Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

„Nissan“ Skandinavijoje ir Baltijos šalyse užėmė rekordinę rinkos dalį – 4,8 proc.

„Nissan Qashqai“
Irmanto Gelūno / 15min nuotr. / „Nissan Qashqai“
Šaltinis: 15min
0
A A

Kovo mėnesį pasibaigus finansiniams metams, „Nissan" bendrovė pranešė Skandinavijos ir Baltijos šalyse pasiekusi rekordinę rinkos dalį - 4,8 proc. (palyginti su 4,1 proc. 2013 m.).

„Nissan Nordic Europe" paskelbė per paskutinįjį ketvirtį (nuo sausio iki kovo mėn.) pardavusi 13 400 vnt., t. y. 37,30 proc. daugiau nei per tą patį laikotarpį pernai. Rinkos dalis per šiuos paskutiniuosius tris finansinių metų mėnesius pasiekė rekordinį lygį - 5,8 proc.

„Nissan“ nuotr./Jacekas Gorskis, „Nissan Northern Europe“ direktorius
„Nissan“ nuotr./Jacekas Gorskis

„Mes be galo patenkinti savo praėjusių finansinių metų rezultatais. Tai buvo dar vieni ženklaus augimo metai. Dabar mes esame pasiryžę pasiekti plano „Power88" tikslą - 5 proc. rinkos dalį. Iš tiesų svarbu tai, kad mums pavyko be jokių išlygų užtikrinti „Nissan" verslo augimą visose šalyse, kuriose jį plėtojame, - teigė „Nissan Nordic Europe" generalinis direktorius Jacekas Gorski. - Praėjusiais metais pristatyti mūsų nauji modeliai, ypač „Qashqai", „X-Trail" ir „Juke", sustiprino „Nissan" kaip lyderės pozicijas crossover automobilių segmente, o „eNV200" reikšmingai papildė mūsų elektromobilių asortimentą. Paskutinis pasirodęs, tačiau ne mažiau svarbus naujasis „Pulsar" leido mums patekti į patį kompaktiškų automobilių rinkos centrą, atverdamas naujas augimo galimybes."

„Tai buvo išties puikūs metai. Didžiuojuosi ne tik galutiniu rezultatu, bet ir puikiais rezultatais pasiektais visų metų bėgyje. Net penkis mėnesius iš dvylikos mūsų užimama rinkos dalis siekė 8+%. - neslėpė džiaugsmo savo akyse Margusas Mikas, „Nissan Nordic Europe Oy" Baltijos regiono vadovas.  - Tai įrodo mūsų tinklo ir pačios markės tvirtumą. Net 1251 nauji „Nissan" modeliai registruoti 2014 biudžetiniais metais Lietuvoje. Mūsų užimama rinkos dalis - 7,4 %. Lyginant su praėjusių 2013 biudžetinių metų rezultatais padarėme neįtikėtiną šuolį. Užimama rinkos dalis pakilo net 2,1 %, o bendras parduotų automobilių  kiekis augo 37 %, tuo tarpu, kai rinka augo vos 13 %."

„Nissan Nordic Europe" šalių rinkos dalis, pasiekta 2014 finansiniais metais, pasibaigusiais 2015 m. kovo 31 d.

 

2014 m. 

2013 m. 

Šiaurės Europos ir Baltijos šalys

4,8 %

4,0%

Danija

4,5%

3,5%

Švedija

3,5%

2,9%

Norvegija

5,7%

5,5%

Suomija

6,8%

5,4%

Latvija

7,7%

4,9%

Lietuva

7,4%

5,3%

Estija

5,7%

5,3%

Baltijos šalyse perkamiausiu "Nissan" modeliu tapo "Qashqai", kurio nupirkta 2232 vnt. "Nissan Juke" nupirkti 473, o "X-Trail" - 254.

Pasiekta rekordinė rinkos dalis Europoje

2014 finansiniais metais pasiekta rekordinė „Nissan" rinkos dalis Europoje - 4,1 proc., t. y. 0,3 procentinio punkto daugiau nei 2013 m. (3,8 proc.). Rinkos dalies augimas fiksuojamas jau penktus metus iš eilės. Nuo 2009 m. (2,7 proc.) iki 2014 m. ji padidėjo per 50 proc. Kartu su „Datsun" prekės ženklu rinkos dalis sudaro 4,3 proc.

2014 finansiniais metais „Nissan" su „Datsun" Europoje pasiekė geriausius iki šiol prekybos rezultatus: parduota 740 640 automobilių, t. y. 11,5 proc. daugiau nei 2013 m., o kovo mėn. pardavimo apimtis sudarė iš viso 98 979 vnt., t. y. 3,7 proc. daugiau nei ankstesniais metais. Dėl naujų produktų antplūdžio „Nissan" automobilių gamybos apimtys Europoje šoktelėjo iki rekordinių aukštumų. Naujus finansinius metus bendrovė pasitinka turėdama stipriausią ir labiausiai suderintą asortimentą per visą savo istoriją.

„Nissan" prekybos rezultatus Europoje pagerino per praėjusius finansinius metus pristatyti devyni modeliai, įskaitant Barselonoje gaminamą visiškai naują „Pulsar", grąžinusį „Nissan" į C segmentą.

„Nissan Qashqai" populiarumas nepaliauja augęs ir toliau: 2014 finansiniais metais šių automobilių savininkais tapo daugiau nei 240 000 pirkėjų, įvertinusių jo stilių, efektyvumą ir pažangias technologijas, tokias kaip „Safety Shield". Lietuvoje automobilis išrinktas „Metų Automobiliu 2015", o Latvijoje ir Estijoje pateko į rinkimų finalą.

„Nissan LEAF" ir toliau lyderiauja pasaulinės elektromobilių rinkos segmente. Praėjusiais finansiniais metais Europoje parduota daugiau 16 000 šių elektromobilių. Lyginant su 2013 m., jų prekybos apimtis išaugo daugiau nei 28 proc. „Nissan LEAF" - perkamiausias iki šiol elektra varomas keleivinis automobilis Europoje ir visame pasaulyje. Pasak 97 proc. „LEAF" savininkų, jie rekomenduotų šį elektromobilį kitiems.

Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Temos: 1 „Nissan“
Sužinokite daugiau
Parašykite atsiliepimą apie Gazas