Pernai visame pasaulyje parduota 5,93 mln. "Volkswagen" markės lengvųjų automobilių, o 2012 m - 5,74 mln. Tad pernai užfiksuotas 3,4 proc. augimas. Nors apžvelgdamas praeitų metų rezultatus „Volkswagen Passenger Cars“ padalinio marketingo vadovas Christianas Klingleris nežadėjo lengvų 2014-ųjų, tačiau pasidžiaugė, jog didžiąją dalį modelių gamos neseniai atnaujinęs Volkswagen lengvųjų automobilių gamybos padalinys puikiai pasiruošęs šių metų iššūkiams.
Pernai situacija Europos regione buvo gana sudėtinga. Čia 2013 m. iš viso parduota 1,64 mln. automobilių (2012: 1,7 mln.; -3,7 proc.). Tame skaičiuje centrinės ir Rytų Europos regionuose parduota 263300 (2012: 267100; -1,4 proc.. Pardavimai Rusijoje siekė 156300 vnt. (2012: 164700; -5.1 proc.). Vakarų Europoje (išskyrus Vokietiją) pardavimai smuktelėjo 3,9 proc. ir sudarė 811800 vnt. (2012: 844500 vnt.). Vokietijoje 2013 m. parduota 560100 automobilių (2012: 586100; -4,4 proc.).
Užtant nudžiugino Azijos – Ramiojo vandenyno regionas. Čia iš viso parduota 2,73 mln. lengvųjų automobilių su „Volkswagen“ ženklu. 2012 m. pardavimai siekė 2,37 mln., tad pernai pardavimai čia išaugo net 15 proc. Tame skaičiuje Kinijoje (įskaitant Hong Kongą) parduota 2,51 mln. (2012: 2,15 mln.; +16,6 proc.).
Šiaurės Amerikoje iš viso buvo parduota 616800 vnt. (2012: 623,300 vnt.). Tame skaičiuje į JAV patiekta 407700 „Volkswagen“ automobilių. (2012: 438100 vnt.; -6,9 proc.) automobilių. Pietų Amerikos regione 2013 metais parduota 720400 vnt. (2012: 836600 vnt.; -13,9 proc.), tame skaičiuje 550800 vnt. (2012: 661000 vnt.; -16,7 proc.) – Brazilijoje.