Dabar populiaru
Publikuota: 2012 sausio 3d. 09:21

„Porsche“ vaizdo siužetų konkurso „Kasdieninė magija“ finalininkai

„Porsche“ vaizdo siužetas „Everyday Magic“ (Kristinos Woo)
Kadras iš vaizdo siužeto / „Porsche“ vaizdo siužetas „Everyday Magic“ (Kristinos Woo)

Per daugelį metų „Porsche“ užsitarnavo sportinio automobilio, puikiai tinkamo kasdieninėms reikmėms, reputaciją. Tai - didelis kontrastas su daugeliu jų konkurentų, kuriais nuvažiuojamas tūkstantis kilometrų į metus.

Kasdieninis automobilis – tai pagrindinė naujos „Porsche“ rinkodaros strategijos Šiaurės Amerikoje dalis. Prieš kurį laiką kompanija padarė konkursą pavadinimu „Everyday Magic“ (liet. magija kasdien), kuriame kvietė nepriklausomus vaizdo operatorius ir montuotojus kurti siužetus apie „Porsche“. Vakar buvo paskelbti trys į finalą pakliuvę geriausieji.

Konkurso nugalėtojo vaizdo siužetas bus parodytas JAV televizijos kanaluose bei per įvairius kino festivalius. Taip pat, jis vienerius metus galės važinėti nauju „Porsche 911“.

Kristinos Woo darbas:

VIDEO: Porsche My Daily Magic Film Contest Finalist: "The Ride"

Rodo Guajardo siužetas:

VIDEO: Porsche My Daily Magic Film Contest Finalist: "Sweet Dreams"

Michaelo Koerbelando filmukas:

Pažymėkite klaidą tekste pele, prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą

Naujienos

Žiemos olimpinės žaidynės

Parašykite atsiliepimą apie Gazas