Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Populiariausios automobilių markės Baltijos šalyse – „Volkswagen“ ir „Toyota“

Populiariausios automobilių markės Baltijos šalyse – „Volkswagen“ ir „Toyota“, parodė visuomenės nuomonės ir rinkos tyrimų bendrovės „Kantar Emor“ atlikta apklausa.
„Audi sport“ vairavimo akademijos renginys
„Audi“ / Eriko Ovčarenko / BNS nuotr.

Lietuvoje populiariausios markės yra „Audi“ (29 proc. apklaustųjų), „Toyota“ (28 proc.) ir „Volkswagen“ (26 proc.), Estijoje – „Volkswagen“ (32 proc.), „Toyota“ (32 proc.) ir „Škoda“ (25 proc.), o Latvijoje – „Volkswagen“ (32 proc.), „Toyota“ (26 proc.) ir „Audi“ (25 proc.).

Rinkdamiesi naują automobilį, pirkėjai vertina vidutiniškai 2,5 markės.

Nors „Toyota“, „Volkswagen“ ir „Audi“ markės metų metus užėmė tvirtas pozicijas Baltijos šalių pirkėjų dažniausiai pasirenkamų markių reitinguose, 2005 metais „Škoda“ markę buvo paminėję vos 1 proc. respondentų, tačiau šiemet ši dalis siekia jau vidutiniškai 11 procentų. Nurodančiųjų Pietų Korėjos markes „Kia“ ir „Hyundai“ dalis taip pat padidėjo nuo 1 proc. iki maždaug 10 procentų.

„Tūkstantmečio pradžioje automobilių pirkėjai Baltijos šalyse kitoms markėms buvo pastebimai atviresni negu dabar ir žmonės daugiau eksperimentavo, pirkdami kitų markių automobilius, – pareiškė „Kantar Emor“ ekspertė Triinu Ojala. – Dabar gi automobilių savininkams yra būdingas kur kas didesnis lojalumas. Iš viso 68 proc. respondentų svarsto galimybę ir toliau pirkti tos pačios markės automobilius.“

„Kantar Emor“ ir „Kantar TNS“ partneriai visose trijose Baltijos šalyse respondentų taip pat paklausė, kokiu kuru turėtų varomas jų būsimas automobilis. Estijoje 42 proc. žmonių norėtų įsigyti benzininį automobilį, tuo metu Latvijoje ir Lietuvoje atitinkamai 44 proc. ir 31 proc. respondentų vis vien rinktųsi dyzelinį automobilį.

Tačiau teikiančiųjų pirmenybę dyzeliniams automobiliams dalis sparčiai mažėja, visų pirma Lietuvoje ir Estijoje, nes vis daugiau žmonių domisi hibridiniais automobiliais. Galimybę įsigyti tokį automobilį Lietuvoje svarstytų 29 proc. respondentų, o Estijoje – 22 procentai. Latvijoje hibridiniai automobiliai domintų tik 16 proc. apklaustųjų.

Susidomėjimas elektromobiliais tebėra nedidelis ir mažiausias jis yra Estijoje – tokie automobiliai domina tik 3 proc. respondentų. Latvijoje ši dalis yra kiek didesnė ir siekia 4 proc., Lietuvoje elektra varomi automobiliai domina 12 proc. respondentų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
Užsisakykite 15min naujienlaiškius