Komentuodamas bendrą pardavimų mažėjimą ir atkreipdamas dėmesį į kai kurias stipriai besitraukiančias rinkas, „Volkswagen“ marketingo direktorius Christianas Klingleris sakė, jog tokia situacija susidarė dėl kai kurias rinkas apėmusių ekonomikos iššūkių.
Visoje Europos rinkoje per 5 pirmuosius šių metų mėnesius parduota 727800 vnt. (712700 vnt., +2,1%). Tačiau gegužę Senajame žemyne užfiksuotas nežymus, tik 0,4% sumažėjimas. Tame skaičiuje Vakarų Europos (išskyrus Vokietiją) pirkėjai įsigijo 396200 vnt. (372300 vnt., +6,4%) „Volkswagen“ automobilių.
Vokietijoje per 5 šių metų mėnesius parduota 249000 vnt. (234400 vnt., +6,2%).
Toliau mažėja pardavimai Centrinėje ir Rytų Europoje. Čia nuo 2015 m. sausio pradžios iki gegužės pabaigos iš viso parduota 82700 vnt. (106000 vnt., -22,1%). Rusijoje parduota 29800 vnt. (56500 vnt., -47,2%).
Azijos ir Ramiojo vandenyno regione per 5 pirmuosius šių metų mėnesius parduota 1,21 mln. vnt. (1,25 mln. vnt., -3,4%). Tame skaičiuje Kinijoje (įskaitant Hong Kongą) - 1,12 mln. vnt. (1,16 mln. vnt., -3,7%).
Šiaurės Amerikoje per 5 pirmuosius šių metų mėnesius parduota 241300 vnt. (235400 vnt., +2,5%), tame skaičiuje JAV - 144000 vnt. (150300vnt., -4,2%).
Pietų Amerikoje aptariamu laikotarpiu nupirkta 207700 (267700 -22,4%) „Volkswagen“ automobilių. Iš jų Brazilijoje - 155700 vnt., (215700 vnt., -27,8%).