Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Nissan Juke“: greita penkių žvaigždučių sėkmė

Per trumpą, vos penkių mėnesių, laikotarpį „Nissan Juke“ tapo pretendentu į 5 žvaigždučių „Euro NCAP“ saugos įvertinimą ir pradėjo laimėjimų kelią, gavęs keletą nacionalinių apdovanojimų, užėmė žymią mažųjų automobilių rinkos dalį.
„Nissan Juke“
„Nissan Juke“ / Gamintojo nuotr.

Nuo 2010 m. rugsėjo mėn. Europoje buvo parduota 32 000 modernaus ir išskirtinio stiliaus „Nissan Juke“ automobilių; tai reiškia, kad pardavimai sudaro beveik 2 procentus B segmento. Beveik kas ketvirtas parduodamas naujas automobilis Europoje priklauso B segmentui. „Juke“ sėkmė yra labai svarbus „Nissan“ pastovaus augimo laimėjimas.

Sėkmingą pardavimų pradžią dar labiau sustiprins geri naujausių „Euro NCAP“ bandymų, po kurių „Juke“ buvo suteiktas 5 žvaigždučių įvertinimas, rezultatai.

„Juke“ dizaino ir inžinerinio integruotumo, visapusiškos kokybės ir aukšto lygio standartinės saugos įrangos dėka „Juke“ gavo 87 procentus balo už suaugusiojo apsaugą ir 81 procentą balo už keleivio vaiko apsaugą. Šis balas yra didžiausias tarpe visų, už trijų metų vaiko manekeno apsaugą, skirtų balų.

Prie puikaus „Juke“ įvertinimo prisidėjo ir keleivių salono priekinės dalies stabilumas bei pėsčiojo vaiko apsauga. Į visų „Juke“ modelių standartinės saugos įrangos sudėtį įeina Elektroninė stabilumo programa (ESP) ir šešios oro pagalvės.

„Nissan“, kuriant „Juke“, sukūrė naują rinkos segmentą: mažąjį visureigį. Kaip ir anksčiau ypatingai populiarus QASHQAI, „Juke“ atskleidė „Nissan“ dizainerių gebėjimą derinti modernius bei įspūdingus bruožus savo modeliuose, uždegti automobilių pirkėjų vaizduotę, pateikdami rinkai šį tą naujo ir nepaprasto.

„Nissan“ išdrįsta išsiskirti iš kitų. Kai prieš ketverius metus pasirodė QASHQAI visureigis, jis sujaukė nusistovėjusią tvarką, nes buvo pasiūlyta jaudinanti įprasto hečbeko alternatyva. Pirkėjai susispietė ten, kur buvo demonstruojamas „Nissan“. Dabar jo jaunesnysis broliukas „Juke“ patiria tą pačią sėkmę”, – sako vyresnysis viceprezidentas Simonas Thomas, „Nissan International SA“ pardavimų ir rinkodaros sektoriaus atstovas.

Daugiausia iš 32 000 automobilių parduota Jungtinėje Karalystėje, Prancūzijoje ir Italijoje. Kaip anksčiau QASHQAI, taip dabar ir „Juke“ pritraukia vis naujus „Nissan“ ženklo pirkėjus, o apie 80 procentų pirkimų įvyksta spontaniškai.

Neįprastai didelę tokių pardavimų dalį – apie 35 procentus – sudaro aukščiausio „Tekna“ komplektacijos lygio pardavimai, o tai įrodo, kad „Nissan“ gali laisvai varžytis su „Premium“ B segmento atstovais. Per paskutiniuosius keturis metų mėnesius „Juke“ automobilių buvo parduota daugiau negu „Alfa Romeo Mito“ bei „Mini Countryman“ ir labai nedaug mažiau nei „Audi A1“ bei „Citroen DS3“.

„Susidomėjimas „Juke“ yra toks didelis, o vertinimas toks palankus, kad esame tikri, jog parduosime 120 000 automobilių per pirmuosius prekybos metus“ ,– sako Thomas, pridurdamas: „Laikykitės, „Audi“ ir „Mini“!”

Nors gamyba per 2010 m. pasiekė tik dalį apimties, iki metų pabaigos „Nissan“ gamykloje Sanderlande, JK, buvo pagaminta daugiau kaip 44 000 „Juke“ modelio automobilių. Tai leido gamyklai pasiekti rekordinę metinės bendrosios produkcijos apimtį – 423 262 automobilių.

25-aisiais savo veiklos metais Sanderlando gamykla sausio 18 d. pagamino šešiamilijoninį automobilį – „Force Red Nissan Juke“.

„Juke“ gaminamas versijų, keturių su benzininiu varikliu ir vienos su dyzeliniu. Visos jos yra penkių durų ir puikiai sujungia savyje SUV griežtumą su kupė stiliumi. Galia – nuo 81 kW (110 PS) iki 140 kW (190 PS), mechaninė arba XTRONIC CVT pavarų dėžė, varomas 2 arba 4 ratais.

Aukščiausio komplektacijos lygio automobilis yra keturias ratais varomo automobilio versija su visiškai nauju 1,6 l tiesioginio įpurškimo benzininiu varikliu su turbokompresoriumi. Jame įdiegta naujausios kartos ALL-MODE 4x4 sistema su sukimo momento nukreipimo funkcija, padidinančia judrumą ir sumažinančia nepakankamą pasukimą posūkiuose.

Pradinio „Visia“, vidutinio „Acenta“ ir aukščiausio „Tekna“ komplektacijų įranga atitinka nusistovėjusią „Nissan“ praktiką. Standartinę įrangą sudaro ne tik Elektroninė stabilumo programa (ESP) ir šešios oro pagalvės, bet ir oro kondicionavimo sistema, CD/radijas su „Aux-in“ įvadu.

Aukščiausios komplektacijos automobiliuose montuojama klimato kontrolės sistema, galinio vaizdo kamera, „Nissan Connect“ palydovine navigacijos sistema, ir naujausia įranga - „Nissan“ dinaminės kontrolės sistema, suteikianti galimybę vairuotojui optimizuoti automobilio dinaminį veikimą sportiniame arba ekologiniame režime.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius