Kaip ir pernai, viena pozicija aukščiau (2011 – 12, 2012 – 11), yra „Toyota“, kurios ženklo vertė per metus padidėjo 9 proc. nuo 27,8 iki 30,3 mlrd. JAV dolerių. Trečiasis geriausiai vertinamas automobilių sektoriaus prekinis ženklas BMW šoktelėjo net trimis pozicijomis iš penkioliktos į dvyliktą vietą ir gali džiaugtis net 18 proc. pabrangimu (nuo 24,6 iki 29,1 mlrd. JAV dolerių). Atskirame „Žaliųjų prekinių ženklų“ reitinge, „Mercedes-Benz“ vertė padidėjo 11,1 punkto. Tai geriausias įvertinimas automobilių pramonėje. Antrąją ir trečiąją pozicijas pagal šį rodiklį užėmė „Hyundai“ ir BMW.
„Interbrands“ taip komentuoja „Mercedes-Benz“ ženklo sėkmę: „Tikriausiai nėra kito automobilio, kuris taip švyti klase ir prabanga kaip „Mercedes-Benz“. Daugybės žmonių akyse tai yra markė, kuri sako „Štai aš“. Ilgametės tobulos inžinierijos, gamybos, stiiaus ir saugumo tradicijos įtvirtintos 2010-aisiais metais dramatiškai atgaivinus vieno iš kompanijos įkūrėjų Gotlybo Daimlerio moto „Geriausia arba nieko“. Išraiškinga kampanija pasiekė milijonus žmonių ir juntamai padidino pardavimus. Įkvėpta šios sėkmės, šiemet pradėta „A reiškia ataką“ kampanija kursto aistras apie naująją A klasę. Manytina, kad kartu su nauja B klase ir kitais modeliais, gaminamais ant tos pačios platformos, ateityje A klasė bus svarbus „Mercedes-Benz“ augimo strategijos variklis. Progresyvi markė, žengianti mobilumo technologijų priešakyje daugiau kaip 125 metus, toliau dirba ties pasiūlymais rinkai, kurioje sparčiai didėja žaliųjų technologijų paklausa. Nubrėždama naujus efektyvumo standartus, „Mercedes-Benz“ išleido ekonomiškiausią prabangų modelį pasaulyje „E 300 BlueTEC HYBRID“. Markės dėmesys inovacijoms taip pat akivaizdus kuriant ateities technologijas, pademonstruotas koncepciniame automobilyje 125!, kuris iš esmės yra ateities prabangių aplinkos neteršiančių automobilių eskizas. Be to, „Mercedes-Benz“ kompanija išnaudoja jai priklausantį AMG prekinį ženklą, papildydama pagrindinės markės įvaizdį galingų modelių savybėmis. Nuolat nustatydama vis naujus automobilių transmisijų, komforto, dizaino ir estetikos gaires, „Mercedes-Benz“ markė toliau įgyvendina savo pažadus būti žavinčia, tobula ir atsakinga“.
Kai kurie Best Global Brands 2012 prekiniai ženklai (vieta 2012 metais, vieta 2011 metais, prekinis ženklas, šalis, pagrindinė veiklos sritis, vertė, mlrd. JAV dolerių, vertės pokytis per metus):
1 (1) Coca Cola (JAV, maisto prekės) – 77,8 (+8%),
2 (8) Apple (JAV, elektronikos prekės) – 76,6 (+129%),
3 (2) IBM (JAV, informacinės technologijos) – 75,5 (+8%),
4 (4) Google (JAV, internetas) – 69,7 (+26%),
5 (3) Microsoft (JAV, informacinės technologijos) – 57,9 (-2%),
6 (5) General Electrics (JAV, įvairūs verslai) – 43,7 (+2%),
7 (6) McDonalds (JAV, restoranų verslas) – 40,1 (+13%),
8 (7) Intel (JAV, elektronikos prekės) – 39,4 (+12%),
9 (16) Samsung (Pietų Korėja, elektronikos prekės) – 32,9 (+40%),
10 (11) Toyota (Japonija, automobiliai) – 30,3 (+9%),
11 (12) Mercedes-Benz (Vokietija, automobiliai) – 30,1 (+10%),
12 (15) BMW (Vokietija, automobiliai) – 29,1 (+18%),
…
21 (19) Honda (Japonija, automobiliai) – 17,3 (-11%),
...
39 (47) Volkswagen (Vokietija, automobiliai) – 9,3 (+18%),
...
45 (50) Ford (JAV, automobiliai) – 8,0 (+6%),
...
53 (61) Hyunday (Pietų Korėja, automobiliai) – 7,5 (+24%),
...
55 (59) Audi (Vokietija, automobiliai) – 7,2 (+17%),
...
72 (72) Porsche (Vokietija, automobiliai) – 5,1 (+12%),
73 (90) Nissan (Japonija, automobiliai) – 5,0 (+30%),
...
99 (99) Ferrari (Italija, automobiliai) – 3,8 (+5%).
„Best Global Brands“ sąrašas, apimantis šimtą brangiausių prekinių ženklų, sudaromas kasmet. Daugelis stambių tarpтautinių kompanijų vadovų naudojasi šiuo sąrašu nustatydami prekinių ženklų vertę. Prekinio ženklo vertė nėra tapati jį valdančios kompanijos vertei, tačiau daro jai didelės įtakos.