Dabar populiaru
Sužinokite daugiau
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Paskelbtas modernių „Opel” dyzelinių variklių gamybos startas Kaiserslauterne

„Opel“ gamykloje
„Opel“ nuotr. / „Opel“ gamykloje
Šaltinis: gazas.lt
0
Skaitysiu vėliau
A A

„Opel” gamykla Kaiserslauterne pažymį svarbų įvykį – naujojo variklio gamybos pradžią. Naujo 2,0 l dyzelinio variklio gamybos pradžiai startą davė Jimas DeLuca (Jim DeLuca), GM pasaulinės gamybos vykdantysis vice prezidentas ir Peteris Christianas Küspertas (Peter Christian Küspert), „Opel Group” pardavimų ir techninės priežiūros vice prezidentas. Modernus variklis jau dabar atitinka griežtus „Euro 6” taršos standartus.

Itin modernus dyzelinis variklis išvysto 125 kW/170 AG ir įspūdingą 400 Nm sukimo momentą. Šis variklis bus montuojamas į „Opel“ populiarius modelius – „Insignia” ir „Zafira Tourer”. Naujas 2,0 l CDTI ne tik stebins savo galia ir sukimo momentu, bet ir mažomis degalų sąnaudomis ir nedidele tarša.

Triukšmo ir vibracijos lygis taip pat mažesni, todėl variklis dirba itin tolygiai ir sklandžiai, ko dar nebuvo šių agregatų segmente. Naujas dyzelis tuščia eiga dirba 5 decibelais tyliau nei jo pirmtakas. Todėl, 2,0 l CDTI atitinka svarbius modernaus variklio reikalavimus ir padidins „Opel“ siūlomų variklių gamą. Šis variklis pažymi ir naujos kartos dyzelinių agregatų, kurie bus kuriami Torino ir Riuselsheimo inžinierių bei specialistų iš Šiaurės Amerikos komandos, gamybos pradžią.

„Opel“ nuotr./„Opel“ gamykloje
„Opel“ nuotr./„Opel“ gamykloje

„Naujo 2,0 l dyzelinio agregato gamybos pradžia Kaiserslauterne, tai didžiulis indėlis „Opel” variklių pasiūlos kampanijoje. Didžiuojamės, jog būtent mūsų gamykla buvo pasirinkta gaminti modernų variklį. Patyrusi komanda susidoros su šia užduotimi ir pasiūlys aukštos kokybės produktą“, – sako  Peteris Winternheimeris (Peter Winternheimer), laikinai einantis gamyklos vadovo pareigas.

„Opel“ nuotr./„Opel“ gamykloje
„Opel“ nuotr./„Opel“ gamykloje

Gamykla Kaiserslauterne, kuri garsi ir kėbulo bei važiuoklės komponentų gamyba, turi didelį patyrimą ir tradicijas variklių gamyboje.  Nuo 1980 m. čia buvo pagaminta daugiau nei 9 mln. variklių.  Dyzeliniai varikliai Kaiserslauterne konstruojami nuo 1982 m., o 1996 m. pastačius naują dyzelinių variklių gamyklą, gamybos apimtys dar labiau išaugo.

Visai neseniai „Opel“ paskelbė apie tolimesnes investicijas į naujų variklių bei pavaros dėžių gamybą, kurie bus konstruojami Kaiserslauterne bei kitose gamyklose.

„Opel“ nuotr./„Opel“ gamykloje
„Opel“ nuotr./„Opel“ variklis

 

Komentarai
Temos „Opel“
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Daugiau straipsnių nėra
Rodyti senesnius straipsnius
Parašykite atsiliepimą apie Gazas