Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Po dviejų dešimtmečių pertraukos sugrįžta „Audi S1“

„Audi S1“
„Audi“ nuotr. / „Audi S1“
Šaltinis: 15min
0
Skaitysiu vėliau
A A

Devintajame praeito amžiaus dešimtmetyje ralio trasose karaliavo nedidukas „Audi S1 sport quattro“, kurį pilotavę skynė pergales ir nuolat vertė pasitempti varžovus. Dabar legendinis vardas sugrįžta kompaktiškos išorės ir nežabotos galios pavidalu, rašoma kompanijos pranešime spaudai.

Pirmąjį šių metų pusmetį į gatves išriedės mažosios klasės A1 modelių šeimynai priskiriami greiti ir galingi trijų durų S1 ir penkių durų „S1 Sportback“, kurio ratus suks net iki 370 Nm sukimo momentą išspaudžiantis dviejų litrų darbinio tūrio 170 kW (231 AG) pajėgumo TFSI benzininis variklis. Automobilio ratams praslysti neleis nuolatinė visų ratų „quattro“ pavara, o elektra valdomi amortizatoriai užtikrins optimalų pakabos standumą bet kokiomis sąlygomis. 

Po variklio gaubtu esantis 2.0 TFSI jėgos agregatas 100 km/val. greitį pasiekia jau po 5,8 sek. („S1 Sportback“ – po 5,9 sek.) ir leidžia skrieti maksimaliu 250 km/val. greičiu. Vidutinės degalų sąnaudos – 7 litrai benzino 100 km kelio, o CO2 tarša – 162 g/ km („S1 Sportback“ – 166 g/ km).

„Audi“ nuotr./„Audi S1“
„Audi“ nuotr./„Audi S1“

Kaip ir visi „Audi S“ serijos modeliai, S1 ir „S1 Sportback“ komplektuojami nuolatine visų ratų „quattro“ pavara. Jos šerdis – galiniame tilte patalpinta hidraulinė daugiadiskė sankaba. Skirtingai nei mažiau sportiškuose padidinto pravažumo modeliuose jos valdiklio programinė įranga optimizuota dinamiškam važiavimui. Elektroninio stabilumo paketo (ESP) sudėtyje esantis elektroninis diferencialo blokatorius su selektyviniu ratų sukimo momento valdymu – taip pat „eiklesnis“, nei įprasta. Jis turi net dvi atjungimo funkcijas bei puikiai papildo ‚quattro“ pavaros daugiadiskės sankabos veikimą. Todėl net ir lenktynių trasoje elektroninės stabilumo palaikymo priemonės išlieka pagalbininkais, o ne trukdžiais. 

Lyginant su įprastais A1 ir „A1 Sportback“, naujųjų S1 ir „S1 Sportback“ kiek pakeista ratų pakabos konstrukcija ir elektromechaninis vairo stiprintuvas. Tai suteikia važiavimui daugiau sportiškumo.  Elektra valdomi amortizatoriai standartiškai nustatyti į sportinę padėtį, tad įsėdus į automobilį pakaba kai kuriems vairuotojams gali pasirodyti kietoka. Tiesa, visuomet yra galimybė pasirinkti minkštesnį pakabos nustatymą. Standartinėje komplektacijoje esanti „Audi drive select“ sistema vienu mygtuko paspaudimu priderina pakabos standumą, variklio, pavarų dėžės, oro kondicionieriaus veikimo režimą, vairo stiprintuvo, akceleratoriaus, sportinio diferencialo veikimo algoritmus bei daugelį kitų automobilio parametrus prie eismo sąlygų arba vairuotojo pasirinkto vairavimo stiliaus.

„Audi“ nuotr./„Audi S1“
„Audi“ nuotr./„Audi S1“

Į akį krinta ne tik puikaus dizaino lengvo lydinio ratlankiai, bet ir didžiuliai stabdžių diskai (priekiniai – net 310 mm skersmens) su masyviomis apkabomis. Klientui pageidaujant, šios apkabos gali  būti nudažytos raudonai ir papuoštos S1 emblema. Bazinėje komplektacijoje „Audi S1“ ir „S1 Sportback“ „apauti“ 17 colių ratlankiais su 215/40 R17 padangomis. Pagal užsakymą gali būti uždėti 18 colių ratlankiai su 225/35 R18 padangomis.

„Audi S1“ ir „S1 Sportback“ priekiniai „xenon plus“ žibintai – visiškai nauji, o galiniuose LED žibintuose pakeistas šviesos diodų išdėstymas. Dabar jie išrikiuoti lygiomis horizontaliomis eilėmis. Naujieji sportiniai modeliai nuo įprastų A1 ir ‚A1 Sportback“ skiriasi kitos formos bamperiais, išraiškingesniais durelių slenksčiais ir sportine dujų išmetimo sistema. Bazinį automobilio dizainą galima papildyti originaliu „quattro“ išvaizdos suasmeninimo paketu, kuriame yra keletas išskirtinių spalvų derinių, masyvus stogo aerodinaminis sparnas ir daug kitų smulkesnių papildomų apdailos elementų.

„Audi“ nuotr./„Audi S1“
„Audi“ nuotr./„Audi S1“

Salone vyrauja juodos ir tamsiai pilkos spalvų derinys. Pedalus puošia stilingi metaliniai antdėklai. Vietoje standartinių sportinių sėdynių galima užsisakyti vienalytės konstrukcijos S serijos sportines sėdynes su integruota atrama galvai. Pasirinkus „quattro“ suasmeninimo paketą, salonas papuošiamas keliais kontrastingų spalvų dekoratyviniais akcentais.

Planuojama, kad „Audi S1“ ir „S1 Sportback“ Vokietijos įgaliotuosius atstovus pasieks antrąjį šių metų ketvirtį ir kainuos atitinkamai 29,950 ir 30,800 eurų. Papildomai bus galima užsakyti įvairią pramogų ir komforto įrangą – tokią, kaip daugiafunkcinis automatinis uždegimo raktelis, „MMI navigation plus“ informacinė ir pramogų sistema su atlenkiamu spalvotu ekranu, „Bose“ erdvinio garso sistema, „Wi-Fi“ priegos tašką ir jungtį prie interneto užtikrinantis „Audi connect“ ryšio įrangos bei paslaugų kompleksas.

Komentarai
Daugiau straipsnių nėra
Rodyti senesnius straipsnius
Parašykite atsiliepimą apie Gazas