Ypatinga „Panamera“ sėkmė
Pasauliniu mastu milžiniškas augimas pasiektas klientams pristačius apie 28 tūkst. naujų „Panamera“ modelių – 83 proc. daugiau, lyginant su praėjusiais metais. Išaugusiais pardavimais gali didžiuotis ne tik „Panamera“, bet ir kiti, gerokai ankstesnių metų rodiklius viršiję 718 modeliai. Per praėjusius metus 6 proc. išaugo sportinių automobilių su viduryje įrengtu varikliu pardavimas – maždaug 25 tūkst. tokių modelių išriedėjo pas naujus šeimininkus.
Susižavėjimas „911“ taip pat niekur neišblėso: 2017 m. daugiau nei 32 tūkst. transporto priemonių buvo pristatytos klientams visame pasaulyje. Geriausiai visais laikais parduodamas visureigis „Macan“ toliau išlaiko aukščiausius praėjusių metų pardavimo rodiklius – jo pristatyta daugiau kaip 97 tūkst. (+2 proc.).
Lietuviai rinkosi visureigius
„Puikius pardavimo rezultatus pernai Vilniaus „Porsche“ centras fiksavo ir vietinėje rinkoje. „Kaip ir pasaulyje, taip ir Lietuvoje daugiausiai buvo parduodama „Cayenne“ ir „Macan“ automobilių.
Pirkėjai 2017-aisiais taip pat rinkosi ir lenktynių trasai tinkančius „911“, „Boxster“ ar „Cayman“ modelius. Pavyzdžiui, į gatves pernai iš salono išvažiavo 14 naujų „911“ modelio „Porsche“ automobilių. O limuzino klasės sedanas „Porsche Panamera“ pernai Lietuvoje buvo pats populiariausias savo klasėje ir pagal pardavimo apimtis lenkė kitų gamintojų flagmanus – jų buvo parduota net 29. Matydami augantį rinkos potencialą, panašių rezultatų tikimės ir šiemet“, – sako R. Klimavičiūtė, Vilniaus „Porsche“ centro direktorė.
Kinija – didžiausia rinka
Kinija ir toliau išlieka didžiausia „Porsche“ rinka: pristačius daugiau nei 71 tūkst. automobilių, praėjusiais metais pardavimai šioje šalyje išaugo dešimčia procentų. Po sėkmingų praėjusių metų, toliau stebimas sėkmingas augimas tiek JAV (+2 proc.), tiek Europoje (+2 proc.).
„2018 m. pagrindiniams prekybos regionams JAV ir Kinijai bus pristatytas naujasis „Cayenne“, o tai žada dar didesnį pardavimo augimą“, – teigė „Porche“ pardavimų ir marketingo vadovas Detlevas von Platenas, pridurdamas, kad „Porche“ prekės ženklo išskirtinumas išliks svarbiausiu bendrovės prioritetu ateityje. 2018 m. kompanija išsikėlė tikslą išlaikyti praėjusiais metais pasiektus rodiklius.