-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Porsche“ vaizdo siužetų konkurso „Kasdieninė magija“ finalininkai

Per daugelį metų „Porsche“ užsitarnavo sportinio automobilio, puikiai tinkamo kasdieninėms reikmėms, reputaciją. Tai - didelis kontrastas su daugeliu jų konkurentų, kuriais nuvažiuojamas tūkstantis kilometrų į metus.
„Porsche“ vaizdo siužetas „Everyday Magic“ (Kristinos Woo)
„Porsche“ vaizdo siužetas „Everyday Magic“ (Kristinos Woo) / Kadras iš vaizdo siužeto

Kasdieninis automobilis – tai pagrindinė naujos „Porsche“ rinkodaros strategijos Šiaurės Amerikoje dalis. Prieš kurį laiką kompanija padarė konkursą pavadinimu „Everyday Magic“ (liet. magija kasdien), kuriame kvietė nepriklausomus vaizdo operatorius ir montuotojus kurti siužetus apie „Porsche“. Vakar buvo paskelbti trys į finalą pakliuvę geriausieji.

Konkurso nugalėtojo vaizdo siužetas bus parodytas JAV televizijos kanaluose bei per įvairius kino festivalius. Taip pat, jis vienerius metus galės važinėti nauju „Porsche 911“.

Kristinos Woo darbas:

VIDEO: Porsche My Daily Magic Film Contest Finalist: "The Ride"

Rodo Guajardo siužetas:

VIDEO: Porsche My Daily Magic Film Contest Finalist: "Sweet Dreams"

Michaelo Koerbelando filmukas:

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius