-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Pandemija išsprendė „Nissan“ galvosūkį – automobilių gamintojas pasakė, ką darys su „Infiniti“ modeliu

Reikalai „Nissan“ stovykloje ir taip nebuvo labai geri, bet kompanija turi planą, kaip pagerinti savo padėtį. Tik tas planas, kaip ir visa automobilių pramonė, dabar gavo stiprų spyrį iš COVID-19 pandemijos. Dabar jau aiškėja, kad „Infiniti“ markė išliks, bet bus kiek kitokia.
„Infiniti Q50“
„Infiniti Q50“ / Wikimedia Commons nuotr.

„Infiniti“ yra prabangi „Nissan“ markė. Na, kaip „Lexus“ yra prabangi „Toyota“. „Infiniti“ turėjo tapti tuo, kuo „Audi“ yra „Volkswagen“ koncerne. Todėl sulaukė nemažai investicijų. „Nissan Altima“ yra nuobodus priekiniais ratais varomas automobilis, „Infiniti Q50“ yra veržlus, galiniais ratais varomas sedanas. Skirtumai yra didesni nei jums gali pasirodyti – šių automobilių gamybai skiriami skirtingi pajėgumai, nes jie varžosi su visiškai kitokiais konkurentais.

„Nissan“ turėjo nemažų planų „Infiniti“ markei. Tai turėjo tapti kompanijos technologijų flagmanu. Tiesą sakant, dėl to ši markė 1989 metais ir buvo sukurta. „Nissan“ norėjo kurti prabangesnius, greitesnius ir technologiškai pažangesnius automobilius, tačiau žmonės „Nissan“ vardo nesiejo su brangiomis mašinomis. Tik „Infiniti“ toli nuo žemės neatsiplėšė – Europoje ši markė nėra labai populiari.

Nors kai kurios technologijos iš tikrųjų buvo išbandomos „Infiniti“ platformose, patys automobiliai savo kokybės lygiu nuo „Nissan“ mašinų skyrėsi nedaug. Taip, juose sutinkamos kokybiškesnės medžiagos, tačiau to nepakako įsiveržti į vokiečių dominuojamą rinką. Ir dabar „Nissan“ keičia „Infiniti“ vietą korporacijos strategijoje.

Naujas „Nissan“ restruktūrizacijos planas stipriai apkarpė išlaidas. Tiksliau, kerpami milijardai dolerių, kad „Nissan“ taptų mažesne, bet pelningesne kompanija. Dalis to plano – intensyvesnis bendradarbiavimas su „Renault“ ir „Mitsubishi“, ypač dalijantis platformomis ir technologijomis.

Taigi, apkarpomi ir „Infiniti“ sparnai. Kai anksčiau buvo svajojama, kad „Infiniti“ taps naujų technologijų kūrimo ir pristatymo marke, dabar atskleidžiama, kad „Infiniti“ net nebeturės nuosavų platformų. O kam? Tos originalios „Infiniti“ platformos „Nissan“ automobiliams nėra reikalingos, o technologijos bus kuriamos kartu su partneriais.

Tačiau „Nissan“ neketina tiesiog atsisakyti „Infiniti“. Greičiausiai ateities „Infiniti“ dalinsis platformomis su „Nissan Altima“ ir „Maxima“ bei, žinoma, bus hibridiniai. „Infiniti“ bus tiesiog brangesni automobiliai, su geresniais važiuoklės komponentais, elektronika ir priedais. Ta riba tarp markių, kuri ir taip buvo nedidelė, bus dar mažesnė – maksimalios komplektacijos „Nissan“ tikriausiai bus geresnis už analogišką „Infiniti“.

Tik kažin, ar kam nuo to skauda. „Infiniti“ beveik neturi gerbėjų. „Nissan“ tiesiog atsirado kryžkelėje – vienas kelias reikalavo milijardinių investicijų, kad „Infiniti“ kiltų arčiau „Mercedes-Benz“ kokybės ir įvaizdžio, kitas – „Infiniti“ markės kasdieninimas. Pandemija šį galvosūkį išsprendė pati.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius