Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Paryžiaus automobilių parodoje – dar raumeningesnio naujojo „Porsche Macan“ premjera

Spalio mėnesį vykstančioje vienoje didžiausių automobilių parodų Europoje, Paryžiaus „Salon de l‘Automobile“, pristatomas naujasis „Porsche Macan“. Automobilis 2014-aisiais pradėjo revoliuciją kompaktinių SUV segmente, gavo daugybę apdovanojimų visame pasaulyje, o atnaujintas modelis yra pasirengęs šią sėkmę pakartoti, rašoma pranešime.
Paryžiuje pristatytas naujasis „Porsche Macan“
Paryžiuje pristatytas naujasis „Porsche Macan“ / Porsche nuotr.

„Porsche Macan“ modelis pranoko visus lūkesčius – dėl unikalaus sportiškumo bei komforto derinio jis buvo pamėgtas ir puikiai perkamas ne tik Lietuvoje, bet ir kitose rinkose. Atnaujintas modelis šias savybes pabrėžia dar labiau. Tai automobilis, brėžiantis naują sportiškumo ribą kompaktinių SUV segmente. Nenuostabu, kad debiuto metu Paryžiaus parodoje prie „Macan“ rikiuojasi eilės žmonių, norinčių iš arti apžiūrėti šį kūrinį“, – sako Vilniaus „Porsche“ centro vadovė Rasa Klimavičiūtė.

Visi „Macan“ automobiliai yra gaminami „Porsche“ gamykloje Leipcige, Vokietijoje. Lietuvoje naująjį modelį galima užsisakyti jau dabar, jo kaina prasideda nuo 59 533 Eur be PVM. Pirmuosius klientus jis pasieks dar šių metų pabaigoje.

Daugiau sporto ir komforto

Paryžiaus automobilių parodoje „Porsche Macan“ pristatomas su efektyviu 2,0 l turbininiu benzininiu varikliu bei kietųjų dalelių filtru. Jis pasiekia 180 kW (245 AG) galią ir 370 Nm sukimo momentą, o su septynių laipsnių automatine PDK dviejų sankabų pavarų dėže kompaktinis SUV iki 100 km/val. įsibėgėja per 6,7 sek. Didžiausias jo pasiekiamas greitis – 225 km/val.

Kaip ir ankstesniame modelyje, taip ir šiame svarbiausia „Macan“ ypatybe išlieka jo dinamika. Šiemet pristatomame naujajame „Macan“ pakabos elementai buvo dar labiau patobulinti siekiant pagerinti balansą tarp komforto ir sportiškumo.

Kaip daugelio sportinių automobilių, taip ir „Macan“ priekinės padangos yra siauresnės nei galinės – tokia kombinacija leidžia maksimaliai išnaudoti išmanią visų varančių ratų sistemą „Porsche Traction Management“, greičiau įsibėgėti ant įvairių paviršių. Atnaujintos ir pačios padangos – jos padidino automobilio stabilumą ir dar toliau nustūmė sukibimo praradimo ribą posūkiuose ar sparčiai įsibėgėjant.

Standartiniai „Macan“ ratlankiai yra 18 colių skersmens, o papildomai gali būti užsakomi iki 21 colio.

Išorėje – firminis „Porsche“ stilius

Kuriant kompaktinio SUV išorę, buvo laikomasi „Porsche“ dizaino DNR krypties. Kaip ir kitų naujųjų „Porsche“ modelių užpakalinėje dalyje, „Macan“ gale – efektingi 3D žibintai, kuriuos sujungia išraiškinga bagažinės dangtį perskirianti LED juosta. „Stop“ signalas abiejuose žibintuose šviečia kaip keturios atskiros taisyklingą formą sudarančios tiesės.

Visa priekinė SUV dalis buvo atnaujinta ir dabar „Macan“ atrodo platesnis, o žibintuose atkartotas keturių taškų principas. Dienos šviesos kiekviename priekiniame žibinte matomos kaip keturi taisyklingą kvadratą sudarantys taškai.

Jau standartinėje „Macan“ įrangoje yra LED žibintai, o papildomai užsakoma „Porsche Dynamic Light System Plus“ sistema leidžia neperjunginėti artimųjų ir tolimųjų šviesų – užfiksavusi galimybę apakinti kitus eismo dalyvius, sistema tą padaro pati.

Eksterjero spalvų pasirinkimo galimybės pasipildė keturiomis naujomis: „Mamba Green Metallic“, „Dolomite Silver Metallic“, „Miami Blue“ bei „Crayon“.

Naujos galimybės

Atnaujinta „Porsche Communication System“ gerokai praplėtė „Macan“ jungiamumo galimybes. Centre įmontuotas „Full HD“ raiškos 10,9 colio skersmens lietimui jautrus ekranas (anksčiau buvo 7,2 col.), o meniu bei piktogramas galima konfigūruoti pagal individualius poreikius – taip pat, kaip ir „Panamera“ bei „Cayenne“ modeliuose.

Kiekvienas „Macan“ turi realiu laiku atnaujinamą navigacijos sistemą, galimybę prijungti telefoną naudojant „Porsche Connect“ ar „Porsche Car Connect“ programėles, specialia „Offroad Precision“ aplikacija įrašyti važiavimo bekelėje duomenis, „Porsche Connect Plus“ su „Wi-Fi“ modemu, o įvairias komandas galima valdyti balsu.

Standartinė naujojo „Macan“ įranga yra labai gausi, tačiau ne mažiau įspūdingas yra papildomai užsakomų opcijų sąrašas. „Macan“ galima komplektuoti su sportiniu GT vairu, sukurtu pagal „Porsche 911“ stilių. „Sport Chrono“ paketas, speciali adaptyvi kruizo kontrolė su galimybe autonomiškai judėti iki 60 km/val. greičiu eismo spūstyse, šildomas priekinis stiklas, oro jonizatorius – tai tik dalis „Macan“ papildomos įrangos.

„Macan“ gali be vairuotojo įsikišimo važiuoti eismo spūstyse: sekdamas priekyje važiuojantį automobilį, sportiškas SUV pats greitėja ir stabdo. Šonuose sumontuoti jutikliai atpažįsta eismo juostos žymėjimą ir neleidžia iš jos išvažiuoti.

„Porsche“ atstovas Lietuvoje „Prime Auto“ priklauso tarptautinei įmonių grupei „Modus Group“, kuri vykdo veiklą automobilių prekybos ir techninio aptarnavimo, nekilnojamojo turto vystymo, automobilių aikštelių valdymo ir energetikos srityse. Įmonių grupei iš viso priklauso 20 įmonių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius