Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Opel Astra GTC” su galingu tyliai dirbančiu dyzeliniu varikliu už 74 tūkts. litų

Tyliai dirbantis dyzelinis variklis debiutuoja „Astra GTC” modelyje: visai naujas 1,6 l turbodyzelis užtikrina gamtai draugišką ir galingą sportinio kupė važiavimą.
„Opel Astra GTC”
„Opel Astra GTC” / „Opel” nuotr.

100 kW/136 AG turbodyzelinis variklis išvystantis 320 Nm maksimalų sukimo momentą, galimas su visais „Astra” šeimos modeliais. Jis pakeis 1,7 l CDTI, bus galingesnis ir išvystis didesnį sukimo momentą nors yra mažesnio darbinio tūrio. „Astra GTC“ su naujuoju varikliu kainuos nuo 21400 eurų (rekomenduojama mažmeninė kaina Baltijos šalyse su mokesčiais).

Su šiuo varikliu „Astra GTC“ sunaudoja tik 4,1 l dyzelio 100 km, o anglies dvideginio tarša neviršija 109 g/km. Su šiais rodikliais „Astra GTC“ Vokietijoje atitinka energijos efektyvumo A+ klasę. Tačiau tai dar ne viskas – su efektyvia galia, turbodyzelis pateisina sportinio kupė charakterį.

Naujos kartos aliuminio lydinio variklis su turbina išvysto 320 NM maksimalų sukimo momentą – 20 Nm daugiau nei 1,7 l 130 AG pirmtakas. Tyliai veikiantis variklis yra už pirmtaką galingesnis, nepaisant mažesnio darbinio tūrio. Turėdamas 6 AG daugiau, „Astra GTC“ nuo 0 iki 100 km/h įsibėgėja per 10,2 s; nuo 80 iki 120 km/h greitį pasiekia per 8,9 s važiuojant penkta pavara, tuo tarpu su 1,7 l varikliu tokį įsibėgėjimą pasiekdavo per 10,5 s. Maksimalus greitis 198 km/h. 

„Opel” per gana trumpą laiką atnaujino „Astra GTC” variklių gamą. Jų asortimentą sudaro: galingiausias OPC 206 kW/280 AG agregatas, veiksmingas 2,0 l BiTurbo turbodyzelis su 143 kW/195 AG ir 400 Nm maksimaliu sukimo momentu, galingas 1,6 l ECOTEC 125 kW/170 AG ar 147 kW/200 AG su tiesiogine degalų įpurškimo sistema ir turbina bei  „šnabždančiu“ vadinamas 1,6 l CDTI 100 kW/136 AG variklis.

Malonus ausiai: didelis komfortas dėl sumažinto triukšmingumo

Į „Astra GTC“ 1,6 l CDTI variklis montuojamas su „Start/Stop” įranga, stabdžių energijos rekuperacijos sistema, be to naudojama daug kitų patobulinimų bei atnaujinta šešių laipsnių mechanine pavarų dėžė, dėl ko pavarų perjungimas tampa komfortiškesnis. Pavarų dėžės komponentų modernizavimas bei pačios transmisijos montavimo patobulinimas į automobilį lėmė aiškiai pastebimą poveikį komfortui.

„Opel” tyliai dirbantis dyzelinis variklis, kuris dabar galimas ir su „Astra” šeimos automobiliais, atitinka ateityje įsigaliosiančius „Euro 6“ taršos reikalavimus. Tai pats švariausias „Opel“ sukurtas dyzelinis agregatas. Dėl variklio komponentų optimizavimo, degimo proceso ir daugiataškio degalų įpurškimo sistemos efektyvumo, naujas dyzelinis agregatas pasižymi mažiausiu triukšmingumu ir vibracija savo klasėje.

Tokie  rezultatai įtikinami – „Opel“ 1,6 l CDTI yra tyliausiai dirbantis dyzelis savo klasėje, pramintas „šnabždančiu“.  Galiai ir draugiškumui gamtai įtakos turi VTG turbokompresoriai (VGT – angl. variable geometry turbine,  kintamos geometrijos turbina), aukšto slėgio degalų įpurškimo sistema „common rail“ ir azoto junginių mažinimo technologija LNT. LNT kietųjų dalelių filtras mažina azoto oksidų kiekį išmetimo dujose – tai daug vietos neužimantis „švarus“ sprendimas. 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
Užsisakykite 15min naujienlaiškius