 1,2 litro darbo tūrio agregatas. Tokiu pačiu aprūpintas ir „Volkswagen up!“.
„Škoda“ užsiminė, kad kol kas neplanuoja išleisti vRS modelio. Gamintojas savo sprendimą motyvuoja mažais ankstesnės kartos modelių pardavimais.
Išvaizda lygiuosis į S2000 klasės ralio automobilius
„Škoda“ vadovas Winrfiedas Vahlandas teigė, kad naujoji „Fabia“ bus dar labiau jaunatviška.
„Patrauklumo jaunų žmonių gretose šiam automobiliui suteiks jo panašumas į S2000 klasės ralio varžyboms skirtą „Fabia“. Gamyboje panaudosime keletą stiliaus detalių, kad automobilis atrodytų dar kovingesnis“, – sakė vadovas
Po konceptinio modelio debiuto kovo mėnesį, serijinei gamybai skirtas „Fabia“ modelis bus pristatytas Paryžiaus automobilių parodoje spalį, o prekyboje pasirodys 2015-aisiais.