Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Nissan“ paruošė žiemišką staigmeną – sniegaeigį 370Z

Vikšriniai automobiliai gali būti net labai smagūs, ypač lekiant snieguotais laukais. Rinkoje galima rasti visureigiams skirtų vikšrų, tačiau tikrų vikšrinių automobilių beveik nėra. „Nissan“ šių metų Čikagos automobilių parodai paruošė šį tą labai įdomaus. Tai – legendinis 370Z sportinis automobilis su vikšrais gale ir slidėmis priekyje. Tačiau kaip šis modelis buvo paruoštas?
Koncepcinis sniegaeigis  „Nissan 370Z“
Koncepcinis sniegaeigis „Nissan 370Z“ / Nissan nuotr.

Šių metų Čikagos automobilių parodai „Nissan“ nusprendė paruošti šį tą labai įdomaus ir žiemiško. Šis vienetinis modelis taip pat turi atspindėti markės charakterį, todėl projektui buvo pasirinktas garsusis 370Z automobilis. Tiksliau – 370Z kabrioletas, nes ši versija dar geriau atrodo lekianti per pusnis. Bet kaip įprastą sportinį automobilį galima paversti sniegaeigiu? Pasirodo, nėra taip sunku kaip atrodo.

Įprastas 370Z kabrioletas nėra pats tinkamiausias automobilis nuotykiams sniege, tačiau potencialo turi. "Nissan" inžinieriai iš pradžių turėjo net 7,6 centimetrais paaukštinti važiuoklę – kitaip vietos vikšrams tiesiog nebūtų pakakę. Tuomet buvo modifikuota galinių amortizatorių tvirtinimo konstrukcija, galinė kėbulo dalis, sukurtas tvirtinimas vikšrams. Pastarieji, beje, nebuvo gaminti specialiai. American Track Truck kompanija gamina Dominator vikšrus įprastiems visureigiams. Pagrindinė jų paskirtis ir yra važiavimas sniege.

Priekinei važiuoklei tiek daug modifikacijų nereikėjo. Visgi šiokie tokie pakeitimai buvo atlikti, kad slidės leistų patikimai valdyti automobilį. 370Zki pavadintas automobilis išlaikė standartinius stabdžius (nors linijas reikėjo išvedžioti iš naujo), visą vairo mechanizmą ir netgi įprastų ratų tvirtinimą. Pabaigai buvo modifikuota išmetimo sistema, variklio tvirtinimas, sumontuota tvirtesnė variklio apsauga.

Kosmetiškai garsusis Nissan sportinis automobilis radikaliai keičiamas nebuvo. Kėbulas buvo aptrauktas spalvinga plėvele, o žibintai tapo geltonais. Ši spalva pasirinkta todėl, kad šiek tiek primena apsauginius slidininkų akinius.

370Zki yra varomas įprasto 3,7 litrų V6 variklio, išvystančio 332 AG. Jokios informacijos apie automobilio dinamines savybes gamintojas neskelbia, tačiau jos iš tikrųjų net nėra tokios svarbios. 370Zki nebus prieinamas pirkėjams, nors entuziastai gali kažką pakankamai nesunkiai susikurti ir patys. Čikagos automobilių parodos lankytojai galės pasigrožėti ne tik 38 cm pločio 370Zki sniegaeigio vikšrais, bet ir kitais „Nissan“ visureigiais, tokiais kaip „Rogue“ AWD, „Titan“ 4×4, ar „Titan“ XD 4×4.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius