-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Nissan“ pranešė apie didžiulius nuostolius ir planus uždaryti gamyklą Barselonoje

Japonijos automobilių gamintoja „Nissan“ ketvirtadienį pranešė apie milžiniškus 6,2 mlrd. JAV dolerių siekiančius metinius grynuosius nuostolius, kartu paskelbdama, kad uždarys savo gamyklą Barselonoje ir sumažins gamybos apimtis, kad galėtų įveikti neigiamus koronaviruso pandemijos padarinius.
Automobilių prekybos aikštelė Šiauliuose
„Nissan“ / Alvydo Januševičiaus / 15min nuotr.

„Nissan“ priversta susidurti su silpna paklausa bei spręsti problemas, susijusias su buvusio vadovo Carloso Ghosno (Karloso Gono) suėmimu.

Bendrovė pažymėjo, kad pasaulinė koronaviruso pandemija paveikė visus jos verslo aspektus, nes visą automobilių pramonę ištiko krizė.

Gamintoja pranešė, jog per metus, pasibaigusius kovo mėnesį, patyrė 671,2 mlrd. jenų (6,2 mlrd. JAV dolerių) grynuosius nuostolius, palyginti su 319,1 mlrd. jenų grynuoju pelnu prieš metus. Veiklos nuostoliai siekė 40,5 mlrd. jenų.

Bendrovė pristatė ketverių metų planą, numatantį, kad pasaulinė gamyba bus sumažinta 20 proc., uždaryta gamykla Barselonoje, kurioje dirba 3 tūkst. žmonių, ir sumažintas modelių pasirinkimas.

Bendrovė pažymėjo, kad pasaulinė koronaviruso pandemija paveikė visus jos verslo aspektus, nes visą automobilių pramonę ištiko krizė.

Bendrovė pažymėjo, kad pasaulinė pandemija „padarė didelę įtaką“ gamybai, pardavimams ir kitai verslo veiklai visuose regionuose, o dėl tebesitęsiančio neapibrėžtumo gamintoja negali paskelbti einamųjų fiskalinių metų prognozės.

Pažymėtina, kad bendrovės rezultatai buvo dar prastesni, nei buvo prognozuota, o generalinis direktorius Makoto Uchida pareiškė, jog įmonė priversta „pripažinti nesėkmes“.

Koronaviruso pandemijos padariniai prisidėjo prie jau esamų „Nissan“ problemų, įskaitant silpną paklausą, su C.Ghosnu susijusį skandalą ir įtampą su aljanso partnerėmis „Renault“ ir „Mitsubishi Motors“.

„Nissan“ susidūrė su itin sudėtinga verslo aplinka“, – teigė Tokijuje įsikūrusios tyrimų ir konsultacijų bendrovės TIW automobilių rinkos analitikas Satoru Takada.

„Koronaviruso pandemijos smūgis pasivijo „Nissan“ tuo metu, kai bendrovė mėgino atsitiesti po ją ištikusių sunkumų“, – prieš paskelbiant finansinius rezultatus naujienų agentūrai AFP teigė Satoru Takada.

„Nissan“ jau sumažino darbuotojų skaičių, tačiau gali prireikti papildomų pertvarkymų“, – pridūrė jis.

„Nissan“ negali tikėtis V formos atsigavimo. Šiuo metu bendrovė išgyvena lemiamą etapą", – pridūrė jis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius