Dabar populiaru
Publikuota: 2018 rugsėjo 20d. 10:59

„Peugeot“ Paryžiuje pristato autonominį elektromobilį „e-LEGEND CONCEPT“

„Renault e-LEGEND CONCEPT“
Gamintojo nuotr. / „Renault e-LEGEND CONCEPT“

Spalio 2 d. prasidedančioje Paryžiaus automobilių parodoje „Peugeot“ pristato visiškai autonominį save vairuojantį elektrinį koncepcinį automobilį „e-LEGEND CONCEPT“, kuris atskleidžia kompanijos požiūrį į važiavimo automobiliu ateitį ir perėjimą prie naujų energijos šaltinių, rašoma pranešime.

„Peugeot e-LEGEND“ – tai 100 proc. autonominis save vairuojantis elektrinis automobilis, jo dar labiau ištobulinta vairuotojo vieta i-Cockpit gali veikti keturiais vairavimo režimais, atsižvelgiant į važiavimo sąlygas arba važiuojančiojo pageidavimą. Du iš jų yra savarankiško vairavimo režimai. Soft režimo prioritetas yra keleivių patogumas, jame veikiančių skaitmeninių ekranų ir pateikiamos informacijos kiekis sumažintas iki minimumo. Sharp režimas suteikia tikslią ir dinamišką važiavimo patirtį ir daugiausiai išmanios veiklos galimybių (socialiniai tinklai, kalendorius ir kt.).

Savarankiško vairavimo režime automobilio vairas pastumiamas po garso sistema, kad visiškai matytųsi 49 colių ekranas. Priekinių sėdynių atlošai nuleidžiami žemyn ir ištraukiami porankiai, taip suformuojamas didelis paviršius daiktams pasidėti, ant jo be laidų galima įkrauti išmaniuosius telefonus. Automobiliui komandas galima duoti ir per centrinę konsolę, kuri yra integruota į vairuotojo sėdynę.

VIDEO: Peugeot e-Legend Concept

„Peugeot e-LEGEND CONCEPT“ turi ir du rankinio vairavimo režimus. Legend iškelia „504 Coupé“ skaitmeninius skydelius ir rodmenis į skirtingus ekranus. Boost su galingais elektriniais varikliais ir plačia 180 laipsnių kelio apžvalga viename dideliame ekrane leidžia važiuoti dinamiškai.

„Peugeot“, bendradarbiaudama su pirmaujančia dirbtinio intelekto technologijų bendrove „SoundHound Inc“, sukūrė „e-LEGEND CONCEPT“ koncepciniam automobiliui balsu valdomą vairuotojo pagalbos sistemą savarankiško vairavimo režimams. Net 17 kalbų bendraujanti dirbtinio intelekto technologija leidžia vairuotojui keisti važiavimo stilių, klausytis mėgstamos muzikos ir net atidaryti arba uždaryti elektra valdomas transporto priemonės duris. Šią sistemos versiją planuojama per dvejus metus įdiegti į „Peugeot“ gaminamus modelius.

„FOCAL®“ garso sistema suteikia dvi iki šiol nematytas galimybes. Su navigacija susijusias žinutes galima siųsti tik vairuotojui, tuo metu kiti automobilyje esantys žmonės gali toliau klausytis muzikos. Kita naujovė – kiekvienam keleiviui galima sukurti visiškai asmeninį garso „burbulą“, netrukdant bendrakeleiviams klausytis pasirinktos muzikos.

Automobilio ilgis – 4650 mm, plotis 1930 mm, o aukštis 1370 mm. Siekdami harmonijos su šaltu skaitmeniškumu, interjerui dizaineriai pasirinko šiltas medžiagas. Modernų technologišką įvaizdį papildo šilkinis velvetas, durų angos ir viršutinės dalys pagamintos iš egzotinės Paldao medienos.

Koncepciniame automobilyje yra 16 įvairių dydžių ekranų, pavyzdžiui, 49 colių įgaubtas centrinis ekranas, 29 colių ekranai duryse ir 12 colių ekranai saulės skydeliuose. Per centrinę konsolę automobilį galima valdyti sukamuoju mygtuku ir naudojantis 6 colių jutikliniu ekranu. Šalia vairo kairėje pusėje yra skaitmeninis vairavimo režimo parinkčių mygtukas.

„Peugeot e-LEGEND CONCEPT“ yra 100 proc. elektrinis automobilis su 100 kWh akumuliatoriais ir elektriniu varikliu, jo sukimo momentas yra 800 Nm, o 340 kilovatų galia paskirstoma visiems keturiems varomiesiems ratams. Koncepcinis automobilis iki 100 km/val. pagreitėja greičiau nei per 4 sekundes, o jo maksimalus greitis yra 220 km/val. Su pilna įkrova galima nuvažiuoti 600 km, o po 25 minučių trukmės greitojo krovimo galima nuvažiuoti 500 km. „Peugeot e-LEGEND CONCEPT“ galima įkrauti be laidų (indukcinis krovimas).

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą

Vardai

Kviečiame anties

Video

03:38
07:04
00:24

Esports namai

Parašykite atsiliepimą apie Gazas