Dabar populiaru
Sužinokite daugiau
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Naujausias 1-os serijos BMW siūlo dar daugiau sportiškumo

Atnaujintas pirmos serijos BMW
BMW nuotr. / Atnaujintas pirmos serijos BMW
Šaltinis: 15min
0
Skaitysiu vėliau
A A

Nuo tada, kai 2004 metais pasauliui buvo pristatytas pirmosios kartos BMW 1 serijos modelis, jų į gatves išriedėjo 2 milijonai. Kitas iškalbingas faktas – beveik pusė jų buvo pagaminti nuo 2011-ųjų iki šių metų. Atėjo metas atsinaujinti, o tai reiškia, kad ir taip puikus automobilis, tampa dar geresnis.

Išsaugoti pagrindiniai dizaino elementai

„Prieš trylika metų prasidėjusi modelio istorija tęsiasi iki šiandien ir tai vienintelis kompaktinės klasės, premium segmento automobilis, varomas galiniais ratais. Tai unikali savybė leidžianti suderinti kompaktiško automobilio praktiškumą ir sportišką vairavimą. Šių metų liepą pristatoma atnaujinta BMW 1 serija žada dar daugiau kokybės, sportiškumo, technologijų ir specialių modelių, skirtų tikriems vairavimo entuziastams“, – sako „Modus Group“ atstovas, BMW prekės ženklo vadovas Martynas Daujotas.

Tęsiant modelio tradicijas, 1 serijos BMW bus gaminamas su trijų arba penkių durų kėbulo versijomis. Ilgas variklio dangtis ir stati galinė automobilio dalis išliko pagrindiniais dizaino elementais. Kartu su dar griežtesnėmis linijomis, naujo dizaino priekiniais ir galiniais žibintais, 1 serijos BMW tampa dar patrauklesniu, bet tradicijas išlaikančiu modeliu.

BMW nuotr./Atnaujintas pirmos serijos BMW
BMW nuotr./Atnaujintas pirmos serijos BMW

Galingas, bet ekonomiškas

Po variklio dangčiu atnaujintame modelyje bus montuojami galingi, bet ekonomiški trijų, keturių arba šešių cilindrų varikliai. Visi jie atkeliavo iš „BMW EfficientDynamics“ šeimos ir visi jie aprūpinti „BMW TwinTurbo“ technologija. Net mažiausią trijų cilindrų benzininį variklį turintis „BMW 116i“ turi daugiau nei 100 arklio galių ir vidutiniškai suvartoja 5,4 l benzino šimtui kilometrų. „BMW 140i M Performance“ modelyje montuojamas galingiausias šešių cilindrų, išdėstytų eilėje, variklis, kuris turi net 340 arklio galių, bet vidutiniškai sunaudoja nuo 7,1 iki 7,8 litro benzino šimtui kilometrų. Modelis turės ir visą aibę dyzelinių variklių.

Tiek trijų, tiek keturių cilindrų dyzeliniai varikliai turės naują turbokompresorių technologiją ir patobulintą „Common-rail“ degalų įpurškimo sistemą. Silpniausias dyzelinis „BMW 116d“ turės 116 arklio galių ir 270 Nm sukimo momentą. Šis variklis šimtui kilometrų vidutiniškai sunaudos nuo 3,6 iki 4,1 litro dyzelino. „BMW 116d EfficientDynamics Edition“ galės pasigirti dar mažesnėmis degalų sąnaudomis, kurios vidutiniškai turėtų siekti nuo 3,4 iki 3,6 l. Galingiausia dyzelinė versija „BMW 125d“ turės keturių cilindrų turbo variklį su 224 arklio galiomis ir 450 Nm sukimo momentu. Finalinis akordas – šio variklio vidutinės kuro sąnaudos vos nuo 4,3 iki 4,6 l šimtui kilometrų.

BMW nuotr./Atnaujintas pirmos serijos BMW
BMW nuotr./Atnaujintas pirmos serijos BMW

Poilsis – eismo spūstyse

Visus 1 serijos modelius, išskyrus „116i“, „116d EfficientDynamics Edition“ ir „118d xDrive“ bus galima užsisakyti su aštuonių pavarų „Steptronic“ ir „Steptronic Sport“ automatinėmis pavarų dėžėmis. Galingiausia „BMW 140i xDrive“ bus galima įsigyti tik su „Steptronic Sport“ greičių dėže. Standartiškai atnaujinti 1 serijos BMW turės šešių pavarų mechanines greičių dėžes. Visų varančiųjų ratų pavara bus siūloma „BMW M140i“, „BMW 118d“ ir „BMW 120d“ modeliams.

Jau standartiškai į 1-os serijos BMW bus montuojama aktyvi „Active Cruise Control“ sistema, kuri leidžia vairuotojui pailsėti eismo spūstyse: ji tiek stabdo, tiek išjudina automobilį iš vietos automatiškai, atsižvelgiant į eismo srauto judėjimą. Jeigu sistema pastebi kliūtį kelyje, ji apie tai praneša vairuotojui. Jeigu vairuotojas nereaguoja, kritiniu atveju pati pradeda stabdyti automobilį. Taip pat standartiškai į visus 1 serijos BMW modelius bus montuojama ir „Stop & Go“ sistema, kuri taupo degalus išjungdama variklį sustojus ir automatiškai jį užvesdama, kai automobilis vėl nori važiuoti.

Jeigu automobilio statymas nėra jūsų maloniausia vairavimo dalis, 1 serijos BMW taip pat gali turėti „Parking Assistant“ sistemą, kuri pati įvairuoja automobilį į laisvą vietą, o važiuojant ne didesniu nei 35 km/h, gali pati surasti laisvą stovėjimo vietą, kurioje būtų galima sustoti.

Išorėje taip pat laukia daug galimybių pasirinkti tai, kas jums patinka. Šis modelis gavo penkias naujas lengvojo lydinio ratlankių versija, todėl dabar pirkėjai gali rinktis net iš 16 skirtingų variantų, kurių diametras nuo 16 iki 18 colių. Kėbulo spalvų gamą papildė „Sunset Orange“ ir „Seaside Blue“ spalvos. Pirkėjai pasirinkę „Sport Line Swadow“, „M Sport Shasow“ arba „M140i Shadow“ versijas, išorėje gaus juoda matine dažytus akcentus, tokius kaip variklio aušinimo grotelės, juodus akcentus priekiniuose LED žibintuose ir gamykliškai tamsintus galinius žibintus.

Komentarai
Temos BMW 1 serija, BMW
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Parašykite atsiliepimą apie Gazas