Dabar populiaru
Sužinokite daugiau
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

„Porsche Panamera“ gama pasipildė greičiausiu ir galingiausiu modeliu „Turbo S“

„Porsche Panamera Turbo S“
„Porsche“ nuotr. / „Porsche Panamera Turbo S“
Šaltinis: 15min
0
A A

Legendinių sportinių automobilių gamintojas „Porsche“, vasaros pabaigoje pristatęs antrosios kartos „Panamera“ modelį, nusprendė vėl pradžiuginti savo gerbėjus šių modelių gamą papildydamas galingiausiu ir prabangiausiu „Gran Turismo“ segmento modeliu „Porsche Panamera Turbo S“. Šis naujausias „žvėriukas“ automobilių mėgėjams bus pristatytas lapkričio 22 d. tarptautinėje Tokijo automobilių parodoje, rašoma kompanijos pranešime spaudai.

Norint įvertinti sportišką aukščiausios klasės prabangos modelio „Panamera Turbo S“ charakterį, užtenka vien žvilgtelėti į šį automobilį. Dinamiškos išorės dizaino linijos, išskirtinė paladžio kėbulo spalva, kuri siūloma tik naujosios „Panamera Turbo S“ pirkėjams ir bazinėje automobilio komplektacijoje esantys, didesni ir gerokai platesni nei kitiems „Gran Turismo“ segmento modeliams būdinga, 20 colių ratai („911 Turbo II“) – visa tai jau byloja apie išskirtinius šio automobilio pajėgumus. 

Žvelgiant giliau, ryškėja ir daugiau sportiškų šio automobilio bruožų – sportiškumą, manevringumą, stabilumą bei geresnę trauką bet kokiomis važiavimo sąlygomis užtikrina automobilyje sumontuotos vairavimo dinamikos kontrolės sistemos: aktyvi dinaminės pakabos kontrolės sistema „Porsche Dynamic Chassis Control“ (PDCC) ir elektronika valdomas galinio diferencialo blokavimas „Porsche Torque Vectoring Plus“ (PTV Plus). Maksimalų stabdymo efektyvumą garantuoja aukštos kokybės „Porsche Ceramic Composite Brake“ (PCCB) stabdžių sistema su itin efektyviais, lenktynėse patikrintais kompoziciniais keramikos stabdžiais.

Sportiniu „Porsche Panamera Turbo S“ važiavimu taip pat rūpinasi „Porsche Active Suspension Management“ (PASM) sistema, užtikrinanti adaptyvios pneumatinės pakabos ir amortizatorių kontrolę. Vienu mygtuko paspaudimu centrinėje konsolėje vairuotojas gali rinktis iš trijų važiuoklės veikimo režimų: „Comfort“, „Sport“ ir „Sport Plus“. Pasirinkus vieną iš šių programų, PDCC, PASM ir pneumatinė pakaba yra kontroliuojamos kartu. Pavyzdžiui, „Comfort“ nustatymo metu, sistema suteikia galimybę važiuoti ramiai net ir nelygiais keliais, o „Sport“ ir „Sport Plus“ padidina pakabos kontrolę ir pagerina valdymą bei automobilio trauką, taip užtikrinant maksimalų manevringumą.

Dėka naujų turbokompresorių ir didesnio degalų įpurškimo slėgio, šiam automobiliui, lyginant su „Panamera Turbo“, suteikta 50 papildomų arklio galių – naujoji „Panamera Turbo S“ gali išvystyti iki 570 AG, o jos didžiausias pasiekiamas greitis yra 310 km/val. Šis modelis taip pat gali pasigirti iki 750 Nm (+50 Nm) padidėjusiu maksimaliu sukimo momentu esant nuo 2250 iki 5000 apsisukimų per minutę, o degalų suvartojimo rodikliai, pagal „New European Driving Cycle“ (NEDC), atitinka „Panamera Turbo“ degalų sąnaudas arba yra 11 proc. mažesni nei ankstesnio modelio. Vidutinės „Porsche Panamera Turbo S“ degalų sąnaudos siekia 10,2 l/100 km, o CO2 emisija – 239 g/km.  

Kad „Panamera Turbo S“ modelis kuo efektyviau panaudotų savo padidintą galią ir sukimo momentą sportinio vairavimo dinamikai, užtikrina „Porsche Traction Management“ (PTM) keturių varančių ratų sistema. Standartinėje naujojo „Porsche“ modelio komplektacijoje esantis „Sport Chrono“ paketas koordinuoja galią bei važiuoklę, taip užtikrindamas maksimalų pagreitį, valdant variklio galią ir sukibimą su kelio danga, ir dar sportiškesnius automobilio parametrus. O patobulintos dviejų sankabų pavarų dėžės „Porsche Doppelkupplung“ (PDK) dėka „Panamera Turbo S“ modelis septynias pavaras keičia dar greičiau ir automobilis nuo 0 iki 100 km/h gali įsibėgėti vos per 3,8 s. 

Sportiškumo bei prabangos netrūksta ir „Panamera Turbo S“ viduje. Dviejų spalvų tonų odinis salonas ir naujasis „Dark Burl Walnut“ pavadinimo spalvos vidaus interjero paketas, 14 pozicijų elektra valdomos priekinės sėdynės, kurios yra derinamos su atminties paketu, kurį sudaro sėdynių paviršiaus prailginimas bei juosmens išlinkio ir elektrinio vairo kolonėlės reguliavimas, sukelia ne mažiau teigiamų emocijų nei šio modelio techninės savybės. Tačiau „Porsche“ gamintojai nusprendė, jog to negana – jie pasirūpino papildomai užsakoma sportine dujų išmetimo sistema, kurios dėka „Panamera Turbo S“ vairuotojams bei keleiviams suteikiama išskirtinė galimybė automobilio viduje mėgautis tikrais lenktynių garsais. Jie išgaunami akustiniu kanalu, kuris gali būti aktyvuotas vieno mygtuko paspaudimu – šis kanalas perduoda variklio garso efektą tiesiai į automobilio saloną. 

Mėgstantiems dar didesnę prabangą, kartu su „Panamera Turbo S“ pristatoma ir „Panamera Turbo S Executive“ versija. Šis modelis turės 15 cm prailgintą ratų bazę, todėl galės pasiūlyti daugiau erdvės ir patogumo, ypač gale sėdintiems keleiviams. Daugiau malonaus komforto suteiks šilumą ir garsą izoliuojantys langai su tonuotais stiklais, vidaus apšvietimo paketas, specialiai sukurtas galinei automobilio daliai ir kt. 

Naująją „Panamera Turbo S“ ir „Panamera Turbo S Executive“ nuo 2014 m. sausio bus galima užsisakyti ir įgaliotosios „Porsche“ atstovės UAB „Prime Auto“ salone Vilniuje. „Panamera Turbo S“ modelio kaina prasideda nuo 632 tūkst. litų, o „Panamera Turbo S Executive“ – nuo 691,7 tūkst. 

Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Parašykite atsiliepimą apie Gazas